خرید لاستیک نیاز به تخصص و آگاهی دارد. در واقع تایر به عنوان یکی از مهمترین قطعات خودرو به حساب می آید. شرایط مناسبی برای خرید انواع لاستیک با برند و مدل های متنوع برای مالکان خودروهای سواری، شاسی بلند، مسابقه، کشاورزی، ماشین آلات سنگین و صنعتی برای مشتریان فراهم می باشد. لاستیک به دلیل اینکه ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد، نقش مهمی بر روی سرعت و توان موتوری تایر دارد. از این رو متناسب با توان و قدرت اسب بخار خودرو، خرید لاستیک سواری صورت می گیرد. عدم توجه به این نکته می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد.

اگر در  خرید لاستیک از تجربۀ مفید برخوردار نمی باشید، بهتر است که از تجربیات کارشناسان فروش مجرب بهره گیرید. برای ساخت لاستیک از الیاف مصنوعی شیمایی با کیفیت به صورت تار و پود ساخته می شود. امروزه خرید لاستیک چند لایه بیشتر از لاستیک تک لایه ای استقبال می شود که علت آن به کیفیت بالای محصول و تعدد لایه های تایر باز می گردد.

در ابتدای جنگ جهانی دوم تولید تایر طبیعی یا همان تایر کائوچو متوقف شد که به دلیل تهاجم ژاپن به منطقۀ تولید لاستیک بود. سپس آمریکا شروع به راه اندازی خطوط تولید لاستیک سنتزی نمود که به سرعت جهانی و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت.

خرید بهترین لاستیک

برای خرید بهترین لاستیک باید به فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر مراجعه نمائید که از نظر برند و مدل بسیار متنوع باشد. در این صورت امکان خرید لاستیک با کیفیت متناسب با مشخصات فنی خودرو سواری، شاسی بلند و غیره برای شما فراهم می باشد. به طور کلی تولید لاستیک ها از ابتدا بر اساس دو دسته بندی کلی لاستیک های طبیعی و لاستیک های مصنوعی ساخته می شدند که با گذشت زمان بر کیفیت ساختار تایر افزوده می شود.

با توجه به تنوع شرکت های سازندۀ لاستیک های خودرو، شرایط مناسبی برای خرید انواع لاستیک خارجی و داخلی برای مالکان خودرو فراهم می باشد. خرید لاستیک میشلن، خرید لاستیک لاسا، تایر نانکن، تری انگل، تایر فالکن، لاستیک یزد تایر، تایر هانکوک، کومهو، دانل وپ، پیرلی، دیاموند بک، رودستون و ... متناسب با برندهای مختلف خودرو برای مشتریان فراهم می باشد. از این رو مالکان خودرو های سواری، مسابقه، سنگین و صنعتی می توانند تجربۀ خرید با کیفیت ترین لاستیک را با قیمت ارزان و مناسب داشته باشند.

خرید لاستیک با نازلترین قیمت

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با قیمت لاستیک وجود دارد، تنوع برند و مدل تایرهای خارجی و ایرانی می باشد. خرید لاستیک کشاورزی همانند لاستیک سواری و لاستیک های ماشین آلات صنعتی متقاضیان خاص خود را دارد چون متناسب با حجم فروش خودروهای تولیدی و عرضه شده در بازار، لاستیک های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند.

چند سال اخیر با توجه به حجم تقاضای بازار برای خرید تایر با کیفیت اورجینال خارجی و ایرانی، شرایط مناسبی برای خرید انواع لاستیک با نازلترین قیمت برای مشتریان فراهم شده است. ساخت تایر همانند سایر قطعات خودرو از متریال با کیفیت ساخته می شود که توان تحمل فشار و وزن بار وارده بر روی خود را داشته باشد و بتواند در طول جاده، متناسب با توان موتور، سرعت خودرو را با عملکرد عالی پشتیبانی نماید. برای خرید لاستیک لاسا به سایت مراجعه کنید.

نکتۀ طلایی دیگر که زمان خرید انواع لاستیک باید توجه داشته باشید، تاریخ تولید مندرج بر روی تایر می باشد که نشان دهند، مدت زمان اعتبار تایر می باشد. به طور استاندارد، مدت زمان انقضای لاستیک، حدود 5 سال پس از تاریخ تولید تایر می باشد.

فروشگاه تایر ایرانیان با فعالیت چندین سالۀ خود در عرصۀ واردات و فروش انواع لاستیک سواری، مسابقه، کشاورزی و غیره در برندهای معتبر داخلی و خارجی در سراسر کشور فعالیت دارد.

 

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()