ویژگی های فروش اقساطی کرمان موتور:

خصوصیات فروش اقساطی کرمان موتور:

شرکت های خودرو سازی مختلفی دارای فروش اقساطی می باشند که فروش اقساطی کرمان موتور نیز جزئی از آن ها است. شرکت کرمان موتور برای تسهیل در خرید مشتریان خود و همچنین برای بالا بردن میزان فروش خود فروش اقساطی کرمان موتور را سال ‌های زیادی است که آغاز کرده و به همین دلیل افرادی که تمایل به خرید خودرو های با کیفیت با قطعات خارجی دارند، می ‌توانند از این شرکت خرید نمایند. فروش اقساطی کرمان موتور دارای خصوصیات و ویژگی ‌هایی است که برخی افراد خرید از چنین شرکتی را نسبت به شرکت ‌های خودرو سازی دیگر ترجیح می ‌دهند. اولین ویژگی که می ‌توان برای خودرو های این شرکت نام برد این است که این خودرو ها دارای کیفیت بسیار بالا و طراحی بی نظیری در بدنه خودرو و طراحی داخلی می باشند. به همین دلیل افرادی که شمایل و طراحی بدنه خودرو برای آن ها بسیار مهم است، به خرید از کرمان موتور می پردازند. کرمان موتور سال های زیادی نیست که فعالیت می کند و فعالیت اصلی این شرکت از سال ۷۲ آغاز شده است و نسبت به شرکت سایپا و ایران خودرو دارای سن کمتری است. ولی با وجود فعالیت کمتر توانسته است تجربیات بیشتری در حوزه تولید خودرو به دست بیاورد. در اصل می‌ توان گفت شرکت کرمان موتور به مونتاژ کردن خودرو ها با قطعات چینی و یا قطعات با کیفیت کشور های دیگر می پردازد. از این خودرو ها می‌ توان به خودروی جک، خودروی لیفان و خودروی هیوندای با مدل هیوندای 10i و هیوندای 20i اشاره نمود. هر کدام از خودرو های نام برده شده بسیار با کیفیت بوده و دارای آپشن های کاملا به روز می باشند. به دلیل این که کرمان خودرو برای تولید محصولات خود قطعات مختلف را از کشور های دیگر وارد می کند. این قطعات به مراتب دارای قیمت بسیار بالایی می باشند و با وجود تحریم هایی که در کشور ما  اعمال شده است و همچنین روند صعودی قیمت دلار، قیمت قطعات وارد شده بسیار بالا رفته است و قیمت خودرو های تولیدی این شرکت نیز بالا می باشد.

سایر خصوصیات فروش اقساطی کرمان موتور:

همان طور که گفته شد قیمت خودرو هایی که در شرکت کرمان موتور به فروش می رسد، نسبت به خودرو های شرکت های دیگر مانند ایران خودرو و سایپا بسیار بالا تر می باشد. به همین دلیل افرادی به خرید این خودرو ها می ‌پردازند که از نظر درآمد و نقدینگی جزء افراد متوسط رو به بالا و یا قشر مرفه جامعه محسوب می شوند. زیرا اکثر افراد جامعه قادر به خرید چنین خودرو های گران قیمتی نخواهند بود. البته این شرکت برای افزایش فروش خود، فروش اقساطی کرمان موتور را برای همه خودرو های تولیدی خود قرار داده است تا اقشار بیشتری از مردم بتوانند به خرید خودرو های این شرکت بپردازند. شرایط فروش اقساطی خودرو  نیز به گونه ای است که فرد با پرداخت درصد کمی از هزینه کلی خودرو به خرید این خودرو می پردازد. درصد نام برده شده در شرکت ها و نمایندگی های مختلف کرمان موتور می تواند متفاوت باشد.

ولی باید گفت اکثر شرکت و نمایندگی های فروش محصولات کرمان موتور از خریدار نصف هزینه کلی خودرو را  دریافت می کنند و مابقی آن را به صورت اقساطی دریافت خواهند کرد. اقساط این خودرو ها برحسب شرایط فعلی خریدار، اعتبار مالی و بانکی فرد و همچنین اعتبار شغلی وی می تواند متغیر باشد. این اقساط به صورت ۲۴ تا ۳۶ ماهه قابل پرداخت هستند و خریدار برحسب شرایط خود می تواند آن ها را انتخاب نماید. البته همان طور که گفته شد این ویژگی و شرایط در شرکت ها و نمایندگی های کرمان موتور کاملا متفاوت می باشد. پس از اتمام این اقساط انتقال مالکیت توسط نمایندگی مربوطه انجام شده و فرد نسبت به خودروی خود مالکیت تام خواهد داشت.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()