لوازم یدکی بسترن شامل قطعات و لوازم یدکی مختلفی است که متناسب با مدل خودرو، با یکدیگر متفاوت می باشند. خرید و فروش لوازم یدکی بسترن بر اساس نیاز بازار و تقاضای مصرف کنندگان خودروهای بسترن رواج دارد. بسترن از جمله شرکت های خودروسازی است که به عنوان زیرمجموعه ای از گروه فاو، محصولات کمپانی بسترن را تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می کنند. نکته ای که در ساخت محصولات این کمپانی وجود دارد، بحث مشارکت گروه مزدا در کارخانجات فاو می باشد که بر روی پلتفرم های مزدا 6 و همچنین فورد ایکس قابل مشاهده می باشد. بسترن B، بسترن B50، بسترن B70 دو، بسترن B90، بسترن X80 و L5 و ... از جمله انواع محصولات کمپانی خودروسازی بسترن محسوب می شوند.

به این ترتیب هنگام خرید لوازم یدکی بسترن باید نسبت به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشید چون هر کدام از مدل های بسترن ساخته شده، دارای ویژگی های فنی و ساختاری متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. در واقع سیسم فرمان، موتور و احتراق سوخت هر کدام از مدل های بسترن نسبت به یکدیگر تفاوت های جزئی و یا کلی دارند. در نتیجه زمان خرید قطعات و لوازم یدکی بسترن داشتن توجه به این مسئله، عملکرد حرکتی خودروهای بسترن را با مشکل روبرو نمی سازد.

فروش انواع لوازم یدکی بسترن

شرکت های مختلفی در زمینۀ فروش انواع لوازم یدکی بسترن فعالیت می کنند. لذا زمان تهیّه و خرید لوازم یدکی فاو بسترن باید توجه ویژه ای داشته باشید. لذا داشتن کیفیت بالا برای هر کدام از قطعات یدکی بسترن لازم و ضروری است چون ارتباط مستقیم با میزان طول عمر لوازم یدکی اصلی و کاربردی خودرو بسترن دارد. در ابتدا شرکت فاو موتور چین، تولید خودروی بسترن را بر اساس مزداهای قدیمی راه اندازی نمود و سپس برای ادامۀ مسیر این کمپانی، برای عملیات مونتاز خودروهای بسترن در گروه خودروسازی بهمن دنبال پیدا کرد.

این خودرو همانند هر خودروی دیگری شامل پیچیدگی های مختلفی در طراحی بدنه و ساختار فنی می باشد. بنابراین هنگام مشاهدۀ آسیب دیدگی هر کدام از لوازم یدکی خودروهای بسترن، باید از اصل بودن قطعات و همچنین کیفیت جنس و نوع لوازم یدکی اطمینان حاصل نمائید. لذا فروش قطعات یدکی بسترن بسیار حائز اهمیت است و به دلیل تعدد شرکت های عرضه کنندۀ لوازم یدکی محصولات خودروسازی بسترن، نسبت به اصل بودن آنها باید توجه ویژه ای داشته باشید.

سنسور دنده عقب، چراغ های راهنمای جلو و عقب، فرمان هیدرولیکی، کیسه هوا، کروز کنترل، تهویه مطبوع، ایجاد حرکت برقی برای صندلی ها، ایجاد گرمکن برای آینه ها و ... نمونه ای از انواع لوازم یدکی بسترن هستند. بنابراین هنگام خرید قطعات یدکی بسترن، مدل خودرو بسترن را باید در نظر بگیرید. برای خرید قطعات بسترن B30 به سایت مراجعه کنید.

فروش لوازم یدکی بسترن B30

بسترن بی 30 یکی دیگر از محصولات این کمپانی محسوب می شوند که برگرفته از پلتفرم شرکت فولکس واگن جنتا طراحی و ساخته شده است. این نوع خودرو دارای یک سری قطعات یدکی اختصاصی می باشد که تأثیر مستقیم بر توان موتوری، احتراق و سرعت حرکت خودرو بسترن دارد و بر اساس نقشۀ مشخص شده و استاندارد طراحی و به کار برده می شوند. بنابراین فروش لوازم یدکی بسترن B30 به دلیل انحصاری بودن، در بازار داخل و خارج عرضه می شود. مدل های متنوع خودرو بسترن دارای قطعات یدکی متعددی می باشند که منظور کاربردهای مختلف طراحی و در داخل خودرو تعبیه شده اند. به همین جهت خرید لوازم یدکی خودرو بسترن متناسب با مدل دارای تفاوت های جزئی و یا کلی می باشد.

فروشگاه نیوپارت از جمله گروه های صنعتی است که در زمینۀ تأمین انواع لوازم یدکی گروه خودروسازی مدیران خودرو، گروه بهمن و کرمان موتور را تحت پوشش خدمات رسانی خود قرار داده است.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 989
نمایش همه
علاقه مندی ها ()