انواع خودرو ها در فروش اقساطی خودرو:

شرکت های مختلف خودرو سازی که در داخل کشور به فعالیت می پردازند فروش اقساطی خودرو را برای خودرو های خود در نظر گرفته اند تا میزان فروش محصولات خود را در کشور به مراتب بالا ببرند که البته این روش نتیجه داشته و میزان فروش محصولات مختلف شرکت های خودرو سازی بسیار بالا رفته است. خصوصاً در سال های اخیر که گرانی‌ ها در کشور ما متاسفانه حکمران شده است و همچنین با روند تصاعدی قیمت دلار، قیمت قطعات مختلف بسیار بالا رفته و این بالا رفتن قیمت قطعات بر قیمت خودرو ها نیز بسیار تاثیر گذار بوده است. به همین دلیل شرکت های خودرو سازی برای تامین قطعات خودرو های خود و همچنین ادامه دادن به فعالیت های مربوط به خودرو سازی، قیمت خودرو های خود را به حدی بالا بردند که مردم کشور قادر به خرید این خودرو نیستند. خصوصاً برخی از مردم دارای درآمد بسیار پایینی هستند و نمی‌ توانند به خرید خودرو های مختلفی بپردازند. خودرو های صفر که توسط این شرکت ها تولید می شود می تواند از نظر تعمیر و یا تعویض قطعات و تصادفی نبودن خیال خریداران را راحت کند. به همین دلیل است که برخی افراد به جای خرید خودرو های دست دوم ترجیح می ‌دهند خودروی صفر را خریداری نمایند. برخی از افراد نیز خرید خودرو های مدل قدیمی که دارای کیفیت بسیار بالایی بودند را ترجیح خواهند داد که البته برخی از این خودرو ها از رده خارج شده است. خودرو های قدیمی به دلیل وارد شدن قطعات از کشور های پیشرفته و شرکت های معتبر در گذشته دارای کیفیت بسیار بالایی بودند و به همین دلیل این افراد این خودرو ها را نسبت به خودرو های تازه تولید شده ترجیح خواهند داد. در ادامه این متن شرکت ‌های خودرو سازی مختلفی که به فروش خودرو های خود می ‌پردازند مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فروش اقساطی خودرو و خودروهای مختلف:

همان طور که گفته شد خودرو های مختلفی تحت شرایط فروش اقساطی خودرو قرار گرفتند و افرادی که تمایل به خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، انتخاب های بسیار گوناگونی داشته و می توانند با در نظر گرفتن بودجه ای که دارند به خرید خودروی مورد نظر بپردازند. از شرکت‌ های داخلی که به فروش اقساطی خودرو می ‌پردازند شرکت ایران خودرو است. این شرکت سال های بسیار زیادی است که به فعالیت می پردازد و انواع و اقسام خودرو های تولیدی خود را تحت شرایط فروش اقساطی قرار داده است، که البته جدیدترین مدل و پیشرفته ‌ترین خودرو در این شرکت که مدت زیادی نیست که تولید شده است دنا پلاس توربو شارژ می باشد که البته دارای قیمت بسیار بالایی بوده و فرد باید برای خرید آن مبلغ پیش پرداخت بالایی پرداخت کند. خودروی دنا انواع تیپ های مختلف خودرو ۲۰۶، ۴۰۵، سمند، پارس و خودرو های دیگری توسط این شرکت تولید خواهند شد. برای خرید اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید. 

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده خودرو در داخل کشور شرکت سایپا است و پرفروش ترین خودرویی که توسط این شرکت تولید می شود خودروی پراید می باشد. البته خودروی پراید در سال‌ های گذشته دارای قیمت بسیار پایین بود ولی امروزه این خودرو نیز با توجه به کیفیت بسیار پایینی که دارد به خودروی گرانی تبدیل شده و بسیاری از افراد حتی قادر به خرید این خودرو نیز نمی باشند. به غیر از پراید شرکت سایپا به تولید خودرو هایی مانند ساینا و تیبا، پیکان وانت، پراید وانت و خودرو های دیگری خواهد پرداخت که هر کدام از آن ها دارای قیمت های گوناگون و شرایط خاصی برای فروش اقساطی می باشند. شرکت دیگری که می ‌توان به آن اشاره نمود شرکت کرمان موتور است که دارای خودرو های با کیفیت و اکثر خودرو های خارجی می باشد. این شرکت برای سهولت در خرید افراد مختلف خودرو های وارداتی را نیز به صورت فروش اقساطی خودرو به فروش می رسانند و افرادی که دارای بودجه بالایی می باشند می توانند به خرید این خودرو ها بپردازند.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()