نحوه فروش اقساطی سایپا:

شرکت های خودرو سازی با تعداد محدودی در داخل کشور وجود دارد که به تولید خودرو های داخلی پرداخته و برای آن ها از قطعات داخلی و یا خارجی استفاده می کنند و با برند های سایپا ،ایران خودرو و کرمان موتور به فعالیت می پردازند و به تولید خودرو های مختلفی خواهد پرداخت. در ادامه این مطالب قصد داریم در مورد فروش اقساطی سایپا اطلاعاتی ارائه دهیم. سایپا فعالیت خود را از سال ۱۳۴۴ آغاز کرده و آغاز فعالیت خود را با همکاری شرکتی خارجی به نام سیتروئن آغاز نمود و برای اولین بار به تولید خودرویی به نام ژیان پرداخت. این شرکت از آن زمان تاکنون فعالیت های مختلفی را انجام داده و در سال ۱۳۷۲ مراکزی جهت پرداختن به آزمون های خودرو های مختلف و گرفتن تست هایی مانند سلامتی جاده، میزان آلایندگی تولید شده توسط خودرو، آزمون های امنیتی و غیره تاسیس کرده و خودرو ها را از این نظر تست می نمود. البته نزدیک به ۱۵ سال پیش فعالیت های خود را به صورت حرفه ای تری پیش گرفته و به تولید خودرویی به نام پراید پرداخت که هنوز هم این خودرو در تیپ های مختلفی در حال تولید شدن است و تقریباً در بین خودرو های دیگر از بالاترین میزان تولید برخوردار می باشد. همان طور که گفته شد پراید دارای تیپ های مختلفی بوده و به دلیل قیمت پایین تری که این روز ها این خودرو نسبت به خودرو های دیگر دارد، فروش آن به مراتب بسیار بالا رفته است. از تیپ های پراید که جزء فروش اقساطی سایپا می باشند می ‌توان به پراید ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۴۱، پراید وانت و... اشاره نمود. البته فروش اقساطی سایپا برای خودرو های دیگر نیز مانند تیبا و ساینا، کیا و بسیاری از خودرو های دیگر شامل شده و این شرکت به فروش اقساطی محصولات خود می‌ پردازد. این فروش اقساطی به دلیل استقبال زیادی که خریداران از محصولات شرکت سایپا داشتند، آغاز شد و باعث شد میزان خریداران خودرو های این شرکت به مراتب افزایش یابد. البته شرکت سایپا به تولید قطعات خودرو های مختلف برای خودرو های دیگری که در شرکت ‌های دیگر تولید می ‌شود پرداخته و آن ها را تامین می ‌کند.

سایر اطلاعات راجع به فروش اقساطی سایپا:

همان گونه که گفته شد شرکت سایپا و شرکت‌ های خودرو سازی دیگر برای فروش بیشتر محصولات خود شرایط فروش اقساطی را بنیان نهادند و به همین دلیل افشار بیشتری قادر به خرید خودرو بودند. شرکت سایپا نیز به دلیل تولید تعداد بسیار بالایی از خودرو ها و به دلیل بالا رفتن قیمت خودروها و همچنین فروش بیشتر محصولات خود، شرایط فروش اقساطی سایپا را برای خریداران خود فراهم کرده و این خودرو ها را با تحویل فوری به خریداران خود ارائه می دهند. برای خرید هر کدام از محصولات این شرکت ابتدا باید خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و درصدی از هزینه کلی خودرو را به عنوان پیش پرداخت و در مرحله ثبت نام پرداخت نماید. برای اطلاع از  نحوه فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه نمایید. 

البته پیش پرداخت خودرو های مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آن ها دارای درصد پیشنهادات خاصی می باشند. زیرا قیمت خودرو ها با یکدیگر کاملا متفاوت است. بعد از مدتی فوری، این شرکت خودروی مورد نظر شما را به شما تحویل داده و باید به پرداخت اقساط آن بپردازید که البته باید گفت اقساطی که شرکت سایپا تعیین می کند همگی بالاتر از ۱۲ ماه بوده و به صورت بلند مدت و کوتاه مدت می باشد. فروش اقساطی سایپا و شرکت های دیگر برای افرادی مناسب است که نمی توانند هزینه کلی خودرو را بپردازند. خصوصا امروزه که قیمت همه خودرو ها حتی خودرو هایی که از کیفیت پایینی برخوردار هستند، بالا بوده و اکثر افرادی که در کشور ما زندگی می کنند، توانایی خرید آن ها را نخواهند داشت. به همین دلیل است که شاید تنها راهی که بتوان برای خرید خودرو برای افراد کم درآمد و اقشار ضعیف جامعه در نظر گرفت همین فروش اقساطی می باشد که توسط شرکت های خودرو ساز داخلی برای خریداران خودرو اجرا شده است.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1018
نمایش همه
علاقه مندی ها ()