خودروی اقساطی ۴۰۵:

ابتدا می خواهیم شما را با خودرو ۴۰۵ آشنا کنیم تا دلیل خرید اقساطی ۴۰۵ خود را بهتر بدانید. خودرو ۴۰۵ اولین بار توسط کشور فرانسه و کمپانی پژو ساخته شد و زمانی به عنوان بهترین خودرو اروپا انتخاب شد. کشور ما ایران بعد از سال های طولانی استفاده از طراحی تکراری پیکان این تصمیم را گرفت که طرح نوینی به بازار روانه کند. از این رو طرح مونتاژ قطعات پژو در داخل کشور کلید خورد که با استقبال بی نظیری همراه شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. امروزه خودرو ۴۰۵ در سه مدل تولید و روانه بازار می شود. اگر چه سال های طولانی از تولید این خودرو می ‌گذرد اما همچنان طرفداران خود را دارد و در بین اتومبیل های هم سطح خود جایگاه ویژه ای دارد. از جمله ویژگی های خودرو ۴۰۵ که می تواند یکی از دلایل خرید 405 اقساطی باشد این است که این خودرو به طرز عجیبی جا دار است. این فضای بزرگ در کشوری مانند ایران که به نسبت کشور های دیگر خانواده‌ ها جمعیت بیشتری دارند و فامیل و دوستان روابط گرم تری با هم دارند، بسیار حائز اهمیت است. به این صورت که اگر شما تصمیم به مسافرت دسته جمعی بگیرید با داشتن این خودرو دیگر نگرانی از نظر نا مناسب بودن سرنشینان ندارید. البته درباره نوع دوگانه‌ سوز این خودرو باید بگوییم که نمی ‌توان روی صندوق عقب آن حساب کرد. به دلیل وجود محفظه گاز در صندوق فضا تقریباً اشغال شده است و امکان استفاده از آن به طور کارآمد وجود ندارد. از ویژگی های فنی خودرو 405 اقساطی می توان به فرمان هیدرولیک، آینه های جانبی برقی، سیستم صوتی پیشرفته، ظاهر ساده و زیبا، مصرف سوخت پایین و آلایندگی کم اشاره کرد. همچنین سرعت حداکثر این اتومبیل ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است که در کمتر از ۱۲ ثانیه این خودرو از سرعت صفر می تواند به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

سایر اطلاعات راجع به خودرو اقساطی ۴۰۵:

قطعات خودرو ۴۰۵ ابتدا بسیار با کیفیت و قیمت مناسب بودند همچنین در دسترس بودن آن ها باعث شده بود که 405 اقساطی به یک خودروی اقتصادی تبدیل شود. بسیاری از افراد با بررسی این نکات تصمیم به خرید این خودرو می کردند اما امروزه بسیاری از قطعات بی کیفیت شده اند و باعث شده که ۴۰۵ نسبت به نمونه های قبلی خود کیفیت پایین تری داشته باشند. اما این مطلب تنها مربوط به 405 اقساطی نیست و حتی مربوط به خودرو هم نیست. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

در خرید و فروش همه کالا ها این مسئله دیده می شود و باعث تاسف و نگرانی می باشد. ۴۰۵ در اوایل تولید خود با استقبال بی نظیر مواجه شد یکی از دلایل آن ظاهر بسیار مناسب و دلنشین آن بود اما با گذشت زمان تغییرات محسوسی در ظاهر این خودرو به وجود نیامد. طراحی بدنه و همچنین طراحی داخلی ۴۰۵ معمولی می باشد اما همچنان به خاطر ظاهر ساده و اسپرت خود در بین افراد خصوصاً جوانان طرفدار دارد. بسیاری از شرکت ها اقدام به فروش 405 اقساطی می ‌کنند. اگر قصد خرید اقساطی ۴۰۵ را دارید می ‌توانید به یکی از این شرکت‌ ها مراجعه کنید. بعد از تصمیم گیری مقداری از هزینه خودرو را که توسط شرکت تعیین می شود به عنوان پیش پرداخت و در قالب قرارداد به آن ها پرداخت می کنید و بعد از آن مدتی طول می کشد تا خودرو را به شما تحویل دهند. بعد از تحویل خودرو اقساط شما شروع می شود. فاصله زمانی این اقساط را شرکت تعیین می کند و ممکن است گاهی بیشتر از زمان تعیین شده به طول بیانجامد. در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی راجع به خودرو و نحوه ی خرید آن خصوصا به صورت اقساطی به شما ارائه دهیم امیدواریم که مفید واقع شود.

 

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()