لاستیک ها دارای ویژگی هایی هستند که در زمان خرید لاستیک باید به آن توجه شود. در خرید لاستیک فاکتور های بسیار مهمی همچون نوع، مدل، تاریخ ساخت، برند و.... وجود دارد که باید به آن توجه کرد تا بتوان خرید خوبی را انجام داد. قیمت لاستیک خودرو یکی از تاثیرگذار ترین عامل در خرید لاستیک بوده و برای این که بتوان لاستیک ها را با قیمت مناسب تهیه کرد باید از فروشندگان بدون واسطه ، تایر ها را خریداری نمود. برای اطلاع از  قیمت لاستیک خودرو به سایت مراجعه کنید. 

موارد موثر در قیمت لاستیک خودرو

با توجه به تنوع لاستیک ها ، مدل های مختلفی از لاستیک ها را در بازار مشاهده می کنیم. هر یک از لاستیک ها توسط شرکتی ساخته شده و در طراحی و مواد اولیه با هم دارای تفاوت هایی می باشند. تایر ها برای استفاده ی مختلف و برای خودرو های متفاوتی سخته شده اند که هر یک دارای ویژگی هایی می باشند که در زمان خرید لاستیک باید به آن توجه نمود و این عوامل در قیمت لاستیک خودرو تاثیر بسیار بالایی می گذارد.  

مواد تشکیل دهنده لاستیک

لاستیک ها از کائوچو، دوده، نخ و یا سیم، مواد شیمیایی مختلف تشکیل شده اند.

از نظر ساختار لاستیک ها دارای دو نوع بایاس و رادیل می باشند.

تایر بایاس

در ساختار این تایر ها ، نخ های به کار رفته در آن به شکل مورب قرار گرفته و همین طور لایه ها به شکل ضربدری بر روی هم می باشند. نخ های به کار رفته در تایر های بایاس از نایلون می باشد.

تایر رادیال

در این نوع تایر ها نخ ها عمود بر خط مرکزی تایر بوده و این تایر ها دارای عمر زیادی بوده و دوام بسیار خوبی دارند. رانندگی با استفاده از این تایر ها راحت بوده و مصرف سوخت کمتری انجام می گیرد. قیمت لاستیک خودرو با توجه به کیفیت و نوع آن متفاوت است. برای اطلاع از فروش لاستیک سنگین و اتوبوسی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت لاستیک خودرو در نمایندگی

در نمایندگی ها قیمت لاستیک خودرو مناسب بوده و لاستیک های عرضه شده اصل می باشند . با رشد روز افزون جمعیت و نیاز بیشتر افراد به خودرو و تایر ، تولید کنندگان بسیاری روی کار آمدند که به این وسیله بازار خرید و فروش لاستیک گسترش پیدا کرد. قیمت لاستیک خودرو در بازار متفاوت بوده و با توجه به کیفیت آن تعیین می گردد. فروشندگان عرضه کننده لاستیک برخی به صورت منصفانه ی قیمت گذاری ها را انجام می دهند که در این میان فروشگاه لاستیک هم پا از جمله فروشگاه های معتبر در کشورمان است که محصولات باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند. برای خرید می توانید به سایت مراجعه کرده و به راحتی و از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهید.

آدرس: تهران، امیر کبیر شرقی، نرسیده به سرچشمه، روبروی مسجد بنی فاطمه، پاساژ 110 

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 3129 9130 021 

  موبایل:   7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()