لوازم یدکی بسترن شامل قطعات فنی مختلف می شود که نقش مهمی در عملکرد محصولات خودروسازی بسترن دارد. محصولات خودرو بسترن Besturn در کلاس متوسط زیرمجموعه فاو طراحی و ساخته شدند. لذا فروش لوازم یدکی بسترن بر اساس تقاضای بازار و عرضۀ خودروهای بسترن موجود در بازار می باشد. در حال حاضر انواع خودرو بسترن در مدل های مختلفی چون بسترن مدل B50، بسترن B50F، بسترن ال 5، بسترن B30، بسترن B 90 و ... به بازار عرضه شده است که از ویژگی های فنی متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردار می باشند. برای مثال بسترن بی 50 در دو مدل استاندارد و RS طراحی و تولید شده است که مدل آر اِس دارای حالت اسپرت و تقویت شده می باشد. از این رو خرید لوازم یدکی بسترن B50 متناسب با نوع مدل خودرو بسترن بی 50 باید خریداری شود که عملکرد درستی داشته باشد.

فروش انواع لوازم یدکی بسترن

همانطور که در انتهای پاراگراف بالا به آن اشاره شد، فروش انواع لوازم یدکی بسترن را شاهد می باشیم که مبتنی بر مدل خودرو بسترن صورت می گیرد. نسخۀ استاندارد، نسخۀ اسپرت، نسخه فیس لیفت و ... بخشی از عواملی است که موجب تمایز قطعات یدکی محصولات بسترن شده است. گیربکس، تعداد سیلندر، آینه های فوتوکرومیک، سنسورهای دنده عقب، چراغ راهنما، مه شکن جلو و عقب، سیستم کنترل میزان فشار باد لاستیک، سانروف، روکش چرمی صندلی، فرمان هیدرولیک، ترمز جلو و عقب، صفحه دیسک، فیلتر هوا، چراغ خطر چپ و راست بسترن، واشر سرسیلندر، کویل، مخزن آب، رینگ و پیستون، دسته موتور بالا، دیاق جلو و ...  از جمله انواع قطعات و لوازم یدکی محصولات خودرو بسترن محسوب می شوند، که از نظر مشخصات فنی خودروهای بسترن نسبت به یکدیگر متمایز می باشند.برای خرید قطعات بسترن B50F به سایت مراجعه کنید.

خرید قطعات یدکی بسترن B30

بسترن بی 30 از دیگر محصولات خودروسازی گروه فاو تحت عنوان برند بسترن در سال 2015 در کشور چین ساخته و به بازار مصرف عرضه شد. این خودرو نیز به عنوان محصولات بسترن در گروه خودروسازی بهمن مونتاژ می شود. این خودرو دارای یک موتور 1.6 لیتری ات که از یک گیربکس 6 سرعتۀ اتوماتیک با 107 اسب بخار پشتیبانی می کند و از مصرف سوخت پایین برخوردار می باشد. این مدل خودروی بسترن همانند سایر محصولات بسترن از انواع لوازم یدکی بسترن با ویژگی های فنی متفاوت ساخته شده است. بنابراین بر اساس مدل و مشخصات فنی خودروهای بسترن، باید لوازم یدکی بسترن را خریداری نمائید که عملکرد خود را حفظ نمایند و از طول عمر بالایی برخوردار باشند. توجه داشته باشید که لوازم یدکی بسترن اورجینال با کیفیت را خریداری نمائید که از متریال با کیفیت ساخته شده باشند.

قیمت لوازم یدکی بسترن

قیمت لوازم یدکی بسترن به نوع قطعات یدکی و مدل خودرو بستگی دارد. بنابراین بر اساس نوع خودرو، می توانید قطعات و لوازم یدکی خودورهای بسترن را با قیمت مناسب خریداری نمائید. توجه داشته باشید که به دلیل وجود افراد سودجو، خرید لوازم یدکی خودرو بسترن و سایر ماشین آلات را از شرکت و فروشگاه های معتبر انجام دهید که از اعتبار سابقۀ آنها آگاهی کامل داشته باشید.

همواره به یاد داشته باشید که کیفیت لوازم یدکی خودرو را فدای قیمت آنها ننمائید چون نقش مهمی در میزان عملکرد و طول عمر قطعات یدکی خودرو خواهد داشت. امروزه انواع قطعات یدکی خودرو توسط فروشگاه و شرکت های مختلف در سطح بازار عرضه می شوند. لذا قیمت گذاری لوازم یدکی خودرو بر اساس تعرفه های اتحادیه مربوطه مشخص می گردد. بنابراین امکان خرید انواع لوازم یدکی محصولات بسترن با قیمت ارزان و کیفیت عالی برای مشتریان وجود دارد.

فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی عرضۀ قطعات و لوازم یدکی خودروهای بسترن به صورت سفارش اینترنتی، علاوه بر حضوری می باشد.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()