ویژگی های ۲۰۶ اقساطی:

در سال های گذشته کشور فرانسه به تولید خودروی ۲۰۶ پرداخت و آن ها را به نقاط مختلف جهان صادر نمود. به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد کشور های مختلفی تولید شده است که یکی از این کشور ها ایران می باشد. شرکتی که به تولید این خودرو می پردازد ایران خودرو است که آن را به صورت نقد و ۲۰۶ اقساطی عرضه می دارد. در ابتدا که این خودرو خودروی کاملاً جدید و تازه محسوب می شد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود ولی رفته رفته شرکت فرانسوی سازنده این خودرو به دلیل فروش بالایی که در ایران داشت با شرکت خودرو سازی ایران خودرو وارد مشارکت شده و مونتاژ قطعات را به ایران می سپرد. در ابتدای این کار کیفیت این قطعات بسیار بالا بود و به همین دلیل این خودرو ها با کیفیت بالایی ساخته می شدند که البته فروش بالایی را نیز به خود اختصاص می دادند. از آن زمان تاکنون 206 اقساطی در شرکت ایران خودرو و نمایندگی های آن انجام می شد. با گذشت زمان و اعمال تحریم هایی در کشور و همچنین وارد نشدن قطعات مختلف ایران خودرو مجبور به وارد کردن یک سری قطعات از کشور چین و ساختن قطعات دیگری توسط خود بود. البته این شرکت ۲۰۶ اقساطی را با کیفیت بسیار پایین تری نسبت به نمونه های اولیه تولید می کند. ولی به دلیل طراحی زیبای این خودرو و جوان پسند بودن طراحی آن، هنوز هم این خودرو از خودرو های میان رده بسیار پر فروش محسوب می شود و هنوز هم با این دلیل ایران خودرو انواع تیپ های آن را به صورت ۲۰۶ اقساطی به فروش می رساند. می توان گفت این دستگاه خودرو دارای قیمت بسیار بالایی است که البته با وجود آپشن های خود، کاملا ارزنده می باشد.

سایر ویژگی های ۲۰۶ اقساطی:

این خودرو دارای چراغ هایی از نوع کشیده بوده که خودرو های دیگر از آن بی بهره هستند. همچنین قسمت کاپوت خودرو نیز نسبت به اندازه ای که دارد بسیار کشیده بوده و باعث جلوه بیشتر خودرو و طراحی خاص آن خواهد شد. این خودرو دارای تیپ های مختلفی است که می توان از بین آن ها به تیپ ۲، تیپ ۳، تیپ ۵ و تیپ ۶ اشاره نمود. این خودرو ها در تیپ های مختلف دارای قیمت های متفاوتی بوده و برای فروش آن ها، ایران خودرو به صورت ۲۰۶ اقساطی آن ها را به فروش خواهد رساند. البته خودرو های ۲۰۶ از نظر نوع دنده نیز با یکدیگر تفاوت دارند و همه آن ها به دو نوع تقسیم می شوند. یکی از آن ها دنده معمولی یا دستی دارد و دارای قیمت پایین تری است و نوع دیگر دارای دنده اتوماتیک می باشد که دارای قیمت بالاتری است. برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

ایران خودرو دارای نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور است که هر کدام از آن ها به روش حضوری و غیر حضوری به فروش می رسند. ۲۰۶ اقساطی و یا ۲۰۶ نقدی می ‌پردازند در هر کدام از این روش ها تیپ های مختلف از خودرو های ۲۰۶ فروخته می شود که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشد ولی به طور کلی می ‌توان گفت یکی از معایب خودرو ۲۰۶ این است که قسمت داخلی آن کوچک بوده و نمی ‌توان آن را برای خانواده در نظر گرفت. همچنین باید گفت خودرو های ۲۰۶ و هر خودروی دیگری که به صورت اقساطی به فروش می رسد کمی زمان بر بوده و باید تحمل نمود تا خودرو را دریافت کرد.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()