فروش اقساطی ایران خودرو و شرایط آن:

در این متن شما می توانید راجع به فروش اقساطی ایران خودرو و شرایط آن و اطلاعاتی کلی در مورد آن اطلاعاتی کسب کنید. ایران خودرو تولید کننده و بزرگ ترین شرکت خودروسازی در کشور ما می باشد. اولین خودروی خود را به نام پیکان وارد بازار کرد و سال ‌های طولانی این خودرو در جاده‌ های کشور مشاهده می شد. بعد از گذشت سال ‌ها و با پیشرفت های چشمگیری که این شرکت خودروسازی داشت این شرکت شروع به مونتاژ و ساخت قطعات جدید و خودرو های جدید کرد. تمام محصولات ایران خودرو مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفت. این امر باعث شد که شرکت ایران خودرو  فروش اقساطی ایران خودرو را در سیاست کاری خود قرار دهد. ایران خودرو علاوه بر مونتاژ قطعات وارد شده ساخت قطعات، ساخت خودرو های جدید را به صورت کاملاً بومی انجام داده است. اولین خودرویی که در این زمینه قرار می گیرد سمند می باشد. سمند از جمله محصولات ایران خودرو است که از گذشته تاکنون مورد استقبال خریداران قرار گرفته است و باعث شد که سمند نیز جز فروش اقساطی شرکت ایران خودرو باشد. سمند از جمله محصولات ایران خودرو می باشد که به محض تولید با استقبال بی نظیری مواجه شد. در طراحی این خودرو ایران خودرو ظرافت را کنار گذاشته است و خودروی کاملا مستحکمی ساخته است. حداکثر سرعت این اتومبیل ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است که کمتر از ۱۴ ثانیه می ‌تواند از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. گرچه با توجه به خودرو هایی که هر روز وارد بازار می شوند سمند تغییر چشمگیری در ظاهر و طراحی نداشته است اما همچنان خیلی از خانواده ها و همچنین افرادی که بیشتر در جاده به سر می ‌برند به خرید این خودرو تاکید دارند.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو:

در این قسمت می خواهیم شرایط فروش اقساطی شرکت ایران خودرو را بیان کنیم که شامل تعداد زیادی از خودرو های ایران خودرو می باشد. برای فروش اقساطی ایران خودرو این شرکت ۵۵% مبلغ کل را در هنگام بستن قرارداد با مشتری و تحویل اتومبیل از او دریافت می‌کند. به این نکته توجه کنید که قبل از تحویل خودرو هیچ گونه پرداختی از طرف مشتری صورت نمی گیرد. مابقی مبلغ باقیمانده در اقساط ۲۴ ماهه یا حداکثر ۳۰ ماهه تقسیم بندی می شود و بعد از تحویل خودرو به مشتری اقساط شروع می شود. از مزیت های فروش اقساطی ایران خودرو می توان به این نکته توجه کرد که خریدار می تواند در صورت نا رضایتی خودروی خود را در هنگام پرداخت اقساط تعویض کند. همچنین اگر اقساط خود را زودتر از موعد مورد نظر پرداخت کنند سودی که ممکن است بپردازد به حداقل می‌ رسد. توجه داشته باشید که بعد از پرداخت مبلغ پیش پرداخت سند به نام خریدار زده می شود و تنها سه دانگ آن در اختیار شرکت می ‌باشد که آن هم بعد از پرداخت اقساط واگذار می شود.  برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو به سایت مراجعه کنید. 

نا گفته نماند که در هنگام خرید خودرو بیمه بدنه نیاز نیست. از جمله خودرو های دیگری که در ایران خودرو شرایط فروش اقساطی شرکت ایران خودرو را دارد خودرو هایی مانند دنا و دنا پلاس می باشد. این دو خودرو با طراحی و امکانات جانبی که دارند تقاضای بالایی در فروش اقساطی ایران خودرو دارند و جایگزین خوبی برای خودرویی مانند سمند می باشند. خودروی دنا پلاس علاوه ‌بر طراحی منحصر به فردی که دارد دارای ایمنی بالایی می باشد و برای شرایط نامساعد جاده ساخته شده است. از جمله دیگر خودرو های که در لیست فروش اقساطی ایران خودرو می باشد انواع تیپ ۲۰۶ می باشد. ۲۰۶ با سرعت بالا و شتاب بالا مصرف سوخت کم و آلایندگی کم و ظاهر اسپرت و به روز خود در بین خانواده‌ ها و همچنین جوانان ایرانی محبوبیت بالایی دارد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()