مزایای خرید خودروی 206 اقساطی:

خرید خودروی 206 اقساطی می تواند در عین مزایایی که داشته باشد دارای معایبی نیز باشد و به همین دلیل است که افراد مختلف ممکن است تمایل به خرید چنین خودرویی داشته باشند و افرادی نیز هستند که هیچ گونه تمایلی به خرید چنین خودرویی نخواهند داشت. ۲۰۶ یکی از خودرو هایی است که توسط شرکت ایران خودرو به تولید می‌ رسد. ایران خودرو، خودرو های بسیار زیاد دیگری نیز تولید می کند که هر کدام از آن ها دارای قیمت های گوناگونی هستند. ۲۰۶ از مدل های پر فروش این شرکت دارای تیپ های گوناگونی بوده و هر کدام از آن ها برای برخی از افراد قابل خرید می باشد. به دلیل قدرت بسیار کم اقشار مختلف مردم در خرید خودروی ۲۰۶، شرکت ایران خودرو شرایط خاصی برای خرید این گونه افراد فراهم کرده است که مردم بتوانند با نقدینگی بسیار کمتری به خرید چنین خودرو هایی بپردازند. به همین دلیل می توان گفت خرید خودروی 206 اقساطی می ‌تواند مزیت های بسیار زیادی داشته باشد که یکی از آن ها پرداخت درصد کمی از هزینه اصلی خرید خودرو می باشد. فرد با پرداخت این مبلغ به عنوان پیش پرداخت می تواند برای خرید خودروی 206 اقساطی ثبت نام کند و پس از مدتی خودروی مورد نظر خود را از نمایندگی های شرکت ایران خودرو تحویل بگیرد. سپس می تواند پس از تحویل گرفتن خودرو اقساطی، این خودرو را به صورت بلند مدت یا کوتاه مدت تحویل بدهد. این افراد می ‌توانند ۲۴ ماه و یا ۳۶ ماهه باشند، البته در نمایندگی های مختلف این اعداد و ارقام ممکن است با یکدیگر تفاوت ‌هایی داشته باشند ولی به طور کلی برای پرداخت اقساط و پیش پرداخت نمایندگی و شرکت ایران خودرو اعتبار شغلی و بانکی فرد را در نظر گرفته و طبق آن این اقساط را برای فرد در نظر خواهند گرفت.

سایر مزایا و معایب خودروی 206 اقساطی:

با توجه به گران شدن روز افزون خودرو های مختلف به خصوص ۲۰۶، اقشار مختلفی از مردم قدرت خرید خود را کاملا از دست می ‌دهند و خرید خودرو به صورت اقساطی می تواند راهی برای خرید این خودرو جوان پسند باشد. ضمن این که با کم ارزش شدن روز به روز پول ایران اقساط این خودرو در آینده فشار کمتری به آن ها وارد خواهد کرد و خریدار می تواند این اقساط را راحت ‌تر پرداخت نماید. به غیر از مزایای گفته شده خرید خودروی 206 اقساطی دارای معایبی نیز می ‌باشد که از آن ها می توان به طولانی بودن پروسه خرید خودروی اقساطی اشاره نمود. به این منظور پس از ارائه پیش پرداخت توسط خریدار ممکن است برای تحویل گرفتن خودرو زمان بسیار زیادی طی شود و در برخی موارد دیده شده است که زمان تحویل گرفتن خودرو به تعویق افتاده و فرد حتی سال ها برای دریافت خودروی مورد نظر خود صبر کرده است. برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو  از طریق لینک اقدام نمایید. 

از دیگر معایب این روش این است که رفته رفته کیفیت خودرو هایی که در داخل کشور تولید می شوند کاهش یافته است و به همین دلیل خودرویی که در آینده قرار است به فرد خریدار تحویل داده شود، مطمئنا از کیفیت بسیار پایین تری نسبت به همیشه برخوردار بوده و به همین دلیل از این نظر، این روش سود زیادی نخواهد داشت و معقولانه نخواهد بود. در برخی از نمایندگی ها مبلغ بسیار بیشتری نسبت به پیشرفت پرداخت گرفته می شود و در این صورت ضربه بسیار بیشتری به خرید وارد خواهد شد. با وجود همه معایب گفته شده در مورد خرید 206 اقساطی می توان گفت یکی از روش هایی که می توان به خرید خودروی مورد نظر پرداخت خرید به صورت اقساطی است. زیرا اکثر مردم کشور ما دارای نقدینگی کم و درآمد بسیار کمی هستند و قادر به خرید خودرو هایی مانند ۲۰۶ که دارای قیمت بسیار بالایی می باشد نیز نخواهند بود.

 

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 766
نمایش همه
علاقه مندی ها ()