مزیت های طرح فروش اقساطی سایپا:

احتمالاً تا کنون طرح فروش اقساطی سایپا و شرکت ‌های خودرو سازی دیگر را شنیده باشید و یا در مورد آن ها اطلاعات مختصری داشته باشید. در این مقاله قصد داریم مزایای طرح فروش اقساطی سایپا را با یکدیگر بررسی نماییم. در سال‌ های اخیر گرانی ‌های بسیار زیادی در کشور ما ایجاد شده است که تقریبا می توان گفت این گرانی ها شامل همه اقلام کوچک و بزرگ مورد نیاز زندگی شده است و زندگی افراد مختلف را با سختی مواجه کرده است. به گونه ‌ای که بسیاری از افراد اولویت های زندگی خود را که خانه و ماشین می باشد کنار گذاشته و آن ها را کاملاً اموری دست نیافتنی خواهند دانست. یکی از طرح هایی که توسط دولت و توسط شرکت های خودرو سازی با استقبال بسیار زیادی از مردم مواجه شده است طرح فروش اقساطی سایپا و شرکت های خودرو سازی دیگر می باشد. این طرح چند سالی است که ثبت نام کنندگان زیادی را به خود اختصاص می‌ دهد. زیرا می‌ توان در این طرح به خرید خودروی دلخواه خود پرداخت. ضمن این که کمترین فشار به فرد وارد شود زیرا می توان با مقدار هزینه کمتری که در توان خریدار است به خرید خودرویی پرداخت که هزینه خرید آن بسیار بیشتر از بودجه فرد می باشد. همان گونه که گفته شد طرح فروش اقساطی سایپا و شرکت های خودرو سازی در داخل کشور دارای مزیت های بسیاری است که می توان از آن ها به خرید اقساطی خودرو مورد نظر پرداخت.

به این منظور خریدار با داشتن درصد پایینی از هزینه اصلی خودرو می ‌تواند در طرح فروش اقساطی خودرو ها ثبت نام نموده و نسبت به خرید آن اقدام نماید. البته شرکت سایپا با دارا بودن خودرو های میان رده و قیمت پایین در این طرح بیشترین نقش را داشته و به همین دلیل خریداران بسیار بیشتری نسبت به شرکت ‌های خودرو سازی دیگر به خود اختصاص می دهد.

سایر مزایای طرح فروش اقساطی سایپا:

همان گونه که گفته شد طرح فروش اقساطی سایپا دارای شرایطی است که خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. از مزیت های آن می توان به خودرو های بسیار معمولی و کم قیمت تری نسبت به خودرو های دیگر اشاره نمود. زیرا شرکت سایپا به تولید خودرو های میان رده و ارزان قیمتی به نام پراید می ‌پردازد. البته در سال ‌های اخیر شاهد افزایش بی حد و حصر قیمت این خودرو می باشیم که باید گفت قیمت این خودرو با کیفیت آن اصلاً در تناسب نیستند. ولی باز هم می توانیم مشاهده کنیم که بسیاری از افراد هستند که به خرید این خودرو می ‌پردازند. زیرا این خودرو و خودرو های دیگر که به تازگی تولید شده است به نام ساینا و تیبا دارای کیفیت قطعات نا مرغوب بوده و نمی ‌توان آن ها را جزء خودرو های با کیفیت قرار داد و حتی قابل مقایسه با خودرو هایی مانند سمند و خودرو های خانواده پژو نیستند.برای اطلاع از  خدمات فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه نمایید. 

از نظر قیمتی خودروی پراید از این خودرو های میان رده کمتر بوده و به همین دلیل فروش بیشتری توسط شرکت سایپا دارد و به همین دلیل نیز این طرح فروش اقساطی بیشتر شامل حال پراید شده است. اقساط این شرکت به صورت کوتاه مدت و بلند مدت و تعیین شده توسط شرکت سایپا می باشد که خریداران باید طبق موعد مقرر به پرداخت اقساط اقدام کنند. فروشگاه سایا خودرو از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش خودرو می باشد. 

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1000
نمایش همه
علاقه مندی ها ()