امداد خودرو کیا از جمله خدمات مکانیکی سیار محصولات کمپانی کیا موتورز می باشد. کیا موتورز از جمله شرکت های خودروسازی کره ای است که جزء زیرمجموعه ای از شرکت هیوندای کره ای محسوب می شود. این شرکت به دلیل برخورداری از کیفیت بالای محصولات، در کشورهای بزرگی چون ایالات متحده، چین، ویتنام و اسلواکی دارای کمپانی فعال می باشد که محصولات شرکت کیا را تولید و مونتاژ می نمایند. لذا در کشور ایران، محصولات کیا موتورز توسط کمپانی اطلس خودرو وارد بازار می شود. کیا سراتو، ریو، سراتو پراید، مزدا، کیا اسپورتج و ... از جمله محصولات کمپانی کیا می باشند. لذا افرادی که دارای محصولات این کمپانی هستند، می توانند از مزایای خدمات امداد خودرو کیا برخوردار شوند. با توجه با اینکه بخش فنی و موتور محصولات کمپانی های مختلف نسبت به یکدیگر متمایز می باشند، به همین منظور مکانیک برای تعمیر خودرو، باید نسبت به این مسئله تسلط کامل داشته باشد.

ارائه خدمات امداد خودرو کیا

امروزه برخی از مجموعه ها در حوزۀ ارائه خدمات امداد خودرو سیار در سراسر کشور فعالیت می کنند. هدف از ارائه خدمات امداد خودرو به مالکان خودرو، این است که رانندگان دیگر نیاز نیست که نگران ماندن در مسیر جادۀ درون شهری و برون شهری باشند. امداد خودرو سیار کیا نیز از دیگر خدمات گروه امداد خودرو سیار محسوب می شود. امداد خودرو دارای خدمات 24 ساعت شبانه روزی است که به افراد کمک می کند که در هر زمانی از شبانه روز بتوانند از خدمات چنین مراکزی استفاده نمایند.

ارسال یدک کش، پنچرگیری و تعویض لاستیک، تعمیر نقص فنی، سرویس خودرو، تعویض فیلتر هوا و ... بخش از خدمات عمدۀ مراکز امداد خودرو کیا موتورز می باشد. بنابراین دارندگان محصولات کمپانی کیا می توانند در هر زمان از شبانه روز از چنین خدماتی استفاده نمایند.

ایاب و ذهاب کارشناس امدادگر، حق الزحمه مرتبط با تعمیرکار و قطعات خریداری شده برای مرتفع نمودن نقوص فنی خودرو از جمله خدماتی است که بر عهده مالک خودرو می باشد که پرداخت می کند که البته ممکن است متناسب با کارت اشتراک امداد خودرو، رایگان و یا به صورت درصدی تخفیف داشته باشد.

خرید کارت اشتراک امداد خودرو کیا

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، خرید کارت اشتراک امداد خودرو کیا به شما کمک می کند که هزینه های تعمیر و سرویس خودرو را به صورت تخفیف دار پرداخت نمائید. استفاده از این امکانات به افراد تضمین لازم در خصوص دریافت بهترین خدمات مکانیکی برای رفع مشکلات فنی میان جاده ای می شود. صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین انجام سرویس های دوره ای تخفیف دار از جمله مزایای کارت اشتراک امداد خودرو کیا موتور محسوب می شود. برای اطلاع از خدمات سرویس در محل به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ کارت اشتراک امداد خودرو سیار

هزینۀ خرید کارت اشتراک امداد خودرو سیار کیا به نسبت خدماتی که دریافت خواهید کرد، بسیار ناچیز و مقرون به صرفه می باشد. معمولاً خرید کارت اشتراک امداد خودرو سیار به صورت سه ماهه، شش ماهه و یکساله می باشد، که البته حق عضویت یکساله کارت امداد خودرو کیا شما را برای مدت زمان یک سال ایمن نگه می دارد. در واقع مطمئن خواهید بود که هنگام مشاهدۀ نقص فنی در خودرو خود، می توانید با یک تماس از خدمات کارشناسی مکانیک مجرب استفاده نمائید و در صورت نیاز نیز تعمیرکار متخصص و فنی در اسرع وقت به محل اعزام خواهد شد.

امروزه اکثر مالکان خودرو دارای حق عضویت کارت امداد خودرو سیار کیا و یا دیگر کمپانی های خودروسازی می باشد. تعویض باتری، فیلتر هوا، روغن موتور و ... نیز بخشی از خدمات این مجموعه محسوب می شود.

گروه امداد خودرو آبتین از جمله گروه های فعال با سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات امداد خودرو سیار در ایران می باشد.

تماس با امداد خودرو آبتین

تلفن همراه:  09381269128 - 09361594124 - 09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()