بررسی امتیازات خرید اقساطی خودرو برای مردم:

در این مقاله سعی داریم در مورد خرید اقساطی خودرو سمند توضیح دهیم. یکی از خودرو هایی که بعد از توقف خط تولید پژو ۴۰۵ توانست در بین خانواده‌ های ایرانی جایگاه خوبی را کسب نماید خودروی سمند بوده است. سمند انواع مختلفی دارد که هر کدام از مدل ها مد نظر خانواده ها باشد می‌ توانند به صورت نقدی و یا اقساط آن را از کمپانی ایران خودرو خریداری نمایند. خرید اقساطی خودرو این امکان را به عموم مردم می ‌دهد که بتواند با پرداخت نصف مبلغ خودرو از خرید اقساطی خودرو بهره مند شود. کاربران می ‌توانند با مراجعه به نمایندگی ‌های معتبر ایران خودرو در سراسر کشور اقدام به خرید نقد و یا اقساطی این خودرو با کیفیت داشته باشند. گاهی اوقات کمپانی ایران خودرو در زمان ‌های معینی با اعلام فراخوان هایی مردم را به خرید اقساطی خودرو دعوت می ‌کند. سمند تولید شده در سال‌ های اخیر تفاوت ‌های زیادی با سمند تولید شده در اولین سال های تولید دارد. یعنی در مدل ‌های امروزی به جز سقف تمام قسمتهای داخلی خودرو اعم از داشبورد، صندلی ها، رو دری ها و... دچار تغییرات شده‌ اند و یا طراحی جدیدی برای آنها انجام شده است. سمند یکی از خودرو هایی می باشد که حدود دو دهه از تولید آن گذشته اما همچنان مورد توجه عموم مردم می باشد. بسیاری از خانواده ها به دلایلی اعم از زیبایی ظاهری و فضای باز داخل اتومبیل علاقه زیادی به خرید این خودرو دارد. سمند همچنان یکی از پرفروش ترین خودروهای تولیدی کمپانی ایران خودرو می باشد. سمند به دلیل اینکه تمام قطعاتش زیر نظر کمپانی ایران خودرو مونتاژ می ‌شود به اولین خودروی ملی نیز لقب پیدا کرده است.

خرید اقساطی خودروی سمند:

سمند از جمله ماشین هایی می باشد که به دلیل ایمنی و کیفیت بالا خیلی زود در بین خانواده‌ های ایرانی جا باز کرد. این خودرو در مقایسه با تولیدات دیگر ایران خودرو دارای قیمت مناسب تری می باشد. یکی از مزیت ‌های خودروی سمند در دسترس بودن تمام قطعات آن با قیمت مناسب در نمایندگی ها و بازارهای داخلی می باشد. اگر چه بهتر است برای خرید قطعات به نمایندگی های معتبر ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه نمایید تا بتوانید قطعات اصلی را جایگزین کنید. بدنه محکم سمند دلیل استحکام این خودرو می باشد و در خرید اقساطی خودرو خیلی زود ظرفیت خرید این خودرو به اتمام می ‌رسد. در ادامه سعی داریم به معرفی مدل های مختلف سمند بپردازیم تا کاربران بتوانند در هنگام خرید اطلاعات کافی را در مورد این خودرو داشته باشند:

سمند ال ایکس: حداکثر سرعت این مدل سمند ۱۹۰ کیلومتر در ساعت می باشد. دنده تعبیه شده در این مدل سمند از نوع دستی است. از مزایای دیگر این خودرو می‌توان به فرمان هیدرولیک و سیستم تهویه آن اشاره نمود. همچنین آینه های این خودرو به صورت برقی کار می‌کنند. یکی از مزیت های مهم این مدل سمند قابلیت دسترسی به قسمت صندوق از داخل ماشین می باشد. این مدل از سمند در خرید اقساطی خودرو فروش خوبی دارد. برای اطلاع از فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

سمند SE : حداکثر سرعت این مدل سمند ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت می باشد. ترمز به کار رفته در این مدل از نوع ABS است. فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه از دیگر ویژگی‌های این مدل سمند می باشد. در این مدل سمند آینه ها به صورت دستی کار می کند. شیشه های قسمت جلو برقی و قسمت عقبی خودرو دستی هستند.

سمند سورن: پرفروش ترین مدل سمند در خرید اقساطی خودرو ویا به صورت نقد هم این مدل سمند سورن می باشد. طراحی ظاهری این مدل سمند بسیار مدرن و به روز است. برتری های این مدل سمند سبب شده  این مدل جزو خودروهای صادراتی کمپانی ایران خودرو باشد. این مدل سمند نیز مانند دیگر مدل های سمند دارای فرمان هیدرولیک و سیستم تحویل به صورت اتوماتیک می باشد. چراغ های به کار رفته در این مدل سمند ال ای دی هستند که در قسمت جلو و عقب ماشین تعبیه شده است. صندلی‌ های خودرو برقی می باشد. همچنین این خودرو دارای مه شکن است.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()