کیفیت و دوام تایرها به عنوان مصرفی ترین عضو سیستم انتقال قدرت خودروها، برای مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و معمولا افراد تمایل دارند از تایرهایی با عمر مفید بسیار بالا استفاده کنند، تا هزینه های تعویض لاستیک و تعمیر آن ها را کاهش دهند. صنایع تولید لاستیک نانکن (نانکنگ) از بزرگترین و معتبرترین کشورهای تولید کننده تایر در تایوان می باشد، که تمامی محصولاتش را مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی تولید و عرضه می کند، که از مهمترین مستندات آن می توان به گواهینامه Q1 فورد آمریکا اشاره کرد، که به دلیل کیفیت بالا و دوام این محصولات به آن ها اعطاء شده است.  لاستیک نانکن  با بیش از نیم قرن تجربه مستمر در زمینه تولید انواع تایرهای ماشین های شخصی، کشاورزی، راهسازی و غیره در شمار خوشنام ترین کمپانی های تایرسازی قرار گرفته که تمامی محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می کند، و طرفدارن بسیار زیادی دارد.  انواع لاستیک نانکن تایوان بر روی بدنه خود دارای عاج هایی بسیار مقاوم و مستحکم هستند، که کیفیت این محصولات را به خوبی برای مشتریان مشخص می کند، این  تایرها از نوع چهار فصل هستند و در تمامی شرایط جوی و محیطی از استحکام قابل قبولی برخوردارند، که رضایت مشتریان را جلب می کند. قیمت لاستیک نانکن شاید یکی از مهمترین دلایل تردید متقاضیان خرید تایر باشد، اما این محصولات با کیفیتی تضمین شده وارد بازارهای جهانی شده اند، و قیمت آن ها در مقایسه با کارکرد این تایرها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، و برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد.

ویژگی های انواع لاستیک نانکن

لاستیک نانکن مانند هر تایر دیگر در شمار آخرین عضو از سیستم انتقال قدرت خودرو ها قرار دارد، که  به دلیل کیفیت و مقاومت بسیار بالای آن یک سواری بسیار ایده آل برای مشتریان به همراه خواهد داشت، و همین طور به دیگر قطعات سیستم هیدرولیک خودرو آسیبی وارد نمی کند، اما همواره برای افزایش ایمنی سرنشینان خودرو توصیه می شود، به صورت روزانه وضعیت تایرها را ارزیابی کرد. از دیگر ویژگی های انواع لاستیک نانکن می توان به قدرت چسبندگی مناسب، کنترل ساده تر خودرو، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، گارانتی های تضمین کیفیت ، نرمی تایر و وزن کم آن ها اشاره کرد، که همه و همه یک سواری بی نظیر را برای مشتریان به ارمغان می آورند. لاستیک نانکن برای تمامی خودروهای سواری، باری و کشاورزی یک انتخاب بسیار ویژه می باشد، که در پایین آوردن غیر مستقیم هزینه های نگهداری خودرو تاثیر بسیار بالایی دارد.

خرید لاستیک نانکن

تنوع بالای تولیدات، کیفیت جهانی، قیمت مناسب، کارکرد بسیار بالا، نرمی و کنترل ساده تایرها از مهمترین دلایل تقاضای بالای خرید لاستیک نانکن در بازارهای جهانی می باشد، که سبب شده این برند تایوانی در کنار برندهای پر طرفدار تایر سازی قرار بگیرد. لاستیک نانکن تایوان قیمت مناسبی دارد، که برحسب موارد بسیار زیادی از جمله ترکیبات سازنده، کارکرد تایرها، طراحی عاج ها، مقاومت حرارتی بالا و فناوری و تکنولوژی تولید این محصولات محاسبه و تعیین شده است، و مخاطبان این محصولات به خوبی از آن ها آگاهی دارند. متقاضیان خرید انواع لاستیک نانکن با کیفیت در ابتدا باید به اعداد و علائم روی تایرها توجه کنند، که شامل ترکیبات سازنده تایر، حداکثر فشار باد، اندازه تایر، نوع تایر، مقاومت حرارتی و تاریخ تولید تایر می شود، که مانند یک راهنمای بسیار مناسب به مشتریان در انتخاب نوع تایر کمک می کند.برای اطلاع از فروش لاستیک از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروش لاستیک نانکن ارزان قیمت

فروشگاه آنلاین تایرایرانیان از معتبرترین شعب نمایندگی فروش لاستیک نانکن ارزان قیمت و باکیفیت در کشور می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا و در کمترین زمان ممکن به دست مخاطبینش در سراسر کشور می رساند. متقاضیان خرید آنلاین لاستیک نانکن با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه معتبر می توانند پس از انتخاب محصولات مورد نظر خود، سفارش خرید آن ها را تکمیل نمایند، و این تایرها را درب منزل و همراه با گارانتی شرکتی معتبر تحویل بگیرند.

 

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()