مزایای فروش اقساطی خودرو:

فروش اقساطی خودرو یکی از روش هایی است که شرکت های خودرو سازی مختلف در داخل کشور برای خرید راحت تر افراد مختلفی از مردم آن را بنا کردند. فروش اقساطی خودرو شامل بسیاری از خودرو های تولید شده داخل کشور می باشد. به همین دلیل افرادی که قادر به خرید خودرو های مختلف تولید داخل نیستند می توانند روش فروش اقساطی خودرو را برگزیده و به خرید خودروی مورد نظر خود بپردازند. نمایندگی های مختلف نیز در سراسر کشور ما و در شهر های مختلف وجود دارند که طی قرارداد های خاصی شرایط مختلفی برای خودرو ها در نظر گرفتند. به همین دلیل این افراد می ‌توانند با بودجه مورد نظر خود و همچنین با در نظر گرفتن خودرویی که قصد خرید آن را دارند به این نمایندگی ها مراجعه کرده و به خرید اقساطی این خودرو بپردازند. فروش اقساطی خودرو دارای مزیت های بسیاری است به همین دلیل است که این روش طرفداران زیادی داشته و بسیاری از مردم خصوصاً سال‌ های اخیر این روش را برای خرید خودرو در نظر گرفته اند. اولین مزیتی که می‌ توان برای این روش در نظر گرفت این است که در صورت نداشتن بودجه کافی افراد می توانند به راحتی صاحب خودرو شوند. به خصوص با وجود افزایش روز افزون قیمت دلار و همچنین تحریم ‌های زیادی که در کشور ما اعمال شده است قیمت خودرو های داخلی بسیار بالا رفته است و بسیاری از افراد به خصوص قشر کم درآمد به هیچ وجه قادر به پرداخت مبلغ نقدی خودرو نخواهند بود و شاید بتوان گفت خرید اقساطی این خودرو ها تنها راهی است که بعضی افراد می ‌توانند آن را برای خرید خودرو انتخاب کنند. مزیت دیگری که می توان برای این روش نام برد این است که فرد فقط با داشتن مبلغ کمی از خودرو می ‌تواند به ثبت نام خودرو بپردازد، البته مبلغ پیش پرداخت در شرکت ‌های مختلف متفاوت است و همچنین خودرویی که فرد برای خرید انتخاب می کند در این امر دخیل خواهد بود.

سایر مزیت های فروش اقساطی خودرو:

مزیت دیگری که می توان برای فروش اقساطی خودرو های مختلف نام برد این است که خودرو سازان مختلف برای همه محصولات خود فروش اقساطی را در نظر گرفتند و به همین ترتیب تنوع محصولاتی که فرد می تواند در نظر بگیرد بسیار بالا بوده و مدل های مختلفی نیز برای هر خودرو وجود دارد، که فرد با در نظر گرفتن ویژگی های ظاهری و عملکردی هر خودرو به خرید آن ها به صورت اقساطی بپردازد. نکته دیگر این است که هر خودرویی دارای قیمت های گوناگون بوده و فرد با در نظر گرفتن بودجه خود قادر به خرید خودروی خاصی است. زیرا رنج قیمت این خودرو ها کاملاً با یکدیگر متفاوت می باشد. از دیگر مزیت های این روش این است که با ارائه مبلغ پیش پرداخت خودرو تحویل داده خواهد شد که جدیدترین مدل بوده و از ویژگی ها و تکنولوژی های به روز تری برخوردار است. به همین دلیل فرد با دریافت چنین خودرویی افسوس خودرو های مدل جدیدتر را نخواهد خورد. برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

یکی دیگر از این مزیت ها این است که فرد می تواند با توجه به شرایط خود مبلغ پیش پرداخت و مدت زمان پرداخت اقساط را تعیین کند. زیرا شرکت ها و نمایندگی های خودرو سازی مختلف داخل کشور برای فروش خودرو های مختلف به صورت اقساطی، شرایط فرد و اعتبار بانکی وی را در نظر گرفته و مبلغ پیش پرداخت و اقساط آن را به گونه ای برای فرد تنظیم خواهند کرد که از نظر مالی هیچ گونه فشاری بر فرد وارد نخواهد شد. ضمن این که فرد می‌ تواند از هنگام ارائه پیش پرداخت تا زمان تحویل خودرو خود را برای اقساط آن تا حدی آماده کند. پس از اتمام این اقساط انتقال مالکیت از شرکت خودرو سازی به خریدار انجام شده و سند خودرو به فرد تحویل داده خواهد شد و فرد می‌ تواند در این صورت مالکیت تام داشته باشد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()