فروش اقساطی خودرو یک فرصت بی نظیر برای کلیه محصولات شرکت های خودروسازی می باشد. امروزه شرکت های معتبر خودروسازی برای آنکه بتوانند سطح تولیدات شرکت را افزایش دهند، بخشی از محصولات شرکت را به روش های نقدی و اقساطی به طور مستقیم به مردم می فروشند. از آنجایی که حجم فروش مستقیم شرکت های خودروسازی اندک می باشد، لذا شرکت های خصوصی که دارای مجوز رسمی از اتحادیۀ خودروسازی می باشند، مجوز لازم در خصوص فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را به متقاضیان دریافت نموده اند. شرایط  فروش اقساطی خودرو موجود در بازار به حالت افسارگسیخته دشوار شده است و مشکلات متعددی را پیش روی خریداران اتومبیل قرار داده است. در نتیجه افراد با خرید و فروش اقساطی خودرو دچار مشکل شده اند. به همین منظور تلاش می نمایند که شرایط ایده آل و منصفانه ای را برای معاملات اقساطی خودرو بوجود آورند.

وجود افراد سودجو و منفعت طلب در سطح کشور، موجب شده تا صنعت خرید و فروش اتومبیل با مشکل مواجه شود و این مسئله موجب افزایش نرخ خرید و فروش خودرو و بی سامانی در این حوزه شده است. به همین جهت مردم نمی توانند تصمیم قاطعی نسبت به خرید خودرو با قیمت مناسب داشته باشند. لیکن شرکت مبین خودرو با اهداف مشتری مداری، توانسته فرصت استثنایی را در اختیار خریداران قرار دهند و بدین وسیله بتوانند شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی را نسبت به گذشته رونق ببخشند. از این رو افرادی که علاقه مند به داشتن اتومبیل مورد دلخواه خود می باشند، می توانند از این موقعیت در جهت سرویس دهی به عموم مردم استفاده کنند. با مراجعه به نمایندگی معتبر فروش خودرو، می توانید از خرید خود مطمئن باشید و از فرصت های طلایی برای خرید اتومبیل مورد دلخواه خود بهره گیرید. 

خدمات فروش اقساطی خودرو

خدمات فروش اقساطی خودرو نسبت به گذشته راحت تر شده است و آپشن های قابل توجهی به خریداران عرضه می شود. تضمین کیفی محصولات خودرو، قابلیت تعویض اتومبیل، تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار مواردی از تضمین خدمات فروش اقساطی خودرو در شرکت های معتبر می باشد. اگر قصد خرید خودروی مورد علاقۀ خود را دارید، می توانید از شرایط ایده آل فروش اقساطی خودرو استفاده نمائید. بدین وسیله قادر خواهید بود که اتومبیل خود را در مدت زمان از پیش تعیین شده، با قیمت ارزان خریداری نمائید. برای اطلاع از  قیمت فروش اقساطی سایپا   به سایت مراجعه کنید.

با توجه به افزایش نرخ تورم و قیمت محصولات خودروسازی داخل، برخی از افراد، تنها با شرایط اقساطی قادر به خرید اتومبیل مورد علاقۀ خود می باشند. به این ترتیب می توانند در اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت، اقدام به خرید اتومبیل نمایند. استفاده از این شرایط، به افراد کمک می کند تا بر اساس توان مالی خود، صاحب خودرو شوند و به خواستۀ خود دست پیدا کنند.

چندین سال است که زمینۀ فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی محصولات سایپا، فروش اقساطی گروه بهمن، کیا خودرو، هیوندا، فولکس واگن و دیگر خودروها برای عموم مردم فراهم شده است. لذا افرادی که تمایل به تجربۀ خرید اقساطی خودروهای داخلی را دارند، بهترین موقعیت می باشد. شرکت های خودروسازی محصولات خود را تضمین می کنند که از نظر قسمت های فنی بسیار دقیق مونتاژ شده اند و به نوعی دارندۀ گواهینامه کیفیت می باشند. علاوه بر آنکه قیمت خرید خودروهای داخل بسیار ارزان تر از خودروهای خارجی می باشد. به همین جهت اکثر مردم ترجیح می دهند که خودرهای داخلی را با شرایط تضمین شدۀ اقساطی خریداری نمایند.

شرایط پرداخت اقساطی خودرو نسبت به گذشته ساده تر شده است و با خدمات تحویل فوری خودرو، به نحوی خرید خریداران را تضمین می کنند.

شرکت مبین خودرو از ابتدای فعالیت خود به عنوان نمایندۀ رسمی فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور به علاقه مندان خودرو خدمات رسانی می کنند.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()