ویژگی های خودروی دنا اقساطی:

اگر شما جزء افرادی باشید که تمایل به خرید دنا اقساطی در مدل های مختلف دارید خواندن این مقاله می تواند تا حدودی شما را با ویژگی های منحصر به فرد این خودرو آشنا کند تا بتوانید انتخاب بهتری برای خرید آن داشته باشید. همان طور که می ‌دانید شرکت ایران خودرو برای خودرو های مختلفی که تولید کرده است شرایط فروش اقساطی را قرار داده تا افراد زیادی در سطح کشور بتوانند به خرید خودرو های این شرکت بپردازند. البته یکی از این دلایل گرانی همه محصولات ایران خودرو و به‌ طور کلی گرانی حاکم شده در کشور است که باعث شده است محصولات بسیاری از جمله خودرو ها در زمره محصولاتی باشند که به صورت اقساطی به فروش می رسند. البته سال های زیادی است که ایران خودرو به فروش اقساطی خودرو های خود می ‌پردازد، ولی دنا اقساطی  به دلیل ویژگی های مثبت و منحصر به فردی که دارد خریداران زیادی را به خود اختصاص می دهد. البته مطمئناً این خریداران جزء افراد کم درآمد کشور نیستند زیرا قیمت این خودرو به حدی بالا رفته است که هر کسی قادر به خرید آن نخواهد بود. ولی با وجود شرایط اقساطی این خودرو ها افراد بیشتری قادر به خرید انواع خودرو های دنا می باشند. دنا اقساطی دارای ۳ مدل کلی است که هر کدام از آن ها دارای قیمت، ویژگی، مزایا و معایب منحصر به فردی می باشند که کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند. یکی از خودرو های دنا اقساطی که دارای قیمت پایین تری نسبت به خودرو های دیگر می باشد با نام دنا شناخته شده است. این خودرو ال ایکس بوده و موتور آن از نوع EF7 می باشد. نوع دیگر این خودرو دنا پلاس بوده و دارای تفاوت های بسیار زیادی با نوع معمولی است که یکی از آن ها این است که دنا پلاس علاوه بر بنزین می تواند از گاز به عنوان سوخت خود استفاده نماید. ولی موتوری که در هر دو خودرو به کار برده شده است از نوع ‏ EF7 می باشد.

سایر خصوصیات خودروی دنا اقساطی:

نوع سوم خودروی دنا با نام دنا توربو شارژ شناخته می شود. این خودرو زیر مجموعه خودروی دنا پلاس بوده و ویژگی هایی که در این دو خودرو به کار برده شده است تقریباً به یکدیگر نزدیک می باشد. خودروی دنا توربو شارژ از نوع ای ال ایکس بوده و موتور آن EF7 است که البته ایران خودرو جدیداً برای تولید این خودرو از موتور ایکس یو ام استفاده کرده است. همانطور که گفته شد هر کدام از خودرو های نام برده شده دارای ویژگی های خاصی می باشند. تفاوت هایی که بین این خودرو ها وجود دارد علاوه بر نوع موتور هایی که در این خودرو به کار برده شده است، در مشخصات ظاهری این خودرو ها نیز وجود دارد که از آن می توان به رینگ خودرو، فرمان برقی خودرو و آینه برقی خودرو و همچنین نوع چراغ و شکل ظاهری آن ها، کیسه هوای صندلی جانبی، رنگ و طراحی داخلی خودرو و بسیاری از مشخصات دیگری هستند که در خودرو های نام برده شده با یکدیگر متفاوت می باشند و همین ویژگی ها است که باعث شده است قیمت این خودرو ها با یکدیگر کاملا متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

همان طور که می ‌دانید شرکت ایران خودرو برای فروش انواع خودرو های دنا شرایط فروش اقساطی را قرار داده است تا اقشار زیادی از مردم بتوانند به خرید این دستگاه بپردازند. خودروی دنا از نظر امنیت، زیبایی و تکنولوژی های به کار رفته نسبت به خودرو های دیگر ایران خودرو دارای کیفیت بالایی بوده به همین دلیل نسبت به خودرو های دیگر دارای قیمت بالایی نیز می ‌باشد. البته تحریم هایی که در کشور ما وجود دارد در قیمت این خودرو ها دخیل بوده و باعث شده است که قیمت این خودرو ها به قدری بالا برود که بسیاری از افراد نتوانند به خرید این خودرو بپردازند.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 798
نمایش همه
علاقه مندی ها ()