فروش اقساطی خودرو از دیگر روش های رایج برای فروش محصولات شرکت های خودروسازی در سراسر کشور محسوب می شود. خرید و فروش اقساطی خودرو یکی از رایج ترین روش هایی است که خیلی از افراد مالک اتومبیل مورد دلخواه خود شده اند. با استفاده از این موقعیت به راحتی می توانند خودرو مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب و شرایط ایده آل فروش اقساطی خریداری نمایند. امروزه با افزایش قیمت خودرو، اکثر افراد توان مالی برای خرید نقدی اتومبیل را ندارند، به همین منظور از شرایط فوق العادۀ  فروش اقساطی خودرو  به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت بهره گیرند. تعدد شرکت های خودروسازی در داخل کشور بسیار می باشد و این مسئله موجب شده تا افراد به سختی بتوانند اتومبیل خریداری نمایند. به همین منظور نمایندگی های رسمی شرکت های خودروسازی، قادر خواهند بود که متناسب با سرمایۀ مالی و اهداف شرکت، با شرایط اقساطی، خودروهای داخلی و خارجی موجود در کشور را به خریداران عرضه کنند. به این ترتیب می توانند شرایط مناسبی را در اختیار متقاضیان خرید خودرو قرار دهند که بتوانند بر مبنای توان مالی خود، صاحب اتومبیل مورد دلخواه خود شوند.

شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری

از مهم ترین شرایط فروش اقساطی اتومبیل، تحویل فوری یک ساعته پس از أخذ قرارداد می باشد. به همین دلیل افرادی که علاقه مند به خرید خودرو از شرکت های داخلی هستند، می توانند بدین وسیله ، با شرایط اقساطی طولانی مدت و یا کوتاه مدت بر اساس بودجۀ مالی خود، مالک خودرو مورد علاقۀ خود شوند. چند سال اخیر قیمت خودرو افزایش پیدا کرده است و این مسئله توان مالی افراد را برای خرید نقدی خودرو کاهش داده است. لذا شرایط اقساطی باعث شده که مردم بتوانند بر اساس یک برنامۀ کلی ، بهترین روش اقساطی را برای خرید خودرو انتخاب نمایند که بتوانند در کوتاه مدت و یا بلند مدت مالک اتومبیل شوند.

همانطور که در ابتدای پاراگراف به آن اشاره نمودیم، با قرار دادن آپشن تحویل فوری خودرو، عموم مردم نسبت به این شرکت ها اطمینان خاطر پیدا کرده اند و با این شرایط، علاقه مند به خرید اتومبیل می باشند. البته باید توجه داشته باشید که برخی از شرکت ها نیز در بازار داخل مشغول به فعالیت هستند که با هدف سودجویی برای خود، در صدد کلاهبرداری از مردم هستند. بنابراین پیش از اقدام به خرید اقساطی خودرو، بهتر است که از اعتبار شرکت عرضه کنندۀ خودرو اطمینان حاصل نمائید. در نتیجه از میزان اعتبار قرارداد خود مطمئن شوید.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ، فروش اقساطی خودرو سایپا، فروش اقساطی محصولات کرمان موتورز و سایر شرکت های خودروسازی فراهم می باشد. در نتیجه عموم مردم با سطح درآمد متوسط، می توانند به صورت کاملاً برنامه ریزی شده، صاحب خودرو با تحویل فوری شوند. امروزه شرایط پرداخت اقساط مبتنی بر شرایط مالی خریدار مشخص می گردد. به این ترتیب عموم مردم می توانند با شرایط تحویل فوری با اقساط بلند مدت 24 الی 36ماهه در چند فقره چک، مالک اتومبیل شوند. به این ترتیب با شرایط ایده آل قادر خواهند بود با قیمت مناسب و بازپرداخت پایین خودرو خریداری نمایند.

خودروهای پژو، پراید، خودرو مگان یا ال 90، خودروهای فولکس واگن، آکورا، جک، رنو تلیسمان، دنا پلاس، خودرو داناف دانگ فنگ، هایما، تیبا، ساینا، کوییک، چانگان، سراتو و ... تعدادی از انواع خودرو شرکت های خودروسازی داخلی است که امکان فروش اقساطی آن ها با زمان تحویل فوری برای عموم مردم فراهم می باشد. به این ترتیب می توانید اتومبیل مورد علاقه خود را خریداری نمائید.

شرکت مبین خودرو جزء یکی از شرکت های با سابقه در حوزۀ خرید و فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در سراسر کشور فعالیت می کند و دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه می باشد.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()