بررسی ویژگی های خرید اقساطی خودرو:

در این مقاله سعی داریم در مورد خرید اقساطی خودرو پژو ۲۰۶ توضیح دهیم.۲۰۶ یکی از محبوب ‌ترین خودرو ها در بین مردان و زنان ایرانی می باشد. این خودرو در زمان‌ های گذشته از خارج از کشور وارد ایران می شد اما در حال حاضر کمپانی های داخلی اقدام به تولید این خودرو با استفاده از مونتاژ قطعات آن کردند. ۲۰۶ از جمله خودروهای خوبی می باشد که نه تنها در داخل ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز فروش خوبی دارد و بسیار مورد توجه واقع شده است. امروزه در کشور ایران کارخانه داران تولید کننده خودروی این امتیاز را هم برای هموطنان فراهم نمودند که بتوانند با خرید اقساطی خودرو امکان خرید این اتومبیل محبوب را داشته باشند. در خرید اقساطی فشار کمی بر روی مردم وارد می شود و می تواند خودرو دلخواه خود را تهیه نمایند. خودرو ۲۰۶ از سال های قدیم که تولید شده دارای تغییرات محسوسی شده است و همین تغییرات در جهت رفاه و آسایش مردم بوده است. امروز ۲۰۶ دارای تیپ های متفاوت می باشد که در ظاهر این خود تفاوت خاصی مشخص نیست و برای تشخیص تیپ خودرو نیاز به مراجعه به مراکز فنی می باشد. پژو ۲۰۶ در کشورهای انگلیس، برزیل، مالزی، آرژانتین و نیز تولید می شود. در ایران کارخانه ایران خودرو پژو ۲۰۶ را به دو صورت به مشتریان خود تحویل می دهد. علاقه مندان به خرید این خودرو می‌تواند به صورت نقد و یا خرید اقساطی خودرو از نمایندگی های معتبر اقدام به خرید این خودرو نمایند. همین امتیازات کارخانه ایران خودرو سبب شده تا از پژو ۲۰۶ استقبال خوبی شود. این خودرو در کشور فرانسه نیز جزو پر فروش ترین خودروهای تولید شده می باشد. سادگی و زیبایی ظاهر سبب شده این خودرو بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گیرد. ایمنی به کار رفته در ساختار این خود را نیز سبب شده طرفداران خاصی پیدا کند.

شرایط خرید اقساطی خودرو از کمپانی ایران خودرو:

امروز غول های خودرو سازی که در ایران حضور دارند هر کدام سعی دارند به نوعی مشتریان را به سمت خود جلب نمایند. برای همین امر نیاز است که این کمپانی ها امتیازات ویژه برای محصولات خود ارائه دهند تا بتوانند بازار را به سمت خود بکشند. یکی از این امتیازات خرید اقساطی ایران خودرو  می باشد. یکی دیگر از امتیازات مهم برای مردم تحویل فوری خودرو خریداری شده در موعد مقرر توسط کمپانی میباشد. کمپانی ایران خودرو در خرید اقساطی خودرو ماشین های خود را در اقساط ۱۲ تا ۴۸ ماهه به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه به معرفی اقساطی چند مدل خودرو تولیدی کمپانی ایران خودرو می پردازیم:

اتومبیل دنا: این خودرو یکی از ماشین های شیک می باشد که کمپانی ایران خودرو آن را به بازار عرضه کرده است. این خودرو که در مدل‌های دنا پلاس ، دنا و دنا پلاس توربو وارد بازار شده و توانسته بسیار مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد. این مدل ماشین دارای امتیازاتی از جمله ظرافت، زیبایی، قدرت، ایمنی و.... میباشد. این خودرو توانست جایگزین خوبی برای خودروهایی نظیر سمند باشد. در خرید اقساطی خودرو دنا جزو خودروهای پرطرفدار می باشد که خیلی سریع ظرفیت آن برای خرید پر میشود.

اتومبیل ۲۰۶: یکی دیگر از پرطرفدارترین خودروهای تولید شده توسط کمپانی ایران خودرو اتومبیل ۲۰۶ می باشد. این خودرو که در تیپ های مختلف و مدل‌های صندوق دار و SD به بازار عرضه می شود توانسته جایگاه خوبی در بین خانوارها و جوانان برای خود کسب نماید. از جمله امتیازات این خودرو می‌توان به سرعت خوب و شتاب بالای آن، مصرف پایین سوخت، قیمت مقرون به صرفه خودرو و ترمز EBD اشاره نمود. همه این امتیازات سبب شده این خودرو از استانداردهای لازم به عنوان یک خودرو خوب در بین مردم برخوردار شوند. خانواده ها می توانند با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از انواع مدل اتومبیل با کیفیت و زیبا را  بصورت نقد و یا اقساط خریداری نمایند و استفاده از آن لذت ببرند.

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()