لاستیک لاسا از جمله لاستیک های باکیفیت و تیوبلس است، که مطابق با استانداردهای تولیدی شرکت بریجستون ژاپن تولید می شود، و  به علت دوام بالا و قیمت مناسب طرفداران بسیار زیادی دارد، این تایرها را می توان در سایزهای مختلف و متناسب با انواع خودروهای کشاورزی، ون، آمبولانس و کاروان تهیه کرد، و مورد استفاده قرار داد. لاستیک از مهمترین قسمت های  مصرفی و سیستم انتقال قدرت در خودرو ها می باشد، که بدون آن ها حرکت این وسایل پیچیده ماشینی امکان پذیر نخواهد بود، به همین دلیل است که سالهاست کمپانی های لاستیک سازی با بالا بردن کیفیت کاری خود در تلاش هستند تا جایگاه بسیار بالایی از فروش و عرضه  انواع تایرها داشته باشند، و صنایع تولیدی لاستیک لاسا ترکیه را می توان در شمار این شرکت ها قرار داد. این تایر ها مطابق با تکنولوژی ها و استانداردهای روز دنیا و نانو پیشرفته ای که در ساختمان آن ها به کار رفته است، در حدود 25 درصد نسبت به انواع تایرهای معمولی بازدهی بیشتری دارند، همین طور انواع  لاستیک لاسا در برابر دست اندازها از کنترل بسیار خوبی برخوردار هستند، و امکان کنترل آن ها در زمین های خشک و خیس بسیار ساده می باشد. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، لاستیک لاسا را می توان با تکنولوژی تولید انواع تایرهای بریجستون ژاپن مقایسه کرد، و از مهمترین دلایل محبوبیت لاستیک لاسا قیمت بسیار پایین تر آن نسبت به تایرهای ژاپنی می باشد. برند سازنده، نوع تایر، نرمی و تاریخ تولید و فناوری ساخت آن از دیگر مواردی است که در قیمت لاستیک لاسا و دیگر تایرها تاثیر    می گذارد، البته دوام بسیار بالای این محصولات رد مقایسه با تایرهای متفرقه یک توجیه اقتصادی بسیار خوب برای خرید انواع لاستیک لاسا می باشد.

مشخصات لاستیک لاسا

لاستیک لاسا ترکیه ای  در شمار لاستیک های وارداتی و پر فروش می باشد، که در انواع چهارفصل به بازار عرضه می شوند، و در شرایط جوی نامساعد نیز عملکرد بسیار خوبی دارند، این تایرها به دلیل کیفیت بسیار بالای تولید تا مدت ها در هزینه های سوخت خودرو و همین طور تعمیر و نگهداری تایرها صرفه جویی می کند، و برای ماشین های راهسازی، کشاوری، ون، آمبولانس و غیره یک گزینه بسیار عالی می باشد.  از دیگر مشخصات لاستیک لاسا می توان به قدرت چسبندگی مناسب، نرمی بسیار مناسب،وزن کم و کارکرد بسیار بالای آن اشاره کرد، که این تایر را از دیگر تایرهای متفرقه موجود در بازار متمایز می کند. بر روی لاستیک لاسا هم مانند تمامی تایرهای موجود در بازار، حروف و اعدادی درج شده اند، که در خصوص تایرها اطلاعات بسیار روشنی در اختیار مشتریان قرار می دهد، که برای مثال می توان به اندازه تایر، حداکثر سرعت، حداقل بارمجاز، تاریخ تولید، ترکیبات سازنده و حداکثر فشار باد اشاره کرد.

خرید لاستیک لاسا

باتوجه به مصرفی بودن تایرها به مرور زمان نیاز  این محصولات فرسوده شده و عاج های آن ها تخریب می شوند و برای حفظ ایمنی خودرو و سرنشینان باید نسبت به تعویض آن ها اقدام نمود، به همین دلیل است که صنایع لاستیک سازی از پر رونق ترین صنایع تولیدی در دنیا می باشد. متقاضیان خرید لاستیک لاسا به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از طریق نمایندگی های فروش این برند معتبر ترکیه ای با ارزان ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند. برای اطلاع از فروش لاستیک به سایت مراجعه کنید. 

فروش لاستیک لاسا با ارزان ترین قیمت

فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان از جمله نمایندگی های معتبر واردات و فروش لاستیک لاسا با ارزان ترین قیمت می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی 5 ساله به دست مشتریان آن در سراسر کشور می رساند. متقاضیان خرید لاستیک لاسا باکیفیت با مراجعه به سایت این مرکز معتبر فروشگاهی می توانند نسبت به ثبت سفارش و خرید این محصولات اقدام نمایند و آن ها در مدت زمان مشخص شده درب منزل تحویل بگیرند.

 

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()