انواع خودرو در فروش اقساطی کرمان موتور:

البته پس از دریافت خودرو باید به صورت اقساطی که اقساط بلند مدت و کوتاه مدت می باشد آن ها را پرداخت کرده و خودرو را از آن خود کنند. از خودرو هایی که می توان تحت شرایط فروش اقساطی کرمان موتور آن ها را در نظر گرفت خودرو های لیفان، خودروی جک و خودروی هیوندای در برخی از مدل ها می باشد. هر کدام از مدل های نام برده شده دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و تنها افراد خاصی قادر هستند از آن ها استفاده نمایند. زیرا نسبت به کیفیت خود دارای قیمت بالایی نیز می باشند. یکی از خودرو هایی که توسط این شرکت مونتاژ می ‌شود خودروی لیفان می باشد. این خودرو دارای مدلی به نام ایکس ۶۰ است که به دلیل به کار رفتن قطعات چینی در آن تقریباً خودروی چینی محسوب می شود. زیرا این شرکت همانطور که گفته شد فقط آن را مونتاژ می کند. این خودرو یکی از خودرو های لوکس و شاسی بلند بوده که خریداران زیادی را به خود اختصاص می دهد. یکی از خصوصیاتی که این خودرو دارد این است که نسبت به خودرو های شاسی بلند دیگر قیمت پایین تری دارند. هم چنین افرادی قادر به خرید ماشین های شاسی بلند نیستند می توانند با بودجه ی کم این خودروی زیبا را سوار شوند.برای اطلاع از فروش اقساطی کرمان موتور  به سایت مراجعه نمایید.

خصوصیات لیفان x60 در فروش اقساطی کرمان موتور:

همان طور که گفته شد این خودرو شاسی بلند بوده و توسط شرکت کرمان خودرو و شرایط اقساطی کرمان خودرو به فروش می رسد و افرادی که به ماشین های شاسی بلند علاقه زیادی دارند می توانند این خودروی زیبا و لوکس و همچنین ارزان قیمت نسبت به خودروهای شاسی بلند خارجی دیگر را خریداری کنند. این خودرو دارای قدرت موتور ۱۳۱ اسب بخار می باشد و چهار سیلندر نیز است. گیربکس این خودرو ۵ سرعته بوده و به صورت دستی است. حداکثر سرعتی که می توان با آن مسیر را پیمود ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده ضمن این که در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۲ لیتر سوخت را خواهد سوزاند. خودرو دارای آپشن های دیگری است که از آن ها می توان به ترمز abs و ebd اشاره نمود. همچنین این خودروی شاسی بلند که تحت شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در آمده است دارای دو کیسه هوا در قسمت جلوی راننده و سرنشین جلو می باشد.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های این خودرو:

همچنین آینه های بغل این خودرو به صورت برقی هدایت خواهد شد. از ویژگی های دیگر این خودرو می توان به برف پاک کن عقب، سیستم در باز کن داخلی که به باز کردن درب صندوق و باک می پردازد، قفل کودک و همچنین سیستم مربوط به تنظیم نور و چراغ اشاره نمود. البته این خودرو دارای ویژگی های بسیار زیاد دیگری نیز می باشد. همان گونه که گفته شد این خودرو ها به دلیل دارا بودن ویژگی های ظاهری مطلوب و کیفیت مرغوب قطعات خود از طرفداران زیادی برخوردار بوده و همچنین خریداران زیادی را به خود اختصاص می دهند به همین دلیل است که شرکت کرمان موتور این خودرو را تحت شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در آورده است تا بتواند فروش بیشتری را شامل محصولات خود نماید. البته همان طور که گفته شد فروش اقساطی کرمان موتور شامل همه محصولات شرکت کرمان موتور شده تا افراد بتوانند به خرید این محصولات بپردازند.مجموعه سایا خودرو از مراکز معتبر فروش خودرو می باشد که تمام تلاش خود را در  راستای جلب رضایت مشتریان خود به عمل می آورد. 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()