فروش اقساطی خودرو به عنوان بهترین فرصت برای خرید خودرو با شرایط اقساطی است. لذا افرادی که توان خرید نقدی خودرو ندارند، می توانند از این شرایط بهره گیرند. تعدد شرکت های خودروسازی بسیار است و این مسئله آزادی عمل به عرضه کنندگان خودرو می دهد که بتوانند متناسب با برند، مدل و توان مالی فرد خریدار، شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی مشخص نمایند. امروزه مردم در صدد خرید خودرو به صورت اقساطی هستند که متناسب با شرایط سطح درآمدشان باشد.

فروش اقساطی کرمان موتور، فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی گروه بهمن، فروش اقساطی مدیران خودرو و .... بخشی از تعدد شرایط فروش اقساطی خودرو است که به صورت ویژه متناسب با شرکت های مختلف خودروسازی به مشتریان عرضه می شود. این ها فرصت های بی نظری برای شما می باشد که بتوانید خرید خودروی مورد علاقۀ خود را با شرایط پرداخت سهل و آسان خریداری نمائید. توجه داشته باشید که خودرو مورد نظر خود را به روش پرداخت اقساطی و از شرکت های معتبر خریداری نمائید. به این ترتیب می توانید در مدت زمان کوتاهی خودرو خود را تحویل بگیرید.

فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی

فروش اقساطی به کلیه محصولات داخلی و خارجی اختصاص داده می شود. از این رو متقاضیان خرید خودرو می توانند از شرایط فوق العاده فروش اقساطی خودرو خارجی برای خرید خودروهای برند خارجی استفاده کنند. از رو فروش اقساطی تویوتا، فروش اقساطی لکسوس، بی ام دبلیو، بنز، هیوندای مزدا، کیا، رنو، سانگ یانگ، هوندا، سیتروئن، جیلی، ام جی، لیفان و ... به عنوان خودروهای برند خارجی در اختیار مشتریان قرار گرفته می شود. از این رو افراد به راحتی می توانند بر اساس سلیقۀ شخصی و قدرت خرید خود، مدل، برند و تعداد اقساط خرید خودرو را انتخاب نمایند.

چند سال اخیر اکثر افرادی که تمایل به خرید اتومبیل دارند، از شرایط فروش اقساطی خودرو بهره می گیرند که تحت فشار مالی بیش از اندازه قرار نگیرند و در عین حال بتوانند خودروی مورد علاقه خود را با قیمت ارزان خریداری نمایند.

فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری

مهمترین دغدغه برای افرادی که به صورت اقساطی خودرو خریداری می کنند، بحث زمان تحویل خودرو است که از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع افراد تمایل دارند که در مدت زمان کوتاهی، خودرو خود را تحویل بگیرند. با توجه به اینکه شرایط فروش اقساط خودرو به صورت کوتاه مدت و همچنین بلند مدت می باشد. بنابراین افرادی که شرایط اقساط بلند مدت 24 الی 36 ماهه را انتخاب می کنند، طبیعتاً زمان تحویل خودرو برای آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است. لذا شرکت های عرضه کنندۀ خودرو می توانند برای جلب رضایت مشتریان، با توجه به سرمایۀ خود، می توانند شرایط فروش اقساطی تحویل فوری خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهند.

به همین جهت برخی از شرکت های عرضه کنندۀ خودرو که دارای مجوز فعالیت از سوی اتحادیه اتومبیل فروشان می باشند، زمینه را برای تحویل خودرو پس از أخذ قرارداد فروش محیا می کنند. امروزه مهمترین مسئله ای که افراد به آن توجه دارند، تعداد و مبلغ اقساط و زمان تحویل خودرو می باشد. برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو خارجی به سایت مراجعه کنید.

اگر قصد خرید اتومبیل را دارید، بهتر است که به مراکز فروش خودرو معتبر مراجعه نمائید که دارای سابقۀ خدمات رسانی به مشتریان و همچنین شماره ثبت از سوی اتحادیه اتومبیل فروشان با درجه کیفی بالا و همچنین شماره عضویت از سمت نهاد رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو باشند که اختصاص به خودروهای وارداتی دارد. توجه داشته باشید که از مراکز معتبر، اقدام به دریافت خدمات خرید اتومبیل نمائید که از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

شرکت آرشا خودرو به عنوان یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می کند.

 

شماره های تماس: 02144067335  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 492
نمایش همه
علاقه مندی ها ()