سالهاست که در جریان های تحریم واردات قطعات و لوازم یدکی خودرو و اعمال تحریم های شدید بر روی شرکت های تولید کننده خودرو مانند کرمان موتور، ایران خودرو و سایپا قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی به طرز غیر قابل باوری افزایش پیدا کرده،  که علاقه مندان این محصولات را با مشکلات بسیار زیادی مواجه کرده است، بطوریکه برخی از آن ها را از خرید  منصرف کرده و یا آن ها را مجبور به خرید خودرو در مدل هایی بسیار پایین تر از خودرو دلخواه خود کرده است. بنابراین اگر شرایط خرید و فروش خودرو به همان روال گذشته باقی می ماند این صنعت پویا و پر رونق یک رکود بسیار نگران کننده را تجربه می کرد، که البته با ارائه راهکارهای نمایندگی های معتبر فروش خودرو و شرکت های لیزینگ زیر مجموعه آن ها شرایطی برای علاقه مندان خودرو فراهم شد تا بتوانند انواع اتومبیل های دلخواه خود را به صورت اقساطی و در زمان های معیین و تعیین شده پرداخت نمایند، و به رویاهای خود جامه عمل بپوشانند.  تمامی خودرو های داخلی و خارجی در برند های مختلف مانند هیوندا، تویوتا، رنو، نیسان، گروه صنعتی بهمن، ایران خودرو و غیره را می توان در مدل های دلخواه به صورت قسط بندی شده در اقساط مشخص شده که معمولا در بازه های 12 تا 48 ماهه هستند و با کمترین مبلغ پیش پرداخت سفارش داد و خریداری نمود، که می توان گفت برای دسته ای از مردم یک شرایط بسیار ویژه و استثنائی می باشد. قیمت فروش خودرو در بازار آزاد و نمایندگی های عرضه کننده اتوموبیل بسیار ارزان تر از فروش اقساطی خودرو می باشد، که از مهمترین دلایل آن می توان به دوره طولانی بازگشت سرمایه به این شرکت ها و نوسانات قیمت ها اشاره کرد که معمولا تمامی متقاضیان خرید خودرو اقساطی خوبی از آن ها آگاهی دارند و این شرایط را پذیرفته اند.

پیش فروش خودرو

پیش فروش خودرو یکی از طرح هایی است که معمولا به صورت مناسبتی، دوره ای و یا زمان بندی شده از سوی شرکت های خودرو سازی اجرا می شود و به مشتریان کمک می کند تا محصولات مورد نظر خود را با حداقل قیمت ها و به نرخ کارخانه خریداری کنند. در  این طرح ها که در سال حدود یک یا دو بار اجرا می شوند، در ابتدا مشتریان به صورت ثبت نامی در آن شرکت می کنند و پس از پیروزی باید تمام مبلغ خودرو را به یکباره واریز نمایند، که از مهمترین نقاط ضعف آن می توان به تحویل مدت دار خودرو ها و تسویه آنی آن اشاره کرد.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو نیز همان طور که در ابتدای مقاله به اشاره شد، یک طرح موفق برای خروج بازار خرید و فروش خودرو از رکود اقتصادی می باشد، که سبب شده مشتریان خرید انواع خودرو های داخلی و خارجی با تسهیلات و شرایطی ویژه بتوانند به خودروی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. در تمامی دوره بازپرداخت اقساط خودرو در اختیار مالک آن قرار می گیرد و مشتریان می توانند از مزایای خرید آن بهره مند شوند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی گروه بهمن به سایت مراجعه کند. 

فروش خودرو با ارزان ترین قیمت

هلدینگ بزرگ و معتبر مبین خودرو از خوشنام ترین و فعال ترین نمایندگی های فروش خودرو با ارزان ترین قیمت در برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد، که با مراجعه به آدرس سایت آن می توان از نحوه واگذاری تسهیلات و شرایط فروش اقساطی این مرکز معتبر اطلاعات کامل و کافی را کسب نمود و یا در صورت تمایل از مشاوره های رایگان کارشناسان این مجموعه در خصوص انتخاب و خرید خودرو متناسب با بوجه مشتریان استفاده کرد. از مهمترین مزایای خرید خودرو از این نمایندگی معتبر و محبوب می توان به پرداخت وجه بعد از نحویل خودرو، سند به نام مشتری و در رهن بانک، عدم نیاز به ضامن، پرداخت اقساط بین 12 تا 48 ماهه و حداقل پیش پرداخت نسبت به دیگر لیزینگ های فروش خودرو  اشاره کرد.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()