مزیت های فروش اقساطی ایران خودرو:

از آن جایی که در این مقاله می ‌خواهیم مزایای فروش اقساطی ایران خودرو را مطرح کنیم لازم دیدیم که ابتدا تاریخچه ی مختصر و مفیدی درباره ی این شرکت خودروسازی به شما عزیزان ارائه دهیم. شرکت ایران خودرو که در گذشته ایران ناسیونال نامیده می شد، توسط برادران خیامی و به صورت خصوصی بنیان گذاری شد. اولین خودرویی که در این شرکت ساخته شد پیکان بود که تولید انبوه آن شروع شد و در انواع مدل ها وارد بازار شد. بعد از آن انواع آمبولانس، مینی بوس و اتوبوس ساخته شد. در برنامه ی این شرکت تولید خودرو های جدید قرار گرفته بود که با شروع جنگ بین ایران و عراق برنامه ‌ریزی‌ ها منتفی شد. ولی این شرکت با عنوان ایران خودرو یکی از تولید کننده های بسیار بزرگ خودرو در سطح کشور بوده که هنوز هم بعد از گذشت دهه های بسیار، به تولید قطعات و خودرو های مختلفی ادامه می دهد. با توجه به شرایط اقتصادی امروزه کشور خیلی از افراد امکان خرید خودرو به صورت کاملاً نقدی را ندارند.  فروش اقساطی ایران خودرو  در این زمینه به افرادی که توانایی مالی کافی ندارند کمک می کند. شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به این صورت می باشد که مبلغی از قیمت کل اتومبیل (معمولا ۵۵ درصد) به صورت پیش پرداخت و در قالب قرارداد به شرکت پرداخت می شود و باقیمانده آن به صورت اقساط چند ماهه (حداکثر۳۰ماه و یا ۳۶ ماه) تقسیم بندی می شود و فرد موظف است که در موعد مقرر اقدام به پرداخت اقساط خود کند. از مزایای این کار بهره اقتصادی می باشد که برای فرد خریدار دارد. همچنین اگر اقساط را زودتر از موعد پرداخت کنید سود ممکن به حداقل می رسد. خودرو را بعد از پرداخت پیش پرداخت به شما تحویل می دهند. با وجود این که مبلغ کل را پرداخت نکردید، سند خودرو به نام شما زده می‌ شود و تنها سه دانگ آن در گرو شرکت است که بعد از پرداخت اقساط خود آن هم به نام شما زده می‌ شود. اگر هنگام پرداخت اقساط تصمیم به تعویض خودرو گرفتید این امکان برای شما وجود دارد.

سایر مزیت های فروش اقساطی ایران خودرو:

یکی از مزایای مهم فروش اقساطی ایران خودرو تنوع اتومبیل هایی است که در این طرح قرار گرفته است. خودرو هایی مانند سمند، ۲۰۶، ۲۰۷، پژو، دنا، دنا پلاس و... از جمله اتومبیل های پرطرفداری هستند که در لیست فروش اقساطی شرکت ایران خودرو قرار دارند. هر کدام  از این خودرو ها مزیت های خاص خود را دارند و شما با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید خودروی مورد نظر را انتخاب کنید. خودرویی مانند سمند که یک خودروی خانوادگی می باشد در بین این خودرو ها متقاضی زیادی دارد. ایران خودرو در ساخت این خودرو که کاملاً بومی است ظرافتی را اعمال نکرده، از این رو باعث شده که سمند یک خودروی مستحکم و قوی باشد و از این نظر برای افرادی که در مسافت های طولانی رانندگی می کنند بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است و کمتر از ۱۴ ثانیه می تواند از سرعت صفر به ۱۰۰کیلومتر بر ساعت برسد. خودروی ۲۰۶ با دارا بودن سرعت و شتاب بالا و همچنین مصرف سوخت پایین و ظاهر اسپرت و مناسب انتخاب اول بسیاری از جوانان است. خودروی دنا و دنا پلاس علاوه بر داشتن کارایی و ایمنی بالا و طراحی مناسب و زیبا، لوازم جانبی را دارا می باشند. این نکته برای افرادی که به جزئیات اهمیت می دهند بسیار حائز اهمیت است و باعث شده جایگزین مناسبی برای خودروی سمند باشد که طراحی داخلی آن کاملا معمولی است. خودروی پژو ۲۰۷ از جمله خودرو هایی است که در لیست فروش اقساطی ایران خودرو می باشد. این خودرو با داشتن سرعت و شتاب بالا و قدرت موتور عالی از جمله خودرو های پر تقاضا می باشد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()