مزایای فروش اقساطی ایران خودرو:

همان طور که می دانید با گرانی های زیادی که اخیراً در کشور در حال گسترش است و با افزایش قیمت دلار و همچنین افزایش تحریم هایی که کشور های دیگر بر علیه ایران اعمال می نمایند، قیمت همه اقلام در حال بالا رفتن است که خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و به همین دلیل فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی شرکت های خودرو سازی دیگر می تواند در این امر کمک شایانی به مردم کرده و افرادی که جزء اقشار متوسط و اقشار ضعیف جامعه حساب می ‌شوند را صاحب خود رو کند. به همین دلیل است که در سال های اخیر فروش اقساطی ایران خودرو و شرکت های دیگر گسترش یافته است. زیرا افراد بسیاری قادر به خرید اولویت های زندگی خود یعنی خرید خانه و ماشین نیستند و به همین دلیل این روش می ‌تواند روش بسیار مناسبی برای خرید خودرو توسط این اقشار باشد. ایران خودرو شرکتی است که همان طور که گفته شد دارای تنوع بالایی در تولید محصولات خود می باشد. از بهترین محصولاتی که می ‌توان برای این شرکت نام برد خودروی دنا است که این روز ها ممکن است نام آن را شنیده باشید. زیرا جزء خودرو های برتر شرکت ایران خودرو می باشد و دارای مدل های دنا و دنا پلاس بوده و دنا پلاس توربو شارژ نیز زیر مجموعه خودروی دنا پلاس محسوب می ‌شود. برای اطلاع از فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. با وجود خودرو های بسیار زیادی که شرکت ایران خودرو به تولید آن ها پرداخته است اولین خودرویی که می توان آن را خودرویی دانست که کاملا از قطعات ایرانی می باشد سمند است. که شرکت علاوه بر تولید قطعات آن وظیفه مونتاژ را نیز به عهده گرفته است. ضمن این که تنوع محصولات ایران خودرو نسبت به شرکت های دیگر از میزان بالاتری برخوردار بوده است.

سایر مزیت‌های فروش اقساطی ایران خودرو:

از مزیت ‌های دیگر فروش اقساطی ایران خودرو این است که افراد می ‌توانند با پرداخت پیش پرداختی که تقریباً درصد پایینی از هزینه کلی خودرو می باشد برای خرید خودرو ثبت نام نموده و پس از مدتی به تحویل خودرو بپردازند و پس از تحویل خودرو نیز می‌ توانند مابقی هزینه خودرو را با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت که توسط نمایندگی مربوطه تعیین می‌ شود پرداخت نمایند. بعد از پرداخت این اقساط نیز انتقال مالکیت انجام شده و فرد مالکیت تام در برابر خودروی خود خواهد داشت. همان طور که می دانید ایران خودرو دارای خودرو های بسیار زیادی است که فرد می ‌تواند بر حسب بودجه خود به خرید انواع آن بپردازد که از آن ها می‌توان به خانواده پژو شامل پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و ... و همچنین سمند اشاره نمود. ضمن این که در این شرکت خودرو های دنا و انواع آن نیز تولید و به فروش می رسد.  برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو های خارجی به سایت مراجعه کنید. 

می توان گفت خودرو های دنا از هر نظر دارای کیفیت بالایی بوده و به همین دلیل خریداران بسیاری را به خود اختصاص می ‌دهد. فروش اقساطی ایران خودرو و شرایط مناسب آن برای افرادی مطلوب است که  اقشار متوسط و ضعیف جامعه محسوب می ‌شوند و از ثروت مالی زیادی برخوردار نیستند و به خرید هر خودرویی که بودجه آن ها کفاف می‌ دهد بپردازند. البته به غیر از مزایای که گفته شد کیفیت پایین خودرو های نام برده شده رفته رفته در حال کاهش است زیرا قطعات آن ها از کشور های دیگر نخواهد آمد و ایران خودرو مجبور است از قطعات داخلی و یا قطعات چینی برای تولید خودرو های خود استفاده نماید.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()