کمپانی بزرگ و معتبر خودرو سازی سایپا سالهاست که در زمینه طراحی و فروش انواع خودروهای سواری، مینی بوس و کامیون فعالیت می کند و با عرضه و تولید انواع خودروهای کم مصرف و اقتصادی، محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کرده است. فروش اقساطی سایپا یکی از مهمترین امتیازاتی است که از جانب شرکت های لیزینگ خودرو برای مشتریان این محصولات فراهم شده است، تا بتوانند تنها با پرداخت بخشی از مبلغ خودروی مورد نظر خود، آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.  پراید، تیبا، ساینا، ساندرو، سراتو و چانگان از پر فروش ترین خودروهای سواری صنایع سایپا دیزل می باشند که در طرح ها، تیپ ها و مدل های مختلف روانه بازار می شوند و تمامی آن ها را می توان در طرح فروش اقساطی سایپا خریداری کرد. پراید از کم مصرف ترین و به صرفه ترین نوع خودروهای تولیدی این مجموعه ماشین سازی می باشد، که در بین اقشار متوسط و ضعیف جامعه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و پیشترین میزان فروش را در طرح ویژه فروش اقساطی سایپا به خود اختصاص داده است، قیمت مناسب، کاهش مصرف سوخت و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری از مهمترین مزایای این اتومبیل سواری می باشد .

قیمت فروش اقساطی سایپا

قیمت فروش اقساطی سایپا در تمامی مدل ها، تیپ ها و برندهای ان در مقایسه با بازار آزاد بالاتر می باشد، زیرا این روش فروش برای شرکت های لیزینگ خودرو  در شرایط اقتصادی کنونی مانند یک  سرمایه گذاری بلند مدت است، که  ریسک های بسیار زیادی را با توجه به نوسانات دائمی قیمت ها به همراه دارد، اما در مجوع فروش اقساطی سایپا برای تمامی علاقه مندان خودروهای این مجموعه اتومبیل سازی  یک امکان ویژه است تا افراد با پرداخت حداقل پیش پرداخت بتوانند به اتومبیل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، و مابقی قیمت آن را در طی قسط های زمان بندی شده با قیمت معین، پرداخت نمایند تا اجازه نقل و انتقال خودرو را به دست آورند، در ضمن در تمامی دوره باز پرداخت اقساط خودرو در اختیار مشتریان می باشد.

فروش اقساطی سایپا با شرایط ویژه

شرکت های مختلف لیزینگ خودرو و نمایندگی های سایپا معمولا با اعطاء شرایطی ویژه و خاص در تلاش هستند تا سهم بیشتری از این بازار رقابتی را از آن خود نمایند، و توجه و اعتماد مشتریان را نیز به سمت خود معطوف نمایند. از برخی مزایای فروش اقساطی سایپا با شرایط ویژه می توان به واریز پیش پرداخت بعد از تحویل خودرو اشاره کرد، که جای هیچ گونه نگرانی را برای مشتریان به وجود نمی آورد، و اعتماد آنان را جلب می کند. تنظیم سند فوری به نام مشتری و در رهن بانک از دیگر مزایایی است که برخی از لیزینگ های معتبر و با سابقه در اختیار مشتریان خود قرار   می دهند، تا مشتریان از اینکه طرف قرار داد آن ها موسسات مالی و اعتباری و بانک ها هستند، آسوده خیال باشند، و از معاملات خود در زمینه خرید و فروش اقساطی سایپا اطمینان خاطر داشته باشند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی سایپا با مناسب ترین قیمت

لیزینگ معتبر و خوشنام مبین خودرو از معتبرترین و مطرح ترین مراکز عرضه و فروش اقساطی سایپا با مناسب ترین قیمت در تمامی مدل ها و تیپ ها می باشد، که شرایط واگذاری آن ها را می توان از طریق وب سایت این مجموعه مشاهده کرد و اطلاعات کامل را در زمینه قسط بندی و پیش پرداخت خودروها در مدل های مختلف کسب نمود. این مرکز بسیار مطمئن و معتبر سالهاست که نمایندگی فروش اقساطی سایپا و دیگر کمپانی های داخلی و خارجی را به دلیل  ارائه تسهیلات ویژه مانند فروش خودرو بدون ضامن، اقساط 24 الی 48 ماهه، قیمت مناسب، تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک و تحویل آنی خودرو از آن خودرو کرده و به محبوب ترین شرکت های لیزینگ خودرو تبدیل شده است.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 827
نمایش همه
علاقه مندی ها ()