لاستیک ها از قطعات مهم در خودرو ها می باشند. لاستیک باید به درستی انتخاب شود تا بتواند انتظارات شما از عملکرد درست را ایجاد نماید. لاستیک ها از نظر ضخامت، سایز، آج، مدل، برند و نوع دارای انواع مختلفی می باشند. هر یک از لاستیک ها مشخصه های مخصوصی دارند که برای خرید باید مورد توجه قرار گیرند.

قیمت انواع لاستیک

قیمت لاستیک خودرو یکی از مهم ترین عوامل در خرید لاستیک به شمار می رود . افراد بودجه های مختلفی را برای خرید لاستیک در نظر می گیرند. اما بهتر است برای خرید لاستیک ها در ابتدا کیفیت را مدنظر قرار دهید زیرا اگر کیفیت لاستیک خریداری شما خوب باشد دوام و ماندگاری بالاتری خواهد داشت اما لاستیک های ارزان قیمت دارای ماندگاری کمی هم می باشند. برای اطلاع از  قیمت لاستیک خودرو به سایت مراجعه کنید. 

عملکرد لاستیک

لاستیک ها وظیفه ی حمل خودرو را دارند و باید به خوبی از پس این مسئولیت برایند. یک لاستیک خوب باید در حرکت طولانی مدت و یا بر سرعت بالا بتواند ماندگاری داشته باشد. لاستیک ها در طول مسیر گرما ایجاد می کنند و باید مقاومت بالایی داشته باشند که دچار فرسایش نشوند. امروزه لاستیک های بسیار باکیفیتی در بازار وجود دارد که با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. خرید یک لاستیک باکیفیت کمی گران بهتر از خرید لاستیک بی کیفیت ارزان است. بنابراین با خرید محصولات بی کیفیت زمان و پول خود را به هدر ندهید.

خرید لاستیک با توجه به تاریخ آن

به دلیل این که برخی از افراد لاستیک ها را در انبار نگهداری می کنند و گاها به موقع فروش نمی رود بسیاری از این فروشندگان لاستیک های قدیمی را به جای اصلی به فروش می رسانند بنابراین باید در زمان خرید فرق لاستیک نو و قدیمی را بدانید تا به دام این کلاهبرداران نیفتید. معمولا مدت زمان انقضای لاستیک ها 5سال است اما بسیاری از لاستیک ها وجود دارد که 5سال بیشتر است که در انبار ها مانده و به فروش می رسد. لاستیک های قدیمی و تاریخ گذشته به دلیل فرسودگی در بافت آن ها بسیار زود از هم گسسته می شوند و در زمان استفاده می تواند خطرات مرگباری را ایجاد کنند و باعث ترکیدگی در راه شوند. این لاستیک ها که توسط فروشندگان موقت و یا غیر قابل اعتماد به فروش می رسد با قیمت لاستیک خودرو ها در مبلغی کمتر از بازار تعیین می گردد و افراد نا آگاه به دلیل ارزان بودن آن ها خرید لاستیک ها را انجام می دهند و از خرید ارزان خود راضی می باشند اما در زمان کوتاهی شاهد خراب شدن آن می گردند.

در زمان خرید لاستیک به تاریخ درج شده بر روی آن توجه نمایید. این تاریخ در جداره ی بیرونی لاستیک ها درج شده که شامل 4 رقم است که زمان تولید لاستیک ها را نشان می دهد. تاریخ سال و هفته تولید را نشان می دهد به این صورت که دو رقم اول تعداد هفته و دو رقم آخر سال تولید را نمایان می سازد بنابراین در زمان خرید لاستیک حتما به این 4رقم دقت نمایید. برای خرید لاستیک صنعتی و راهسازی به سایت مراجعه کنید. 

مرکز فروش لاستیک

مراکز فروش لاستیک انواع لاستیک ها را در برند های مختلف عرضه ی کنند، برند هایی مانند میشلن، کومهو، پیرلی، دانلوپ، فالکن و نانکن و.... از برند های معروفی هستند که دارای محصولات بسیار باکیفیتی می باشند. قیمت لاستیک خودرو ها با توجه به برند و کیفیت متفاوت می باشد.

فروشگاه لاستیک هم پا یکی از بزرگ ترین فروشگاه های لاستیک است که با سال ها فعالیت در بخش فروش لاستیک توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد و اقتصادی ترین قیمت لاستیک خودرو را برای مشتریان خود را داشته باشد.

 آدرس: تهران، امیر کبیر شرقی، نرسیده به سرچشمه، روبروی مسجد بنی فاطمه، پاساژ 110 

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 3129 9130 021 

  موبایل:   7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()