لاستیک نانکن از جمله محصولات شرکت نانکن است که در کشور تایوان تولید و به بازار عرضه می شود. لاستیک از مهمترین قسمت های خودرو محسوب می شود که نقش مهمی در عملکرد آن دارد. با توجه به تعدد مدل، برند و کاربری های متعددی که خودروهای مختلف ساخته شده اند، از لاستیک های متنوعی با ویژگی های متفاوت از یکدیگر به بازار عرضه می شوند. البته انتخاب و خرید لاستیک نانکن و یا هر برند دیگری بر اساس نوع شرایط آب و هوایی نیز صورت می گیرد.

تایر نانکن از جمله لاستیک هایی است که دارای ویژگی های منحصربفرد ساختاری است که متناسب با قیمت ارزانی که دارد، از کیفیت بالایی برخوردار است. تایر خودرو متناسب با مدل خودرو باید انتخاب و خریداری شود. اگر قصد خرید لاستیک نانکن دارید، بر مبنای قدرت موتور خودرو، سواری و یا شاسی بلند بودن آن، نوع تایر را انتخاب نمائید.

فروش انواع لاستیک نانکن سواری

در حال حاضر شاهد فروش انواع لاستیک نانکن سواری و شاسی بلند متناسب با خودروهای مختلف در بازار می باشیم. هنگام تولید تایر، بر روی آنها مشخصات فنی تولید به صورت مکانیزه حکاکی می شود. ابعاد تایر، ضخامت عمق رینگ، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهنده، میزان دانسیتۀ تایر، تاریخ تولید، حداکثر میزان تحمل بار و فشار وارده و .... بخشی از عوامل مهم و تأیین کننده در انتخاب تایر سواری نانکن و غیره می باشد.

به این ترتیب توجه به نوشته های مندرج بر روی تایر، به شما کمک می کند که انتخاب درستی از تایر برای خودرو سواری و یا شاسی بلند داشته باشید. انواع لاستیک نانکن سواری، شاشسی بلند، ماشین کشاورزی، صنعتی و راهسازی به بازار عرضه شده است که موجب سهولت انتخاب مشتریان در این عرصه شده است.

شرایط محیطی ارتباط مستقیم با انتخاب و خرید لاستیک نانکن و دیگر برندها دارد که البته نوع کاربری نیز به نوبۀ خود بسیار تأثیرگذار می باشد. به عنوان مثال خودروهای سواری که در مناطق ساحل خیز و بارانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، باید مجهز به لاستیک نانکن چهار فصل و یا لاستیک نانکن فصول زمستانی باشد. بدین صورت کنترل فرمان خودرو توسط راننده راحت تر خواهد بود.

خرید لاستیک نانکن

خرید لاستیک نانکن متناسب با مدل های متنوع خودرو صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با مشخصات فنی و موتوری خودرو سواری و یا شاسی بلند دارد. لاستیک مسابقه ای نانکن NS-2R 205/45/16 و لاستیک سواری نانکن SP9 205/60/15 تنها دو مدل از محصولات تایر نانکن محسوب می شوند که هنگام انتخاب و خرید آنها باید به ویژگی های فنی خودرو نیز توجه داشته باشید. با استقبال فراوان از محصولات کمپانی نانکن در اکثر کشورهای جهانی، روزبروز بر تنوع و کیفیت لاستیک های نانکن افزوده می شود. توجه به این مسئله خریداران را ترغیب به انتخاب بهترین تایر برای خودروی سواری خود نموده اند.

در ضمن خودرو سواری اسپرت باید مجهز به لاستیک نانکن اسپرت باشد که توان تحمل اصطکاک بوجود آمده از سرعت موتور خودرو را داشته باشد. اگر در خرید تایر نانکن مبتدی هستید، بهتر است که اطلاعات خود را در حوزۀ شناخت انواع تایر و ویژگی های آنها افزایش دهید و از تجربیات کارشناسان حرفه ای در این رابطه استفاده کنید. برای اطلاع از فروش لاستیک به سایت مراجعه کنید.

قیمت لاستیک نانکن

قیمت لاستیک نانکن به کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، تاریخ تولید و همچنین ویژگی های ساختاری تایر بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت لاستیک سواری نانکن ارزان تر از قیمت لاستیک اسپرت نانکن می باشد که دلیل آن به ویژگی های ساختاری تایر باز می گردد.

فروشگاه تایر ایرانیان چندین سال است که با افتخار و اتکاء به نیروی جوان و با تجربه، امکان تأمین و فروش انواع لاستیک نانکن را در مدل های سواری، مسابقه ای و غیره فراهم نموده است.

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()