خصوصیات پارس اقساطی:

با توجه به گرانی های اخیر که در سراسر کشور در حال گسترش است و با گران شدن همه اقلامی که مورد نیاز زندگی مردم بوده اند، برخی از شرکت‌ های خودرو سازی اقدام به فروش خودرو های خود به صورت نقد و اقساط می ‌کنند که اقشار مختلف از مردم می توانند به راحتی به خرید آن ها بپردازند. از این خودرو ها می‌توان به فروش پارس اقساطی و نقد اشاره نمود که توسط ایران خودرو به تولید می ‌رسد و شرکت ایران خودرو برای فروش محصولات خود و هم برای این که کمکی به مردم خود بکند، خودرو های مختلف خود را مانند پارس اقساطی به صورت اقساط به فروش می‌ رسانند که البته افرادی هم هستند که قادر به خرید خودرو نقد می باشند. این خودرو به دلیل دارا بودن ویژگی های بسیار منحصر به فردی از نظر ظاهری و عملکردی و طراحی داخلی خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دادند، که با وجود این که این خودرو ‌ها با تعداد زیاد توسط ایران خودرو تولید می ‌شود و مدل آن مدل جدیدی نیست، ولی در بین خودرو های میان رده های دیگر هنوز هم اسم و رسمی داشته و افراد زیادی هستند که خواهان استفاده از آن می باشند.

ایران خودرو به گونه ای به تولید پرشیا پارس اقساطی می پردازد که برای تولید آن از نمونه های ۴۰۵ الگو گرفته است. تقریبا می ‌توان گفت این پژو پارس نمونه ارتقا یافته و یا تکامل یافته ۴۰۵ می باشد. مثلاً وزن این خودرو نسبت به ۴۰۵ بسیار بیشتر بوده و به همین دلیل بدنه آن بسیار محکم تر می باشد. در تصادفات نیز این خودرو نسبت به ۴۰۵ کمتر دچار واژگونی می‌شود. زیرا بدنه آن سنگین تر بوده و دارای مقاومت بیشتری نیز هست. در قسمت جلوی سرنشین و در قسمت جلوی راننده و کمک راننده دو عدد کیسه هوا به کار رفته است و این دو نفر می توانند کاملاً از نظر امنیتی اطمینان خاطر داشته باشند ولی متاسفانه قسمت سرنشینان عقب از این خاصیت بی بهره می باشند.

سایر ویژگی های پارس اقساطی:

پارس اقساطی از نظر حجم بسیار بزرگتر از ۴۰۵ بوده و تقریباً با خودروی سمند برابری می‌کند. این خودرو دارای ظرفیت ۵ نفر بوده و نسبت به خودرو های دیگری مانند ۲۰۶ بسیار بزرگتر است و کاملا مناسب خانواده می باشد. به همین دلیل این خودرو برای مسافرت کردن بسیار مناسب می باشد. از نظر ویژگی های موتور این خودرو باید گفت حجم آن برابر با ۱۷۶۱ سی سی بوده و دارای ۴ سیلندر و همچنین ۸ عدد سوپاپ می باشد. قدرت موتور پارس اقساطی ۹۷ اسب بخار بوده که گشتاور آن نیز برابر با ۱۵۵ نیوتن مصر می باشد. گیربکس خودرو دارای ۵ عدد دستی بوده و حداکثر سرعت آن به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. از ویژگی های دیگر این خودرو می توان به دارا بودن ترمز abs شیشه های برقی عقب و جلو، مه شکن و فرمان هیدرولیکی پارس اشاره نمود. برای اطلاع از خرید اقساطی انواع خودرو  به سایت مراجعه نمایید.  

همچنین در قسمت داشبورد و روی آن دماسنج مشاهده می شود. قسمت داخلی خودروی پارس اقساطی دکمه هایی به کار رفته است که باعث می شود ظاهر آن ظاهر کاملاً مدرن باشد و از زیبایی خاصی بهره برده باشد. سیستم های دیگری که در این خودرو به کار برده شده است سیستم ‌های مستر لاک و اتو لاک می باشد که مربوط به قفل و باز و بسته شدن درب خودرو است که می ‌تواند در هر زمانی سیستم درب را باز و بسته نماید. به غیر از این ویژگی ها ویژگی های بسیاری دیگر را می توان برای این خودرو نام برد که البته به دلیل دارا بودن این ویژگی های خاص در این خودرو است که افراد زیادی خواهان خرید آن می ‌باشند. زیرا نسبت به خودرو های میان رده دیگر علاوه بر طراحی بدنه و قدرت آن دوره امنیت بیشتری بوده و همچنین آپشن های مورد نیاز یک خودرو را دارا می باشد.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()