مزیت های خرید پراید اقساطی:

همان گونه که می‌ دانید با مشاهده اطراف خود می‌ توانید متوجه شوید که بیشترین خودرو که در اطراف ما وجود دارد خودروی پراید می باشد. زیرا این خودرو دارای ویژگی‌ های مثبت بسیار زیادی می باشد که باعث شده است افراد خرید آن را نسبت به خودرو های دیگر ترجیح بدهند. شرکت سایپا که به تولید این خودرو ها می ‌پردازد به روش نقد و روش پراید اقساطی این خودرو ها را در اختیار خریداران قرار می دهد و به همین ترتیب بیشتر خودرو هایی که در اطراف ما قرار دارند و آن هایی که در سفر می باشند بیشتر به صورت اقساطی به خرید می پردازند‌. زیرا در روش اقساطی می توان با پرداخت درصد پایین تری نسبت به مبلغ کل به خرید این خودرو پرداخت و پس از تحویل گرفتن آن اقساط آن را به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت پرداخت نمود. ایران خودرو علاوه بر این که خودرو به صورت اقساطی به فروش می رسد دارای مزیت های بسیار بیشتر دیگر نیز می باشد. یکی از مزیت های پراید اقساطی این است که این خودرو دارای قیمت پایین تری نسبت به خودرو های دیگر می باشد. ضمن این که این خودرو میان رده بوده و می ‌توان آن را هم رده با خودرو های دیگری مانند تیبا و ساینا و پژو ۴۰۵ دانست. البته پژو ها از نظر قدرت بدن و همچنین استحکام بدنه درجه بالاتری داشته و از این نظر با یکدیگر قابل مقایسه نیستند. خودرو های میان رده نسبت به میان رده بودن خود، دارای آپشن ‌های خوبی در خود می باشند که پراید نیز از این قاعده مستثنی نیست و می ‌توان گفت خودرو پراید در بین این خودرو ها علاوه بر قیمت مناسب خود دارای آپشن های بسیار مطلوبی نیز می ‌باشد که به همین دلیل است که خریداران زیادی را به خود اختصاص خواهد داد.

مزایای دیگری در خرید پراید اقساطی:

 از مزیت دیگر پراید اقساطی می توان به مصرف بسیار کم بنزین آن اشاره نمود و افرادی که به دلیل شغل و یا دلایل دیگری رفت و آمد بسیار زیادی دارند و یا در طول ماه به مسافرت های بسیار زیادی خواهند رفت بهترین خودرویی که می توان برای آن ها نام برد خودرو پراید است. زیرا این خودرو می ‌تواند با مصرف کم بنزین خود هزینه های رفت و آمد و هزینه بنزین را به میزان زیادی کاهش دهد. از مزیت دیگر این خودرو این است که این افراد می ‌توانند با بودجه های مختلفی به خرید این خودرو بپردازند. زیرا پراید دارای تیپ های مختلفی بوده که هر کدام از آن ها آپشن های ویژه ‌ای را خواهند داشت. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

البته قیمت آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. از این تیپ ها می توان به تیپ پراید اقساطی ۱۳۱ ۱۳۲ و ۱۴۲ اشاره نمود که ۱۴۲ دیگر تولید نخواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این خودرو این است که وزن سبکی داشته و شتاب آن بالا است. همچنین طراحی داخلی آن به گونه ای انجام گرفته است که با وجود کوچک بودن خودرو سرنشینان به راحتی در داخل آن جای گرفته و کاملا مناسب خانواده می باشد. مثلاً این خودرو در مقایسه با خودرو ۲۰۶ در قسمت سرنشینان عقب راحتی بیشتری را به سرنشینان عقب اختصاص خواهند داد. این خودرو با توجه به قیمت پایین که نسبت به خودرو های دیگر دارد در قسمت داخلی خود دارای طراحی مطلوبی بوده و در قسمت داخلی ظاهری مدرن را به خود گرفته است. به این دلایل خودروی پراید جزء خودرو هایی محسوب می شود که تقریباً بیشترین فروش را در داخل کشور به خود اختصاص خواهند داد. زیرا این خودرو ها همان طور که گفته شد دارای قیمت پایین بوده و افراد بیشتری از اقشار کم درآمد می ‌توانند به خرید آن بپردازند. ضمن این که اگر با این خودرو ها به درستی رانندگی شود و از سرعت مجاز سرعت آن ها فراتر نرود می توان روی آن ها برای مسافت های بسیار طولانی حساب کرده و با آن ها به رانندگی پرداخت. امنیت آن ها نیز در نوع خود کاملاً مناسب بوده و با اطمینان خاطر می توان به خرید آن ها پرداخت.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 954
نمایش همه
علاقه مندی ها ()