لاستیک تری انگل یکی از برندهای معتبر خارجی است که در سطح جهان عرضه می شود. شرکت تری انگل یکی از شرکت های تولیدکنندۀ تایر در کشور چین می باشد که با بهره گیری از فناوری روز توانسته، با کیفیت ترین انواع لاستیک تری انگل سواری و غیر سواری را با متریال با کیفیت تولید نمایند. تایر یکی از مهم ترین قسمت های خودرو محسوب می شود که نقش مهمی بر روی بازدهی، سرعت و توان مصرف سوخت خودرو دارد. به همین دلیل شرکت های تولیدکنندۀ تایر تحت استانداردهای بین المللی، لاستیک ها را تولید می کنند که کارآمدی و دوام بالا داشته باشد.  لاستیک تری انگل  و تایر دیاموند بک از جمله محصولات شرکت تری انگل است که با دو نام تجاری مختلف به بازار جهان عرضه می شوند. در نتیجه متناسب با نوع خودرو، می توانید خرید بهترین لاستیک تری انگل را انجام دهید. این شرکت به منظور توسعه و تمرکز بر روی گسترش محصولات مجموعه، از فناوری پیشرو در تکنولوژی صنعت تایر جهانی استفاده می کند. از این رو می توانید انواع تایر سواری را با مشخصات فنی متفاوت در بازار مشاهده نمائید که متناسب با ساختار فنی انواع اتومبیل ساخته شده اند. در نتیجه رانندگان متناسب با مدل خودرو و همچنین شرایط آب و هوایی که خودرو قرار است در آنجا استفاده شود، تایر خودرو را انتخاب نمایند که از طول عمر بالا برخوردار باشد.

خرید انواع لاستیک تری انگل

تایر تری انگل تحت لیسانس استانداردهای جهانی تولید شده است و انواع تایر راهسازی، سواری، شاسی بلند، ماشین آلات کشاورزی، صنعتی، کامیونی و باری را در مدل های متنوع به بازار عرضه می کنند. در نتیجه رانندگان خودروهای سواری می توانند بر اساس مشخصات فنی خودروی شخصی خود، مدل تایر را خریداری نمایند. بر روی تایر نوشته هایی به صورت اعداد و حروف درج شده است که دارای مفاهیم ویژه ای می باشند. لذا پیش از خرید تایر سواری بهتر است، اطلاعات خود را نسبت به این شاخص ها افزایش دهید و انتخاب درستی از مدل تایر داشته باشید. قطر رینگ و تایر، ابعاد فاق لاستیک، پهنای تایر، تناسب نسبت فاق به پهنای لاستیک، شاخص های حداکثر مقدار وزن بار و سرعت مجاز، تاریخ تولید و متریال تشکیل دهندۀ تایر از مهم ترین فاکتورهای سازندۀ انواع تایر محسوب می شوند که شرکت های تولیدکننده، تلاش می کنند که به صورت حروف و اعداد آنها را برای خریدار مشخص کنند، تا بدین وسیله آنها بتوانند انتخاب درستی از نوع تایر متناسب با مدل اتومبیل سواری خود داشته باشند.

فروش بهترین تایر تری انگل

همانطور که در ابتدای مقاله نسبت به ویژگی های شرکت تری انگل نسبت به تولید محصولات مجموعۀ خود داشتند، می توانید شاهد فروش بهترین لاستیک های تری انگل در سطح جهان باشید که در کنار برندهای هم رقیب خود، محصولات با کیفیتی را تولید می کنند که دارای طول عمر بالا می باشند و در عین حال کلیۀ استانداردهای تولیدی را رعایت می کنند. به همین منظور در سطح بازار داخل نیز لاستیک های تری انگل به عنوان یکی از برندهای درجه اول کشور چین محسوب می شود و متناسب با نیاز مشتریان، واردات آن را به داخل کشور انجام می دهند.

هنگام خرید لاستیک سواری باید توجه داشته باشید که بر اساس مشخصات فنی خودرو، لاستیک خودرو سواری را خریداری کنید. به عنوان مثال خودرو سواری با توان موتور 12 سیلندر که دارای قدرت اسب بخار بالا می باشد، نیاز به تایرهایی دارد که بتواند تحمل این توان موتور را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی تایر نیز یکی از معروف ترین فروشگاه های معتبر اینترنتی است که در فضای اینترنت نیز توانسته خدمات فروش انواع تایر سواری از جمله انواع لاستیک تری انگل را با قیمت ارزان به همراه گارانتی به مشریان سراسر کشور ارائه دهد.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()