بررسی انواع پارس اقساطی:

در این مقاله سعی داریم به بررسی پارس اقساطی Lxبپردازیم. مدل های مختلف پژو پارس از همان سال‌های اولیه تولید این خودرو همواره مورد توجه بسیاری از خانواده ها و جوانان واقع شده بود. در واقع این خودرو که دارای امتیازات منحصر به فرد خود می باشد و توانسته جایگاه خوبی در بازار داخلی ایران کسب نماید و همین امر سبب شده که صاحب آن تولیدکننده این اتومبیل ملاحظات ویژه را برای کاربران در نظر بگیرند. یکی از امتیازات ویژه کمپانی تولیدکننده این خودرو فروش پارس اقساطی در فواصل زمانی متفاوت می باشد. در واقع کمپانی ایران خودرو هر ساله با اعلام فراخوان هایی اقدام به فروش انواع مختلف اتومبیل های خود و همینطور پژو پارس اقساطی می‌نماید. این مدل پژو پارس که قیمتی بیشتر از پژو پارس نسل اول دارد دارای امتیازات ویژه نیز می باشد که همین امتیازات سبب شده که بتواند خیلی زود در میان مدل های مختلف پژو پارس به چشم آید. کمپانی ایران خودرو زمانی که استقبال مردم را از این مدل پژو تولیدی کمپانی ملاحظه کرد تصمیم گرفت که انواع مختلف  پارس را برای سلایق مختلف طراحی نماید و به صورت پارس اقساطی و یا به صورت نقدی به بازار عرضه کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو که سبب تمایز آن از دیگر مدل ‌های پژو پارس گردیده داشبورد سوناتایی می باشد که بر روی این خودرو تعبیه شده است. البته کیفیت این داشبورد  با داشبورد سوناتا قابل قیاس نیست و تنها از نظر ظاهری به داشبورد سوناتا شباهت دارد. در واقع اگر شما قصد خرید پارس اقساطی از کمپانی ایران خودرو را دارید و یا قصد دارید که به صورت نقد یکی از انواع مختلف پژو پارس را برای خانواده تهیه نمایید پارس Lx نسبت به دیگر مدلهای پژو پارس برتر و باکیفیت تر می باشد.

مزایا و معایب پژو پارس Lx

هر ساله کمپانی ایران خودرو انواع مختلف پارس اقساطی را در فراخوان هایی برای فروش به صورت اقساطی به مردم عرضه می نماید. یکی از انواع مدل های پژو پارس مدل Lx آن می باشد که هر زمان در لیست فروش اقساطی قرار می‌گیرد ظرفیت فروش آن تکمیل می گردد. در ادامه قصد داریم به بررسی یک سری از مزایا و معایب این مدل پژو پارس به پردازیم:

مزایا:

یکی از مزیت های مهم این مدل پژو پارس وجود چراغ های مه شکنی می باشد که در قسمت جلو و پشت اتومبیل تعبیه شده است. در واقع این چراغ ها این قابلیت را به کاربر می دهد که در شرایط آب و هوایی مه آلود نیز بتواند به خوبی دید خوبی نسبت به جاده داشته باشد.

شیشه های درهای جلو و درهای عقب هر دو به صورت برقی بالا و پایین می گردد.

در این مدل پژو پارس نیز کیسه هوا برای راننده و همینطور سرنشین جلو در کابین داخلی اتومبیل تعبیه شده است. در واقع کاربران با خرید پارس اقساطی می ‌توانند از خودرویی که دارای ایمنی بالایی نسبت به خودروهای دیگر می باشد استفاده نمایند.

این مدل پژو پارس نسبت به دیگر مدل های پارس دارای مصرف سوخت پایین تری می باشد و استهلاک اتومبیل نیز کمتر است.

جنس به کار برده شده برای روکش صندلی ها و فرمان از نوع چرم با کیفیت می باشد.

بازار خرید و فروش اقساطی خودرو برای  این مدل پژو پارس نسبت به سایر مدلهای پژو پارس بسیار پررونق تر می باشد و در هنگامی که کمپانی تولید کننده این مدل پارس اقساطی را برای فروش در لیست قرار می دهد متقاضیان زیادی برای این مدل درخواست می دهند.

  • شیشه سولار
  • قفل مرکزی
  • تهویه اتوماتیک
  • ترمز abs
  • فرمان هیدرولیک

معایب:

بدنه و کابین  این مدل پژو پارس در مقایسه با مدل های دیگر پژو پارس از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد و کمپانی تولیدکننده این مدل پارس اقساطی را به خاطر دیگر مزایای مهمی که دارد   به راحتی به فروش می‌رساند.

کیفیت لاستیک های به کار برده شده در این مدل پژو پارس نسبت به مدل های دیگر از کیفیت پایینی برخوردار است و در زمان کوتاهی نیاز به تعویض آن ها می باشد.

یکی از مشکلات اصلی که تمام کاربرانی که از این مدل پژو پارس استفاده می کنند ناراضی هستند سفت بودن کلاچ اتومبیل می باشد.

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()