شرایط فروش انواع دنا اقساطی:

خودروی دنا از خودرو هایی است که شرکت ایران خودرو شرایط اقساطی را برای آن با عنوان دنا اقساطی در نظر گرفته است. هر کسی که دارای بودجه کمی باشد می ‌تواند به خرید از این شرکت به صورت اقساطی بپردازد و اقساط آن را طی دوره های بلند مدت و کوتاه مدت بپردازد. شرکت ایران خودرو سال های بسیار زیادی است که به فعالیت می ‌پردازد و همچنین شرایط فروش اقساطی خودرو های خود را طی سال ‌های گذشته بنا نهاده تا هر کسی بتواند به خرید خودروی مورد نظر خود بپردازد. اولین خودرویی که به صورت اقساطی توسط این شرکت تولید شده است خودروی سمند می باشد. اگر بخواهیم خودروی دنا را توصیف کنیم باید بگوییم این خودرو مدل پیشرفته تر خودروی سمند است. زیرا شباهت های زیادی بین این دو خودرو وجود دارد و در ابتدا شرکت ایران خودرو برای جایگزین کردن خودرو خاصی به جای خودروی سمند، فعالیت هایی برای تولید دنا آغاز نمود و باعث شد سه مدل مختلف از خودروی دنا تولید شود، که آخرین نسخه آن جدیدترین و به روز ترین مدل تولیدی ایران خودرو می باشد همان دنا پلاس توربو شارژ است. مدل های قبلی خودروی دنا به عنوان دنا معمولی و دنا پلاس وارد بازار شدند که هر کدام از آن ها طرفداران زیادی داشته و خریداران بسیاری را به خود اختصاص دادند. ولی مدل توربو شارژ نسبت به دو نمونه گذشته از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین ظاهر زیباتری دارد که تحول عظیمی در خودرو های تولیدی شرکت ایران خودرو به وجود آورد. البته باید عنوان نمود  دنا اقساطی توربو شارژ نسبت به خودرو های دیگری که در ایران خودرو تولید می ‌شود از قیمت بالاتری برخوردار است. حتی این خودرو نسبت به دنا معمولی و دنا پلاس نیز دارای قیمت بالاتری می باشد زیرا فناوری‌ های به کار برده شد شده در آن بسیار پیشرفته تر است. در ادامه این متن شرایطی مبنی بر فروش اقساطی انواع دنا اقساطی بازگو خواهد شد.

شرایط فروش دنا اقساطی در مدل های مختلف:

دنا اقساطی در مدل های مختلف توسط ایران خودرو به صورت اقساطی به فروش می‌ رسند. خرید خودرو به صورت اقساطی به این گونه است که فرد با پرداخت مبلغی که از طرف شرکت ایران خودرو تعیین می ‌شود می ‌تواند برای خرید خودرو مورد نظر خود مانند دنا اقساطی در مدل های مختلف ثبت نام کرده و در صف انتظار برای دریافت این خودرو بایستد. این مبلغ به عنوان پیش پرداخت توسط فرد خریدار پرداخت می شود. مبلغ پیش پرداخت بر حسب نوع خودرو و نوع مدل آن می تواند متفاوت باشد. البته برخی از نمایندگی ها که مربوط به شرکت ایران خودرو می باشند برای فروش خودرو به صورت اقساطی مبلغ پیش پرداخت را در بازه خاصی تعیین نموده و این مبلغ را به عهده خریدار خواهند گذاشت و فرد با پرداخت این مبلغ می ‌تواند به ثبت نام خودروی مورد نظر خود به صورت اقساطی بپردازد.  برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

فرد پس از مدتی با انجام قرعه کشی ها می تواند خودرو را تحویل گرفته و پس از تحویل گرفتن این خودرو باید مابقی مبلغ خودرو را به صورت اقساطی بپردازد. این مبلغ نیز توسط شرکت مورد نظر بر حسب میزان اعتبار بانکی خریدار و میزان درآمد وی تعیین خواهد شد. هنگام پرداخت آخرین مبلغ اقساطی سند خودرو به نام فرد خریدار زده خواهد شد و انتقال مالکیت انجام می شود که در این صورت فرد می تواند مالکیت تام بر خودروی خود داشته باشد. شاید این پروسه خرید خودرو به صورت اقساطی به نظر شما طولانی باشد ولی با وجود گرانی های اخیر شاید بتوان گفت تنها راه خرید خودرو برای برخی از افراد خرید به صورت اقساطی است زیرا در کشور ما بیشتر افراد جزء اقشار کم ‌درآمد محسوب می ‌شوند و ممکن است به تنها چیزی که نتوانند فکر کنند خرید خودرو به صورت نقدی باشد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 791
نمایش همه
علاقه مندی ها ()