تایر از مهم ترین قسمت های خودرو محسوب می شود. از گذشته تا به امروز بر اساس تنوع مدل های خودرو، انواع تایر با مشخصات ساختاری متفاوت تولید می شوند که کارایی لازم در سواری اتومبیل داشته باشد. انتخاب تایر نقش بسزایی در قدرت و مصرف سوخت اتومبیل دارد. حروف لاتین و اعداد مختلفی بر روی تایرها حکاکی شده است، دارای مفهوم و معانی خاص می باشد که نقش مهمی در انتخاب نوع تایر دارد. در نتیجه هنگامی که قصد خرید تایر سواری را دارید، بهتر است، نسبت به معانی نشانه های اختصاری آگاهی کامل داشته باشید. بدین وسیله می توانید انتخاب درستی از برند و نوع لاستیک خودرو داشته باشید. فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب نوع تایر مطرح می باشد و رانندگان باید نسبت به آنها توجه داشته باشند، لذا افراد سودجو و سوء استفاده گر متعددی وجود دارند که از این فرصت جهت فروش لاستیک های تاریخ گذشته اقدام می کنند و این مسئله پیامدهای قابل توجه مالی و همچنین جانی برای خریداران بجای می گذارد.

لذا تکمیل اطلاعات خود در زمینۀ شناسایی نوع تایر، می تواند شما را از این خطرات ایمن سازد. بنابراین در این مقاله قصد داریم که اطلاعات شما را در زمینۀ مشخصات فنی انواع تایر افزایش دهیم. 

خرید تایر با طول عمر بالا

آج، طوقه، لایه های تسمۀ تایر، بدنه و دیواره جانبی قسمت های مختلف یک تایر را تشکیل می دهد که زمان طراحی لاستیک از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. قسمت طوقۀ حلقه ای تایر را با استفاده از رشته های فولادی با استحکام بالا تولید می کند که روی آن را پوشش از تایر دربر می گیرد.

مهمترین وظیفه ای که طوقۀ تایر انجام می دهد به موقعیت دهی و هماهنگی تمرکز میان تایر و رینگ برای جذب نیروهای وارده بر تایر دارد. بدنۀ تایر نیز با استفاده از نخ های با کیفیت از جنس پلی استر بافته می شود که به صورت لایه ای بر روی یکدیگر قرار گرفته می شوند.

معمولاً تمام بدنه های تایر را به صورت دو لایه ای و چند لایه ای تولید می کنند که میزان استحکام تایر افزایش پیدا می کند. تسمۀ لاستیک نیز لایه ای از رشته های فولادی است که زیر قسمت آج تایر قرار گرفته می شود و با هدف تقویت و افزایش استحکام تایر طراحی شده است. در واقع با استفاده از این ویژگی می توانند میزان استحکام تایر را هنگام پنچر شدن و سطوح صاف تایر با سطح جاده افزایش دهند. کاربرد آج که ترکیبی از چند لاستیک طبیعی و مصنوعی می باشد، به روش اکستروژن ساخته می شوند و بدون الگوی خاص بر روی تایر قرار داده می شود که بتوانند اصطکاک لازم را برای تایر بوجود آورند. برای خرید لاستیک سواری به سایت مراجعه کنید. 

شاخص های سرعت مجاز، وزن مجاز، قطر رینگ تایر بر حسب اینچ، روش ساخت تایر رادیال، میزان نسبت فاق به پهنای تایر بر حسب درصد و پهنای تایر بر مبنای میلی متر از جمله شاخص های مهمی است که به صورت حروف لاتین و اعداد بر روی تایر نوشته می شوند. بنابراین افرادی که قصد خرید تایر سواری برای اتومبیل شخصی خود دارند، می توانند  مناسب ترین خرید را داشته باشند. پهنای تایر، نسبت ابعاد، روش ساخت، قطر رینگ، وزن و سرعت مجاز تایر هر کدام نقش بسزایی در ساخت تایر و همچنین طول عمر لاستیک دارد. به همین منظور شرکت های تولیدکنندۀ تایر، تلاش می کنند که بتوانند بهترین انواع تایر خودروهای شاسی بلند و سواری را با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند. تایر دانلوپ، میشلن، فالکن، تری انگل، اتسو و هد وی از جمله برخی از برندهای معتبر خارجی تایر سواری موجود در بازار می باشند.

فروشگاه اینترنتی دیجی تایر ، جزء یکی از فروشگاه های بزرگ و معتبر در زمینۀ فروش آنلاین انواع تایر سواری برند معتبر در تهران به همراه گارانتی فعالیت می کند.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 804
نمایش همه
علاقه مندی ها ()