لاستیک جی تی از جمله برندهای معتبر جهانی است که شامل تنوع محصول می باشد. لاستیک از جمله مهمترین قسمت های خودرو به حساب می آید که نقش تعیین کننده ای در سرعت و بازدهی موتور خواهد داشت. خرید و فروش لاستیک جی تی همانند هر برند دیگری، متناسب با نیاز بازار و تقاضا صورت می گیرد. در حال حاضر تایر در مدل های متنوع متناسب با نوع خودرو تولید می شود که می توان به انواع تایر سواری، کشاورزی، مسابقه، ماشین آلات سنگین، کشاورزی و صنعتی اشاره نمود. از این رو مالکان خودرو بر اساس مشخصات فنی خودرو و کاربری آن، نوع لاستیک را انتخاب می نمایند. توجه به این مسئله به راننده کمک می کند که انتخاب درستی از تایر خودرو داشته باشد. پیش از خرید لاستیک جی تی بهتر است که با افراد خبره مشورت کنید و پس از بررسی دقیق، اقدام به انتخاب و خرید نمائید.

فروش انواع لاستیک جی تی

فروش لاستیک جی تی به عنوان یک برند چینی، طرفداران زیادی دارد. بیش از 42 سال است که از فعالیت کمپانی جی تی در چین می گذرد که با شعار انتخاب هوشمندانه، توانسته محصولات با کیفیتی را به بازار مصرف کننده تزریق نماید. 

انواع لاستیک جی تی سواری، لاستیک جی تی مسابقه، کشاورزی و صنعتی به بازار مصرف عرضه شده است، تا بدین وسیله بتوانند به راحتی نوع تایر مورد نیاز خود را متناسب با مشخصات فنی خودرو خریداری نمایند.

اگر تا به حال لاستیک ها را از نزدیک دیده باشید، بر روی آنها نوشته هایی حکاکی شده است که در کارخانه صورت گرفته است. هر یک از حلقه های تایر جی تی و دیگر برندهای تایر دارای یک سری مشخصات فنی تولیدی است که بر اساس آنها خرید لاستیک صورت می گیرد. اعداد و حروف لایتنی که بر روی لاستیک نوشته شده است، دارای معنا و مفهوم مختلفی است که افراد هنگام خرید تایر باید با دانش و آگاهی اقدام به انتخاب تایر نماید.

قطر رینگ تایر، قابلیت رادیال بودن، ساختار لایه های تشکیل دهندۀ الیاف لاستیک، حداکثر میزان فشار باد مجاز، میزان حداکثر فشار، کد (سایش، چسبندگی و دما)، نوع مدل تایر از نظر (سواری، اسپرت، صنعتی و غیره)، نسبت ارتفاع فاق و پهنا، شاخص وزن و نماد سرعت و پهنای اسمی تایر بر حسب میلی متر از جمله مهمترین مشخصات فنی تایر محسوب می شوند که در کارخانجات تولید تایر، بر روی لاستیک حکاکی می شوند.

خرید لاستیک جی تی با کیفیت

از این رو با افزایش دانش خود نسبت به درک مفاهیم مندرج بر روی تایر، می توانید تجربۀ خرید لاستیک جی تی با کیفیت بالا و قیمت ارزان را داشته باشید. چند سال اخیر به دلیل افزایش تعدد برند و مدل های تایر، افرادی که قصد خرید لاستیک خودرو دارند، باید با توجه بیشتری اقدام به خرید نمایند. برای اطلاع از فروش لاستیک به سایت مراجعه کنید.

قیمت لاستیک جی تی به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر بستگی دارد. به این ترتیب مالکان خودرو می توانند متناسب با نوع و مدل خودرو، بهترین تایر را با قیمت مناسب و طول عمر بالا خریداری نمایند.

توجه داشته باشید که 4 الی 5 سال پس از تاریخ تولید، عمر لاستیک منقضی می شود. چه مورد استفاده قرار گرفته شده باشد و اینکه نو باشد.

فروشگاه تایر ایرانیان از جمله فروشگاه های معتبر در عرصۀ فروش آنلاین انواع تایر برند ایرانی و خارجی در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()