ویژگی های ۴۰۵ اقساطی:

یکی از خودرو هایی که در خیابان های کشور و در سراسر شهر ها مشاهده می شود خودروی ۴۰۵ است. از خودرو های کاملا میان رده محسوب شده و دارای کیفیت بالایی نیست. همچنین بسیار کم پیش می ‌آید که این خودرو را به خودرو های پارس، سمند و یا خودرو های میان رده دیگر ترجیح دهند. البته قیمت خودرو و بودجه فرد نیز در این امر بی تاثیر نبوده و قیمت خودرو ها می تواند روی تصمیم افراد تاثیر بگذارد. البته افراد مسن که دارای بودجه زیادی برای خرید خودرو نیستند به خرید ۴۰۵ می پردازند، زیرا این خودرو برای افراد مسن که ظاهر خودرو برای آن ها مهم نیست مناسب می باشد. خودرو ۴۰۵ توسط ایران خودرو به تولید رسیده و به صورت نقد و یا ۴۰۵ اقساطی به فروش خواهد رسید. که البته این روش برای اقشار ضعیف می تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد. طراحی ظاهری خودرو 405 اقساطی به گونه ای است که کاملاً ساده بوده و طراحی خارجی آن و یا طراحی بدنه ی آن بدون هیچ گونه انحنایی خواهد بود طراحی چراغ های خودرو نیز به گونه ای انجام گرفته است که هیچ گونه جذابیتی نخواهد داشت.

سایر خصوصیات ۴۰۵ اقساطی:

از نظر طراحی داخلی نیز باید گفت کابین ها و اتاقک این خودرو نیز کاملاً ساده طراحی شده و ضمن این که کاملاً قدیمی می باشند و برای ساخت آن ها از مواد بی کیفیتی استفاده شده است. روی کنسول میانی خودرو پنل ساعت مشاهده می شود که هیچ گونه طراحی خاصی نخواهد داشت. ضمن این که کلید های برای خاموش روشن کردن و همچنین دو عدد دریچه برای تهویه هوا به کار برده شده است. البته جنس آن ها از پلاستیک های معمولی ساخته شده که می ‌تواند به راحتی آسیب ببیند. از سال ها پیش تاکنون تنها تغییراتی که می ‌توان در این خودرو ها مشاهده نمود موتور این خودرو است که برای ساختن آن ها از دو موتور جداگانه استفاده شده است که باعث تولید دو نوع پژو ۴۰۵ اقساطی می ‌شود. یکی از این موتور ها xu 7 بوده و دارای قدرت ۱۰۰ اسب بخار می باشد. همچنین قدرت گشتاور آن نیز ۶۰۰۰۰۰ است. برای اطلاع از قیمت خرید اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

موتور نام برده شده موتور های قدیمی این خودرو بوده ولی موتور های جدید تر همان موتورهای تیوفایو هستند که حجم کمتری را اشغال خواهند کرد ولی نسبت به موتور قبلی حدود ۱۰۸ اسب بخار قدرت داشته و به همین دلیل موتور جدید دارای قابلیت های بیشتری است. در خودرو های جدید ۴۰۵ اقساطی تا ۱۰۰ کیلومتر در ۱۱ ثانیه طی می ‌شود و می توان گفت این خودرو جز خودرو های پرشتاب محسوب نخواهد شد. این خودرو مصرف سوخت معمولی داشته و در مقایسه با خودرو های میان رده دیگر تقریباً با آن ها پیش می رود ولی شتاب بالایی ندارد. همچنین از نظر طراحی نیز نسبت به سمند و یا پرشیا ساده ‌تر محسوب می‌ شود و این دو مدل جوان پسندانه تر بوده و خریداران بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد. البته شرکت ایران خودرو صرف نظر از تعداد خریداران خودرو های مختلف خود شرایط اقتصادی را در نظر گرفته و طبق این شرایط به فروش اقساطی خودرو های خود می ‌پردازد که خودروی ۴۰۵ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مرکز سایا خودرو از مجموعه های فروش خودرو با بهترین شرایط می باشد که با خدمات عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه و یا با ما تماس بگیرید. 

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()