خودرو های مختلف در فروش اقساطی ایران خودرو:

همان طور که می دانید ایران خودرو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید خودرو بوده و قدمت آن نسبت به شرکت های دیگر موجود در ایران از همه بیشتر است و سال های بسیار زیادی است که به فعالیت پرداخت و انواع خودرو را تولید می‌ کند. ایران خودرو برای فروش محصولات خود فروش اقساطی ایران خودرو و فروش نقدی ایران خودرو را در نظر گرفته و خریداران می ‌توانند با انتخاب روش مناسب تری برای خرید مورد نظر خود اقدام نمایند. البته خرید به صورت نقدی توسط اقشار خاصی از مردم صورت گرفته و همه مردم قادر به خرید خودرو آن هم به صورت نقدی نخواهند بود. زیرا با توجه به گرانی هایی که اخیراً در کشور رو به گسترش می باشد قیمت خودرو نیز روز به روز در حال افزایش بوده و مردم قدرت خرید خود را از دست دادند. به همین دلیل بهترین روشی که می توان برای خرید خودرو صفر در نظر گرفت همین روش فروش اقساطی ایران خودرو می باشد. همان طور که می دانید ایران خودرو در سال ها فعالیت خود پروژه های زیادی را به تولید رسانده و به فروش می رساند.  برای اطلاع از فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید

ضمن این که بعضی از خودرو ها از خط تولید خارج شده و دیگر به تولید نمی رسند. مثل پیکان که سال های زیادی است خط تولید آن متوقف شده است. ولی شرکت ایران خودرو همچنان به فعالیت خود ادامه داده و خودرو های مختلفی را هر ساله روانه بازار می‌ کند. از خودرو هایی که می ‌توان به آن اشاره نمود خودروی سمند است که می ‌توان آن را خودرویی کاملاً ایرانی دانست زیرا علاوه بر قطعات آن وظیفه مونتاژ را نیز ایران خودرو به عهده گرفته است. این خودرو کاملاً خودرویی مناسب خانواده بوده و از فضای داخلی بزرگی بهره می برد. ضمن این که خودرو از طراحی داخلی و خارجی زیبایی بهره برده و به طور کلی می ‌توان آن را خودرویی میان رده و بسیار مطلوب نسبت به خودرو های دیگر دانست.همان طور که گفته شد ایران خودرو دارای تنوع بسیار بالایی در محصولات خود است و به همین دلیل فروش اقساطی ایران خودرو در محصولات متنوع می تواند یکی از مزیت های بزرگ این شرکت باشد. 

فروش اقساطی ایران خودرو و انواع خودرو ها:

۲۰۶ از خودرو های تولید شده توسط ایران خودرو بوده که دارای طراحی کوچک ولی پر شتاب می باشد. باید گفت قطعات این خودرو مانند خودرو های گذشته نیست و متاسفانه به سمت بی کیفیتی پیش خواهد رفت. زیرا قطعات آن کاملاً چینی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. همچنین خودرو ۲۰۶ را به دلیل فضای داخلی کوچک می ‌توان جزء خودروی مناسب برای خانواده در نظر گرفت. برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو های خارجی به سایت مراجعه کنید. 

خودروی دنا از خودرو هایی است که توسط ایران خودرو تولید شده و به فروش می رسد. دنا تا به امروز بهترین و لوکس ترین خودرویی است که ایران خودرو به تولید آن پرداخته است. در تولید این خودرو از قطعات و متریال مطلوبی استفاده شده که باعث شده است به تولید خودرو مطلوبی بیانجامد. خودروی دنا در ابتدا قرار بود جزء خودرو های میان رده قرار گیرد ولی به دلیل افزایش دلار و قیمت ناگهانی خودرو ها قیمت آن بسیار زیاد شده و باعث شده است که این خودرو نیز جزء خودرو های گران قیمت در کشور ما قرار گیرد و متاسفانه اقشار زیادی از مردم قادر به خرید آن نخواهد بود. فروش اقساطی ایران خودرو همه خودرو های گفته شده در متن های بالا و خودرو های دیگر را در نظر گرفته و خریداران قادر هستند به وسیله فروش اقساطی ایران خودرو به خرید محصولات متنوعی از ایران خودرو دست یابند.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()