ویژگی های خودروی جک J5 در فروش اقساطی کرمان موتور:

شرکت های ساخت خودروی زیادی در کشور ما وجود دارد که به تولید خودرو های مختلفی می ‌پردازد که می ‌توان از آن ها به ایران خودرو، سایپا و کرمان خودرو اشاره نمود. هر کدام از آن ها برای فروش محصولات خود از فروش اقساطی بهره بردند و باعث شدند خریداران بیشتری به سمت و سوی آن ها سوق پیدا کنند. مثلاً شرکت کرمان خودرو فروش اقساطی کرمان موتور را برای محصولات خود در نظر گرفته و به همین دلیل این شرکت توانسته است با وجود بالا بودن قیمت محصولات خود خریداران زیادی را به خود اختصاص دهد. اقشاری در داخل کشور که از نظر مالی در دسته اقشار متوسط و یا رو به بالا قرار می گیرند می ‌توانند به خرید انواع خودرو هایی که توسط این شرکت تولید می ‌شود به دلیل فروش اقساطی کرمان موتور بپردازند. از ویژگی های دیگر این خودرو صندوق دار بودن آن است. همچنین دارای ویژگی های دیگری می باشد که در ادامه این متن به آن ها اشاره خواهیم کرد. برای اطلاع از فروش اقساطی کرمان موتور  به سایت مراجعه نمایید.

سایر ویژگی های خودروی جک J5 در فروش اقساطی کرمان موتور:

همان گونه که گفته شد خودروی جک جی پنج خودرویی است که تحت شرایط فروش اقساطی کرمان موتور قرار گرفته و به صورت اقساطی به خریداران تحویل داده خواهد شد. افراد مختلف برای خرید این خودرو می ‌توانند مبلغی به عنوان پیش پرداخت و تعیین شده توسط شرکت پرداخت کرده و هنگام تحویل گرفتن آن مابقی قیمت آن را به صورت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت در اختیار شرکت قرار دهند و این تنها راهی است که بعضی از افراد که به خودرو های لوکس و یا با کیفیت علاقه داشته و خواهان خریداری آن هستند و دارای بودجه ناکافی برای خرید آن می باشند، به خرید آن بپردازند. همان طور که گفته شد خودروی جی ۵ دارای کیفیت موتور ۱۸۳۴ سی ‌سی بوده و دارای قدرتی به اندازه ۱۴۰ اسب بخار می باشد. ضمن این که حداکثر سرعتی که می توان برای این خودرو نام برد ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است. گیربکسی که در این خودرو به کار رفته است دارای ۴ عدد دنده اتوماتیک می باشد که از تیپ ترونیک است. این خودرو دارای ویژگی های بسیار زیاد دیگری می باشد که باعث شده است خریداران به سمت خرید این خودرو تمایل داشته باشد.برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی مانند فروش اقساطی کرمان موتور به سایت مراجعه کنید. مجموعه سایا خودرو از مراکز معتبر در زمینه ی فروش انواع خودرو های داخلی و خارجی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. این مرکز با بهترین خدمات دهی توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. 

از ویژگی های آن می توان به دارا بودن استاندارد از نظر آلایندگی اشاره کرد. ویژگی دیگر این که این خودرو از نظر بدنه نیز محکم بوده و خودرویی است که می ‌توان از نظر امنیتی از آن اطمینان خاطر داشت. سیستم تهویه این خودرو کاملاً هوشمند بوده و به صورت خودکار عمل می کند. رینگ این خودرو از جنس آلومینیومی بوده و دارای ۱۶ اینچ سایز می باشد. چراغ هایی که در این خودرو به کار رفته است هالوژنی بوده و همچنین قسمت داخلی خودرو نیز از هر نظر کامل بوده و دارای صندلی و فرمان چرم می باشد. سیستم هوشمند در این خودرو در قطعات دیگری مانند تنظیم‌ صندلی، کنترل و بسیاری از قطعات دیگر به چشم می خورد و همین ویژگی ها باعث لوکس بودن این خودرو شده است.فروش اقساطی کرمان موتور از طریق سایت انجام می گیرد.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()