مزایای فروش اقساطی ایران خودرو:

ایران خودرو یکی از شرکت هایی است که به تولید انواع و اقسام خودرو می پردازد که از بهترین آن ها می‌ توان به خودرو های دنا اشاره نمود. این شرکت نسبت به شرکت‌ های دیگر از قدمت بیشتری برخوردار بوده و تعداد خودرو هایی که در این شرکت تولید می ‌شود از تنوع بیشتری برخوردار است. ایران خودرو برای بالاتر بردن میزان فروش خود در سطح کشور فروش اقساطی ایران خودرو و محصولات خود می ‌پردازد و به همین دلیل توانسته است در بین اقشار مختلف از مردم جایگاه ویژه ای داشته باشد. برای خرید 405 اقساطی به سایت مراجعه کنید. 

شرکت کرمان موتور

شرکت کرمان خودرو برای تولید محصولات خود از قطعات کاملا خارجی و بیشتر از قطعات چینی استفاده می کنند. البته کیفیت این قطعات بالا بوده و به همین دلیل خودرو هایی که توسط این شرکت تولید می شود کیفیت مطلوبی را نسبت به خودرو های داخلی دیگر خواهند داشت. ذکر این نکته ضروری است که شرکت کرمان موتور برای تولید محصولات بیشتر نقش مونتاژ کننده را دارد. زیرا خودرو های تولید شده ابتدا در کشورهای دیگری تولید شدند و این شرکت فقط قطعات مختلف را به یکدیگر متصل می نمایداین خودرو در دو مدل موجود است که یکی از آن ها دارای دنده دستی بوده و دیگری دنده اتومات می باشد. فروش 405 اقساطی از طریق شرکت ها انجام می گیرد.

فروش اقساطی ایران خودرو و انواع خودرو ها:

خودرو ۴۰۵ یکی از اعضای خانواده‌ پژو بوده  که فروش اقساطی ایران خودرو شامل آن می شود. این خودرو از نظر کیفیت و کارایی تقریباً با خودروی سمند در رقابت بوده ولی خودروی سمند با طراحی زیباتر و فضای داخلی گسترده تر از ۴۰۵ پیشی گرفته است. خودروی دیگر پارس و یا پرشیا بوده که آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاملا مناسب خانواده می باشد. همچنین در طراحی های آن امنیت بالاتری برای این خودرو لحاظ شده است. فروش  ۴۰۵ اقساطی توسط شرکت ایران خودرو به صورت نقدی و یا به صورت اقساطی به فروش می رسد که امروزه بیشتر خودرو هایی که توسط این شرکت به تولید می ‌رسند به دلیل قدرت خرید پایین مردم به صورت اقساطی به فروش خواهد رسید. همان طور که دیده‌ اید ۴۰۵ اقساطی و یا نقدی از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار نبوده و خودرویی کاملاً ساده می باشد و به همین دلیل این خودرو دارای هیچ گونه زیبایی و یا طراحی خاصی نیست و ممکن است افراد به خصوص افراد جوان به سمت خرید این خودرو تمایلی نداشته باشند.برای اطلاع از خرید اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

۴۰۵ از خودرو هایی است که توسط شرکت ایران خودرو تولید می شود. این خودرو ابتدا از کیفیت بالایی برخوردار بود که در دهه هفتاد از فرانسه به ایران وارد شد. ولی به دلیل تحریم هایی که امروزه ایران از آن رنج می‌برد شرکت ایران خودرو مجبور به استفاده از قطعات داخلی و یا قطعات چینی بوده که دارای کیفیت بالایی نیستند و به همین دلیل این یکی از معایب ۴۰۵ اقساطی می باشد. از معایب دیگر خرید ۴۰۵ اقساطی این است که این خودرو از نظر طراحی داخلی نیز خاص نبوده و طراحان آن را به صورت کاملاً ساده و ابتدایی به تولید رسانده ‌اند ۴۰۵ اقساطی نسبت به خودرو های میان رده تفاوت قیمت چندانی نداشته ولی از نظر کیفیت و از نظر شکیل بودن از آن ها درجه های پایین تری قرار می گیرد. مثلاً در مقایسه با خودروی سمند و خودروی پارس از زیبایی خاصی بهره نبرده است ولی از لحاظ فنی خودرویی بسیار قدرتمند است.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()