امداد خودرو هیوندا به طور ویژه خدمات امداد سیار را به دارندگان محصولات هیوندا ارائه می دهد. کمپانی هیوندای از جمله شرکت های معتبر خودروسازی کره ای است که با کیفیت ترین خودروها را به بازار جهان عرضه نموده است. هیوندای جنسیس، آوانته، سنتنیال، سانتافه، آزرا، اکسنت، آی 40 سدان، توسان و ... تعدادی از محصولات شرکت هیوندای می باشند. در ایران نیز مدل های متنوعی از محصولات شرکت هیوندای عرضه می شوند و مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. با توجه به تعدد مالکان خودروهای هیوندای، لذا ارائه خدمات امداد خودرو سیار هیوندا ضرورت فراوان دارد.

خدمات مرکز امداد خودرو هیوندا به صورت شبانه روزی است. دریافت خدمات تعویض لاستیک و پنچرگیری تایر، تعویض فیلتر هوا، تأمین سوخت بنزین، تعویض نوار تسمه، اعزام یدک کش، اعزام تعمیرکار متخصص، تعویض قطعات اصل (در صورت نیاز)، شارژ باتری و .... به عنوان بخشی از خدمات امداد خودرو سیار هیوندا در سراسر کشور می باشد. با توجه به ارائه خدمات 24 ساعته، دیگر رانندگان نگران ماندن در مسیر جاده نخواهند بود. علاوه بر آنکه از نظر مالی و جانی در امان خواهند بود.

خرید کارت اشتراک امداد خودرو هیوندا

عموم رانندگان می توانند از خدمات امداد خودرو سیار استفاده نمایند. دریافت خدمات امداد خودرو مشمول هزینه می باشد که می توان به هزینۀ ایاب و ذهاب، تعمیر نقص فنی و استفاده از قطعات یدکی جدید اشاره نمود. لذا برخی از شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی و تحت نظارت اتحادیۀ ذیصلاح، اقدام به ارائه هر گونه خدمات تعمیراتی و مکانیکی سیار به مالکین خودرو جا مانده در مسیر درون شهری و یا برون شهری می نمایند. این گونه شرکت ها برای آنکه کلیۀ رانندگان بتوانند از چنین خدماتی بدون زحمت و به راحتی بهره مند شوند، امکان دریافت کارت اشتراک امداد خودرو سیار اختصاصی هیوندا را برای آنها فراهم نموده اند.

از این رو مالکان خودرو کمپانی هیوندای می توانند با پرداخت حق اشتراک ماهانه و یا سالیانه، بدون هیچگونه نگرانی از خدمات رایگان و یا چند درصد تخفیف دار بهره مند شوند. با دریافت کارت اشتراک امداد خودرو هیوندا در هر ساعتی از شبانه روز و هر جاده ای از سراسر کشور، از خدمات امداد خودرو سیار با حداقل هزینه برخوردار شوند.

امداد خودرو سیار هیوندا

امداد خودرو سیار هیوندا متشکل از کارشناسان مشاور مجرب و همچنین مکانیک متخصص و با سابقه می باشند که قابلیت راهنمائی رانندگان و تعمیر محصولات کمپانی هیوندای را با تسلط کامل دارند.

اعزام امداد گر، اعزام یدک کش برای حمل و نقل خودرو (در صورت نیاز)، مشاوره تلفنی، سرویس دوره ای، تعویض زاپاس، خدمات تعمیرگاهی، فاکتورینگ، تعویض شمع و ... همانند خدماتی که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، به عنوان خدمات مهم و کاربردی مراکز امداد خودرو سیار محسوب می شوند. البته لازم به ذکر است که مرکز خدمات امداد خودرو هیوندا از کارشناسان و مکانیکی استفاده می کند که نسبت بخش فنی و موتوری محصولات شرکت هیوندا اشراف کامل دارند. بنابراین نیاز به مدت زمان اندک برای ارائه خدمات امدادی است. برای اطلاع از خدمات یدک کش و حمل خودرو به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ مکانیک سیار هیوندا

امروزه هزینۀ مکانیک سیار هیوندا متناسب با میزان خدمات تعمیرگاهی که به مشتریان خود ارائه می دهد، مشخص می گردد. البته نیاز به ذکر است که همواره مشمول هزینۀ ایاب و ذهاب برای اعزام تعمیرکار به محل می باشد. امّا با پرداخت حق عضویت و خرید کارت اشتراک امداد خودرو هیوندا، مالکان خودرو در صورت استفاده خدمات امداد سیار، بخشی از خدمات را به صورت کاملاً رایگان دریافت می کنند و بخش دیگری از خدمات امداد خودرو، مشمول چند درصد تخفیف می شوند.

گروه امداد خودرو آبتین با تلاش پرسنل زحمت کش، به صورت شبانه روز آمادۀ ارائه خدمات تلفنی و تعمیرگاهی به کلیۀ مالکان خودروهای سواری و غیر سواری می باشند.

 

تماس با امداد خودرو آبتین

تلفن همراه:  09381269128 - 09361594124 - 09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()