نحوه فروش پارس اقساطی:

شرکت ایران خودرو از شرکت های خودرو سازی است که سال های بسیار زیادی به تولید خودرو های مختلف پرداخته است. در ابتدا این شرکت قطعاتی بسیار با کیفیت و مرغوب که وارداتی بودند استفاده می کرد ولی با وجود تحریم ‌های زیادی که در کشور ما انجام می شود قیمت این قطعات بالا رفته و به همین دلیل ایران خودرو بیشتر از قطعات چینی و یا قطعات ساخت داخلی استفاده می کنند. یکی از خودرو هایی که این شرکت به فروش آن می پردازد پارس می باشد که آن را به صورت نقد و یا  پارس اقساطی  به فروش می رساند. از خودرو های دیگری که می ‌توان به آن اشاره نمود انواع سمند، خانواده پژو شامل ۴۰۵، ۲۰۶ و تیپ های مختلف آن می باشد. همچنین این شرکت در سال های اخیر به تولید خودرویی پرداخته است که از نظر کیفیت و طراحی داخلی و خارجی زبانزد خاص و عام بوده و نام آن دنا می باشد. که به مدل‌ های دنای معمولی، دنا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ تقسیم می شود. این شرکت برای این که بتواند همه محصولات خود را به فروش برساند و هم این که اقشار مختلف از مردم بتوانند از محصولات این شرکت استفاده نمایند و آن را به صورت اقساطی به فروش می رسانند. به همین دلیل خودرو هایی که توسط ایران خودرو تولید می شود خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌ دهد. هر ساله تعداد بسیار زیادی ثبت نام برای خودرو های مختلفی که توسط ایران خودرو تولید می شود انجام می ‌شود که البته خودرو پارس اقساطی خودرو نیز در بین آن ها وجود دارد. این خودرو در بین خانواده پژو قرار داشته و نام آن پرشیا نیز می باشد. به صورت واضح تر باید بگوییم پژو پارس در بین خودرو های دیگر ایران خودرو نخستین محصولی می ‌باشد که از هر نظر عالی بوده و دارای طراحی بسیار زیبایی است که البته حاصل تلاش و کوشش مهندسان و طراحان خودروی ایرانی است که تولید این خودرو بسیار با کیفیت و زیبا را به انجام رساندند.

فروش پارس اقساطی و نقد:

به دلیل گرانی هایی که در کشور ما در سال های اخیر وجود دارد و روز به روز این گرانی ها در حال گسترش هستند، شرکت ‌های مختلف خودرو سازی اعم از ایران خودرو، پارس و کرمان موتور یا همان کرمان خودرو نسبت به خودرو هایی که تولید می کنند که احساس مسئولیت داشته و فروش آن ها را به صورت اقساطی و نقد برای مردم قرار داده و به همین دلیل مردم می‌ توانند به راحتی به خرید انواع خودرو بپردازند. شرکت ایران ‌خودرو همان طور که گفته شد دارای خودرو های مختلفی است که یکی از آن ها پارس می باشد. برای اطلاع از خرید اقساطی خودرو  به سایت مراجعه نمایید. 

پارس اقساطی و یا پارس نقد به گونه ای به فروش می ‌رسد که فرد خریدار با پرداخت درصدی از قیمت که نمایندگی و یا شرکت ایران خودرو آن را تعیین می کند، به اعطای مدارکی نسبت برای خریدن پارس اقساطی ثبت نام نموده و به این صورت خودرو پارس بعد از تولید و قرعه کشی در زمان خاصی به خریدار تحویل داده خواهد شد که در این صورت فرد می تواند آن را تحویل گرفته و پس از آن نیز مابقی قیمت خودرو که توسط فرد پرداخت نشده است به صورت اقساطی و در اقساط بلند مدت و کوتاه‌ مدت داده می ‌شود که البته باید گفت هنگام اتمام این اقساط شرکت خودروی پارس سند را به صورت تمام و کمال به نام فرد خریدار سند خواهد زد. و نیز در این صورت می تواند نسبت به خودرو مالکیت تام داشته باشد. روش خرید و فروش اقساطی خودرو ها برای افرادی مناسب است که از نظر مالی توانایی خرید یک خودروی صفر و با قیمت بالا را نداشته و فقط به صورت اقساطی می توانند به خرید خودرو بپردازند.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()