پراید اقساطی و فروش آن:

در این متن می خواهیم در مورد پراید اقساطی و نحوه فروش آن توسط شرکت سایپا بحث کنیم. همان طور که می دانید تعداد محدودی از شرکت های ساخت خودرو در داخل کشور وجود دارند که به تولید خودرو های داخلی می پردازند. بعضی از آن ها از قطعات داخلی استفاده کرده و بعضی از آن ها نیز از قطعات وارداتی استفاده خواهند کرد که دارای کیفیت بالاتری نیز می باشند. یکی از شرکت هایی که در کشور ما وجود دارد شرکت سایپا بوده که خودرو های بسیاری نیز در آن به تولید می رسند. یکی از این خودرو ها پراید می باشد. پراید نسبت به خودرو های دیگر از قیمت پایین تری برخوردار بوده و به همین دلیل افراد زیادی می ‌توانند در قشر های متوسط رو به پایین نسبت به خرید این خودرو تمایل داشته و گاهاً بعضی از آن ها آرزوی خرید چنین خودرویی را خواهند داشت. البته پراید سال های گذشته از قیمت پایین تری برخوردار بوده ولی در سال های اخیر به دلیل گرانی های بی بدیل که در کشور رخ داده است که دلیل آن تحریم های اقتصادی بوده و همچنین بالا رفتن قیمت دلار روی قیمت این خودرو نیز تاثیر گذاشته و باعث شده است قیمت آن به حدی بالا برود که افرادی که قصد خرید آن را داشتند دیگر نتوانند به خرید آن بپردازند. به دلیل کمبود هایی که مردم کشور احساس می کنند و همچنین به دلیل فروش نرفتن خودرو هایی که توسط سایپا و شرکت های سازنده خودروی دیگری در ایران مشاهده می شود، این شرکت ها تصمیم به فروش اقساطی خودرو های خود مانند پراید اقساطی نمودند. البته خودرو های صفر نیز که توسط این شرکت تولید می شود به صورت نقدی هم به فروش خواهد رسید. ولی افراد زیادی هستند که قادر به خرید نقدی این خودرو ها نخواهند بود. پراید اقساطی نیز مانند خودرو های دیگر به روش اقساطی به فروش رسیده و به همین دلیل در اطراف ما افراد زیادی وجود دارند که به روش اقساطی به خرید این خودرو ها پرداختند.

نحوه فروش پراید اقساطی:

همان گونه که گفته شد شرکت سایپا نسبت به تولید خودروی پراید و گرانی های اخیر احساس مسئولیت داشته و آن ها را به صورت پراید اقساطی به فروش می رساند. البته پراید در ماه ‌های اخیر کاملا از خط تولید خارج شده است ولی به طور کلی تیپ‌ های مختلف آن را خواهیم دید که از آن ها می توان به پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ و ۱۴۱ اشاره نمود. شرکت سایپا همچنین تولید خودرو های دیگری مانند تیبا و ساینا نیز می ‌پردازد که نسبت به پراید تکامل یافته تر بوده و دارای آپشن های بیشتری هستند، ولی پراید اقساطی به دلیل پایین بودن قیمت و دارا بودن یک سری از ویژگی ‌های مثبت دیگر در بین اقشار متوسط و کم درآمد طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و به همین دلیل فروش بالایی دارد. برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

می توان گفت این خودرو در بین خودرو های دیگر از پایین ‌ترین قیمت برخوردار می ‌باشد. نحوه فروش پراید اقساطی به این صورت است که فرد با پرداختن درصد پایین تر از قیمت کلی خودرو می تواند به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به ثبت‌ نام خرید آن ها اقدام کرده و به راحتی صاحب خودرو شود. البته بین ثبت نام این خودرو به دریافت آن باید مدت زیادی تحمل نمود تا خودرو به دست شما برسد. ولی ویژگی مثبت آن این است که با پرداخت هزینه پایین تری می توان به خرید این خودرو ها پرداخت. ضمن این که تا زمانی که خودرو به شما تحویل داده می شود می توانید خود را برای اقساط آن که به صورت بلند مدت ۳۶ ماه و یا کوتاه مدت ۲۴ ماه می باشد آماده نمایید. البته شرکت و یا نمایندگی مربوطه تعیین کننده اقساط آن بوده و ممکن است بتوانید اقساط آن را تغییر بدهید.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()