صنعت خودرو سازی یکی از پیچیده ترین و در عین حال پویاترین صنایع تولیدی در دنیا است، که فعالان این صنعت در تلاش هستند تا با به روز کردن محصولات خود، و جلب رضایت مشتریان سهم قابل قبولی از فروش خودرو را به خود اختصاص دهند، و محصولات خود را به سراسر دنیا عرضه کنند. خودرو در شمار اساسی ترین وسایل نقلیه ای قرار دارد، که تمامی افراد جامعه برای رفت و آمد های خود به آن نیاز دارند، و اهمیت آن در زندگی اجتماعی افراد به حدی است که تمامی مردم در برنامه های آتی خود قصد خرید خودرو را دارند، تا  گام بلندی در جهت آسایش و رفاه خود و خانواده خود بردارند، بنابراین خرید و فروش خودرو بیشترین آمار معمالات روزانه در زمینه کالاهای رفاهی را به خود اختصاص می دهد، و روز به روز به تعداد متقاضیان این وسایل نقلیه افزوده می شود. فروش خودرو یا تعویض آن ها با مدل بالاتر و برندهای دیگر از دیگر مسائل پیش روی علاقه مندان این محصولات می باشد، زیرا آن ها تمایل دارند از بهترین و کامل ترین آپشن های خدماتی استفاده کنند، تا درنهایت اتوموبیل ایده آل و دلخواه خود را خریداری نمایند. قیمت خودرو در دهه ی اخیر افزایش بی سابقه ای را تجربه کرده است، که  امکان خرید خودرو را برای قشر بسیار بزرگی از جامعه غیر ممکن کرده است، که سبب شده بیشتر افراد جامعه به خرید و فروش خودرو دست دوم  و کارکرده تمایل نشان دهند، که با بوجه و درآمد آن ها هم خوانی دارد.

پیش فروش خودرو

در تمامی کشورهای در حال توسعه یا توسعه یافته معمولا برای دسترسی مساوی تمامی افراد و قشرهای جامعه به خدمات و منابع رفاهی از برخی تسهیلات به صورت کوتاه مدت، مناسبتی و یا دوره ای استفاده می کنند، که شامل طرح پیش فروش خودرو نیز می شود. در دوره های اخیر به دلیل نوساناتی که در قیمت ارز و واردات قطعات خودروهای مختلف به وجود آمد در ابتدا خودروهای خارجی و به دنبال آن انواع خودروهای داخلی با افزایش قیمت های باورنکردنی و غیر قابل پیش بینی مواجه شدند، که عملا امکان خرید خودرو را برای قشری خاص غیر ممکن     می کرد، اما ارائه تسهیلاتی همچون طرح پیش فروش خودرو در برندهای مختلف داخلی و خارجی مانند یک فرصت دوباره برای قشر بسیار بزرگی از افراد جامعه می باشد، که این امکان را برای آن ها فراهم می کند، تا به خودروی دلخواه خود یک قدم نزدیکتر شوند.

فروش اقساطی خودرو

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، با توجه به افزایش یکباره قیمت خودرو و کاهش توان مالی افراد جامعه امکان خرید خودرو برای قشر بسیار زیادی از افراد جامعه غیر ممکن شده است، که در همین راستا شرکت های بزرگ خودروسازی مانند ایران خودرو سایپا و همین طور نمایندگی های فروش خودرو در برندهای مختلف داخلی و خارجی برای خروج این بازار اقتصادی از رکود، اقدام به عرضه و فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت کرده اند، و شرایط بسیار ساده تری را برای علاقه مندان خودرو فراهم کرده اند، تا بتوانند تا با پرداخت بخشی از  قیمت واقعی خودرو، اتوموبیل دلخواه خود را دریافت نمایند و مابقی پول را در اقساط مشخص و تعیین شده ای به صورت منظم پرداخت نمایند. از دیگر مزایای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو می توان به تحویل آنی و یک روزه آن بعد از انجام مراحل اداری و واریز  اولین قسط یا پیش پرداخت اشاره کرد، که اطمینان و اعتماد خریداران را به خوبی جلب کرده است.

مرکز فروش خودرو

نمایندگی مبین خودرو  از معتبرترین و محبوبترین مجموعه های فروش خودرو در برندهای معتبر داخلی و خارجی به صورت نقدی و اقساطی می باشد که متقاضیان خرید خودرو با مراجعه به آن می توانند محصولات مورد نظر خود را در مدل های مختلف خریداری نمایند. از مهمترین مزیایی که این مرکز فروش خودرو در اختیار مشتریان می گذارد می توان به تنظیم سند به نام مشتری و در رهن بانک اشاره کرد، که رضایت مشتریان را در پی داشته است.

 

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()