بررسی امتیازات خرید پراید اقساطی:

در این مقاله سعی داریم در مورد پراید اقساطی مدل ۱۱۱ توضیح دهیم. پراید ۱۱۱ یکی دیگر از تولیدات کمپانی سایپا می باشد که با نام سایپا ۱۱۱ نیز در بین عموم مردم شهرت دارد. این مدل از پراید خود در ۵ تیپ مختلف در کمپانی سایپا تولید می شد و به بازار فروش خودرو عرضه می گردید. البته در زمان حال به دلیل این که ترمز abs برای بسیاری از خودروها اجباری شد دو تیپ از این مدل پراید به طور کلی از رده تولید خارج گردید. البته این امر نشانه ی نبودن این خودرو در بازار نیست چون هنوز هم تولیدات قبلی که از این دو تیپ مدل پراید ۱۱۱ در بازار فروخته شده بودند نیز در حال حاضر در حال استفاده است. پراید اقساطی سبب شده که همه ما در گوشه خیابان از بین انواع مختلف ماشین های پارک شده تعداد زیادی از این خودرو را دیده باشیم. در واقع کمپانی سایپا این امتیاز که پراید اقساطی را به مشتریان خود دهد توانست هم محصولات خود را به فروش برساند و هم بسیاری از افراد که توانایی خرید اتومبیل با قیمت های بالا را ندارند از داشتن این خودرو بهره مند سازد. در واقع بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند به جای اینکه اصلاً خودروی نداشته باشند پراید اقساطی را تهیه نمایند و از مزایای  یک خودرو ارزان قیمت بی‌بهره نبودند. در بین مدل‌های مختلف پراید مدل پراید ۱۱۱ از نظر کارشناسان از همه مدل های دیگر پراید پر ایراد تر می باشد. هر چند که جنس ورقه که در بدنه این خودرو به کار برده شده نسبت به دیگر مدلهای پراید با کیفیت می باشد. در واقع امروزه تغییراتی در داشبورد و فضای داخلی خودرو ایجاد شده که بتواند سبب جلب رضایت مشتری برای خرید نقد و یا خرید پراید اقساطی شود.

مزایا و معایب پراید اقساطی مدل ۱۱۱:

در این قسمت سعی داریم به بررسی مزایا و معایب خودروی پراید مدل سایپا ۱۱۱ که به صورت فروش اقساطی پراید 111 در بازار عرضه می شود صحبت نماییم.

مزایا:

فرمان: یکی از مزایای مهم این مدل پراید در فروش پراید اقساطی فرمان هیدرولیکی می باشد که در صورت درخواست مشتری بر روی خودرو نصب می شود.

کیسه هوا: این مدل پراید دارای کیسه هوا برای سرنشینان قسمت جلو می باشد که خود از مزیت های این خودرو محسوب می‌شود.

مصرف سوخت: مصرف سوخت این خودرو بسیار پایین می باشد و در شرایط کنونی که ماشین ها دارای مصرف سوخت سهمیه بندی می باشند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

سیستم ترمز: همانطور که گفته شد خودروی پراید ۱۱۱ در ابتدای فروش پراید اقساطی در پنج تیپ مختلف بازار برای فروش عرضه می شد و بعد از اجباری شدن ترمزabs دو مدل از این خودرو از رده تولید خارج شده و در حال حاضر انواع مختلف تیپ های پراید ۱۱۱ دارای ترمز abs می باشند.

استاندارد آلایندگی: استاندارد آلایندگی  پراید از یورو ۳ به یورو ۴ رسیده است.

شتاب: این مدل پراید به دلیل وزن پایینی که دارد دارای شتاب بالایی می باشد و این نکته برای بسیاری از جوانان حائز اهمیت است.

اقساط: یکی دیگر از مزایای مهم خرید پراید اقساطی، اقساط بلند مدت آن می باشد. در واقع کاربران می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد از قیمت خودرو مابقی هزینه را در اقساط ۹و ۱۲ و یا ۲۴ ماهه به کمپانی تولیدکننده پرداخت نمایند.

قیمت: قیمت این مدل پراید در مقایسه با مدل های دیگر پراید پایین تر می باشد.

سیستم قفل مرکزی دارد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()