اطلاعاتی در مورد فروش اقساطی کرمان موتور:

برای این که شما تصمیم به خرید نقدی یا فروش اقساطی کرمان موتور بگیرید، لازم است اطلاعاتی درباره این شرکت داشته باشید. شرکت کرمان موتور ابتدا فعالیت خود را با وارد کردن خودروی دوو و قطعات آن به بازار ایران شروع کرد .اما بعد از گذشت چند سال با خریداری دوو توسط آمریکا و با توجه به تحریم هایی که آمریکا علیه ایران اعمال کرده بود، از فروش محصولات دوو در ایران و کرمان موتور جلوگیری شد. بعد از آن کرمان موتور به ساخت و مونتاژ محصولات دیگر چون لیفان و جک برآمد. در ادامه می خواهیم به بررسی لیست خودرو هایی که در فروش اقساطی کرمان موتور  وجود دارند بپردازیم. یکی از خودرو هایی که در لیست فروش اقساطی کرمان موتور قرار دارد خودروی جک اس ۳ می باشد. در ادامه می خواهیم به بررسی ویژگی های این خودرو بپردازیم. جنس بدنه ی جک اس ۳ از فولاد می باشد و این مستحکم بودن بدنه برتری ویژه ‌ای را به این خودرو نسبت به سایر رقبای خود می بخشد. همچنین سیستم ترمز آن به گونه ای است که در سربالایی اگر پدال ترمز را با تأخیر فشار دهید این امکان را به شما می دهد که از عقب رفتن خودرو جلوگیری کند. حداکثر سرعت این اتومبیل ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت و حجم مخزن سوخت آن ۴۵ لیتر است. سیستم  ترمزعقب و جلوی این خودرو دیسکی می باشد و فرمان آن برقی است. سیستم گیربکس جک اس از نوع گیربکس های مدرن می باشد. عوض کردن دنده این خودرو به نرمی صورت می گیرد. مصرف سوخت آن پایین و در نتیجه آلایندگی کمی هم دارد. از امکانات دیگر این اتومبیل می توان به آینه های برقی گرم شونده، همچنین سنسور عقب و سیستم تثبیت کننده سرعت اشاره کرد. مانیتوری که در بین کنسول این خودرو تعبیه شده فضای زیبایی را در داخل آن ایجاد کرده است.

انواع خودرو در فروش اقساطی کرمان موتور:

خودروی دیگری که توسط کرمان موتور به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسد، جک اس ۵ می باشد. این خودرو از جمله شاسی بلند های چینی زیبا و با کیفیت است. فضای داخلی بسیار مناسبی دارد و به خاطر استفاده از فولاد در بدنه ی آن علیرغم وزن سبک، مقاومت بالایی دارد. دارای سیستم ترمز abs و سیستم قفل شونده در هر چهار چرخ است. همچنین وجود سانروف و آینه های برقی گرم شونده ظاهری زیبا به این خودرو می بخشند. یکی دیگر از خودرو هایی که شامل فروش اقساطی کرمان موتور می باشد لیفان است. ظاهر این خودرو به گونه ای است که نظر هر بیننده ای را جلب می کند. استفاده از استیل در بدنه این خودرو باعث شده که وزن آن به نسبت زیادی کاهش پیدا کند. لیفان از ایمنی بالایی برخوردار بوده و دارای سیستم abs است. سرعت حداکثر لیفان ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و حجم موتور آن ۶۳ لیتر می باشد. این خودرو شامل تجهیزاتی است که رانندگی را بسیار دلچسب می کند. مانند سیستم ورود بدون استفاده از کلید و همچنین استارت دکمه ای، امکان نصب صندلی کودک و... که همگی باعث راحتی بیشتر راننده و سرنشینان می شود. در هنگام مراجعه برای فروش اقساطی خودرو از شرکت کرمان موتور توجه داشته باشید که باید مدارک شغلی کامل و بی نقص به همراه داشته باشید. قیمت فروش اقساطی خودرو توسط مراکز تعیین می گردد.

همچنین در کل مدت پرداخت اقساط بیمه بدنه به اقساط شما اضافه می گردد. نکته ای که در آن جای نگرانی نیست این است که قبل از تحویل خودرو لازم نیست مبلغی را پرداخت کنید. بعد از پرداخت پیش پرداخت و تحویل خودرو سند به نام شما و در رهن بانک می باشد. البته همان طور که می دانید شرکت های مختلفی که به فروش اقساطی محصولات کرمان موتور می ‌پردازند، دارای شرایط مختلفی بوده و ممکن است مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و زمان تحویل خودرو در آن ها با یکدیگر کاملاً متفاوت باشد.

 

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 497
نمایش همه
علاقه مندی ها ()