فروش اقساطی سایپا و شرایط آن:

اگر قصد خرید خودرویی را دارید که تحت شرایط فروش اقساطی سایپا قرار گرفته است، می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات کلی در مورد شرایط خرید خودرو به دست بیاورید. شرکت سایپا یکی از شرکت های خودرو سازی در داخل کشور است که به تولید خودرو های مختلف و قطعات آن ها می پردازد. این شرکت در حوزه تولید خودرو و قطعات آن پیشرو بوده و سال‌ های بسیار زیادی است که در این حوزه فعالیت‌ های گسترده‌ ای به انجام رسانده و توانسته خودرو های بسیار زیادی با کیفیت های گوناگون را تولید کند. یکی از پرفروش ترین خودرو هایی که توسط این شرکت تولید شده و به فروش رسیده ‌است خودروی پراید می باشد. خودروی پراید در سال های بسیار زیادی جزء خودرو هایی محسوب می شد که هر فردی می توانست توسط  فروش اقساطی سایپا  که شرکت سایپا برای خریداران بنا نهاده است، به خرید این خودرو بپردازد. با گذشت سال ها و ثابت ماندن طراحی داخلی و بدنه پراید و اضافه نشدن هیچ آپشن خاصی به آن، شرکت سایپا اقدام به تولید خودرو های دیگری به جای پراید نمود و تقریباً پراید را از رده تولید خارج کرد. البته مدل های مختلفی از این خودرو هم اکنون تولید می شوند ولی یکی دیگر از خودرو هایی که تقریباً آن را به جای خودروی پراید تولید کرده و به فروش می ‌رسانند خودرو تیبا است که نوع پر قدرت تری نسبت به پراید بوده و از طراحی بدنه زیباتر و به روز تری برخوردار است. به همین دلیل با وجود چنین خودرویی، خرید آن نسبت به خودروی پراید بالاتر خواهد رفت. یکی دیگر از خودرو هایی که توسط شرکت سایپا به تولید می ‌رسد و تحت شرایط اقساطی سایپا قرار می گیرد خودروی ساینا می باشد. خودروی ساینا نسبت به خودروی تیبا دارای قیمت بالاتری بوده و از طراحی مدرن تر و زیباتری برخوردار است. این خودرو مانند خودروی پراید کم مصرف بوده و خرید آن می ‌تواند صرفه اقتصادی داشته باشد. برای خرید چنین خودرویی و یا خودرو های دیگر شرکت سایپا شرایطی وجود دارد که طبق آن ها می ‌توان به خرید این خودرو پرداخت.

شرایط فروش اقساطی سایپا و خودرو های مختلف این شرکت:

همان طور که گفته شد برای خرید خودرو هایی که توسط شرکت سایپا تولید می شود می ‌توان به صورت نقدی اقدام نموده و به خرید خودرو های مختلفی پرداخت. البته خرید نقدی برای افرادی بوده که دارای نقدینگی بوده و برای تامین مخارج خود مشکل خاصی ندارند. ولی متاسفانه باید گفت که شرایط کشور ما به گونه ای است که هر کسی قادر به خرید خودرو نخواهد بود. خصوصاً خودرو هایی که توسط شرکت‌ های خودرو سازی تولید می ‌شوند دارای قیمت بسیار بالایی بوده و حتی با وجود بی کیفیت بودن برخی از این خودرو ها بازهم خرید آن برای بسیاری از اقشار کشور ما امکان پذیر نیست. بهترین راهی که می توان برای خرید خودرو های تولید شده توسط شرکت های خودرو سازی ایران در نظر گرفت، شرایط فروش اقساطی این شرکت ها می باشد. برای اطلاع از  هزینه فروش اقساطی خودرو  به سایت مراجعه کنید.

به همین دلیل همه این شرکت های خودرو سازی خصوصا شرکت سایپا، شرایط فروش اقساطی سایپا را قرار داده است که این اقشار بتوانند به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند. فروش اقساطی سایپا به گونه ‌ای است که فرد می تواند با پرداخت مبلغی که تنها درصدی از هزینه کلی خودرو می باشد برای دریافت خودرو ثبت نام نموده و پس از مدتی آن را دریافت کند. همان طور که می دانید شرکت ها و نمایندگی های زیادی هستند که به فروش اقساطی سایپا خواهند پرداخت. هر کدام از این شرکت ها دارای شرایط خاصی بوده و برای فروش محصولات سایپا شروط خاصی را برگزیده‌ اند. برخی از این شرکت ها هنگام تحویل خودرو مبلغ پیش پرداخت را تحویل می ‌گیرند و برخی از شرکت ها هنگام ثبت نام برای دریافت خودرو این مبلغ را دریافت خواهند کرد. پس از تحویل خودرو نیز اقساط کوتاه مدت و بلند مدت شروع می شود و خریدار باید طبق موعد مقرر به پرداخت این اقساط بپردازد و با اتمام این اقساط انتقال مالکیت به صورت کامل انجام می شود.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()