بررسی ویژگی های پراید اقساطی:

در این مقاله سعی داریم در مورد پراید اقساطی توضیحاتی را بیان کنیم. پراید یکی از تولیدات کمپانی سایپا می باشد که توانسته جایگاه خوبی در زندگی مردم ایران برای خود باز نماید. در واقع پراید با قیمت مناسبی که دارد سبب شده که بسیاری از خانواده‌ها و جوانان اقدام به خرید این خودرو برای گذران زندگی روزمره خود داشته باشند. پراید از جمله خودروهایی می باشد که اکثر ایرانیان یک زمانی از دوران زندگی خود از این اتومبیل استفاده نموده اند و آن را به صورت نقدی یا به صورت  پراید اقساطی از کمپانی و نمایندگی معتبر خریداری کردند. یکی از معایب بزرگ خودرو پراید که سبب شده امروزه نتواند جایگاه خوبی برای خود داشته باشد تصادفات زیاد این خودرو می باشد که سبب اتفاقات جبران ناپذیری است. از جمله دلایل مهمی که زمان تصادف سبب به وجود آمدن مشکلات عمده برای مسافران و کاربرانی که از این خودرو استفاده می‌کنند می باشد وزن کم خودرو و کیفیت پایین قطعات مونتاژ شده است. در واقع وزن کم خودرو  سبب می شود که در جاده هایی که دچار طوفان می باشد خود را نتواند در مسیر خود حرکت کند و تحت تاثیر شرایط محیطی از جاده خارج شود. همینطور کیفیت پایین قطعات و بدنه خودرو سبب می شود که در صورت واژگون شدن خودرو اتفاقات سنگین و جبران ناپذیری برای مسافران رخ دهد.

کمپانی سایپا با فروش پراید اقساطی سعی دارد که پارکینگ های کمپانی خودرو از این خودرو خالی نماید و به تولیدات جدید این خود را بپردازد. در کنار معایب بسیار، این خودرو دارای مزایایی نیز می باشد. در واقع در هنگام خرید پراید اقساطی شما ۵۰ درصد از کل مبلغ خودرو را پرداخت می نمایید و مابقی هزینه خودرو را به صورت اقساط به کمپانی پرداخت می کنید. قیمت مناسب خودرو سبب شده که بسیاری از خانواده ها توانایی خرید پراید اقساطی را داشته باشند. از جمله مزایای مهم پراید مصرف سوخت پایین آن می باشد که امروزه با توجه به سهمیه بندی شدن مصرف سوخت برای خودروها این نکته بسیار حائز اهمیت می‌باشد و برای سفرهای درون شهری و یا خارج از شهر با توجه به مصرف پایین سوخت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

معایب پراید:

قطعاً هر خودرویی دارای معایبی می باشد و خودرو پراید نیز معایبی دارد که سعی داریم با معرفی این معایب به کاربرانی که علاقه مند به خرید پراید اقساطی از کمپانی سایپا می باشند کمک نماییم:

موتور: انواع مختلف پراید دارای موتورهای انژکتوری و یا کاربراتوری میباشند. چه مدل انژکتوری و چه کاربراتوری پس از مدت زمانی که استهلاک موتور پراید بالا میرود سبب به وجود آمدن مشکلاتی می شوند. از جمله این مشکلات می توان به: ریپ زدن، استارت نزدن و یا خاموش شدن زیاد خودرو اشاره نمود .که در این گونه مواقع باید به نمایندگی‌های معتبر سایپا در سراسر کشور برای تعمیر مراجعه نمود. اگر پراید اقساطی نیز خریداری نموده اید می توانید از امتیازات گارانتی آن استفاده نمایید.

ساختار جلو بندی: ساختار جلو بندی پراید بسیار ساده و ضعیف می باشد و این خودرو عموماً برای جاده های هموار ساخته شده است. استفاده از خودرو پراید در جاده های ناهموار سبب لرزش فرمان اتومبیل و استهلاک بالای لاستیک ها می شود که این خود سبب آسیب به خودرو در مدت زمان طولانی می شود. عموما کسانی که پراید اقساطی را تهیه می نمایند از این موضوع اطلاع دارند که این خودرو مناسب جاده های ناهموار نیست. برای اطلاع از فروش اقساطی پراید 111  به سایت مراجعه کنید. 

وزن خودرو: یکی از بزرگترین معایب خودرو پراید در واقع همین وزن کم خودرو می باشد که در شرایط آب و هوایی طوفانی می تواند تغییر مسیر دهد و دچار مشکلاتی شود. کمپانی سایپا برای فروش پراید اقساطی امتیازات ویژه ای قرار داده که کاربران بتوانند از این خودرو بیشتر در فضای درون شهری که امنیت بیشتری در خیابان ها وجود دارد استفاده نماید و معمولاً پراید اقساطی را به صورت تاکسی وارد بازار می‌کند.

ترمز ضعیف

کیفیت کم مونتاژ قطعات

داشبوردی از جنس پلاستیک خشک از دیگر معایب پراید می باشند.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()