۲۰۶ اقساطی و اطلاعاتی در مورد آن:

همان طور که می‌ دانید خودرو ۲۰۶ یکی از خودرو های محبوب کشور ما می باشد که خریداران آن در سنین مختلفی هستند. البته بیشترین خریداران رنج سنی جوانان می باشند. ۲۰۶ در ابتدا توسط کشور فرانسه تولید و به اقصی نقاط جهان وارد شد. از کشور هایی که هنوز هم به تولید و فروش انواع مدل های این خودرو می پردازد ایران می باشد که آن را به صورت ۲۰۶ اقساطی و نقدی ارائه می دهد. خودرو ۲۰۶ به حدی پرطرفدار است که تعداد بسیار بالایی در داخل کشور ما و توسط شرکت ایران خودرو تولید شده است. این خودرو فقط توسط شرکت ایران خودرو تولید و به فروش خواهد رسید. به دلیل داشتن متقاضیان بسیار زیاد، شرکت ایران خودرو علاوه بر فروش آن به صورت نقدی آن ها به صورت  206 اقساطی در اختیار خریداران قرار خواهد داد. زیرا قیمت ۲۰۶ نسبت به خودرو های میان ‌رده همیشه بالاتر بوده و امروزه نیز به دلیل گرانی هایی که در کشور وجود دارد از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل این شرکت برای آسایش مردم و همچنین فروش محصولات تولیدی خود اقدام به فروش اقساطی این خودرو کرده است. همان طور که می دانید پژو ۲۰۶ مانند بسیاری از خودرو های سواری دیگر ظرفیت پنج سرنشین را داشته و در تیپ ها و مدل های مختلفی در داخل کشور تولید می شود. ولی به طور کلی می توان آن را به دو نوع دنده اتوماتیک و دنده دستی تقسیم بندی نمود.

ویژگی های ۲۰۶ اقساطی:

همانطور که گفته شد ۲۰۶ اقساطی و نقدی که توسط شرکت ایران خودرو به فروش می رسد دارای کیفیت متریال بالایی بوده و به همین دلیل خریداران زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. طراحی این خودرو به گونه ‌ای است که به زیبایی آن افزوده است و باعث شده است شکل این خودرو نسبت به خودرو های دیگر از جذابیت خاصی برخوردار باشد. از طراحی داخلی این خودرو می‌ توان به کنسول و داشبورد آن اشاره نمود که به زیبایی طراحی آن انجام شده است. البته به غیر از طراحی داخلی این خودرو ها باید به متریالی که در قطعات این خودرو ها استفاده شده است اشاره نمود که از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد. اگر بخواهیم در مورد ویژگی های بسیار بارز این خودرو اطلاعاتی را ارائه دهیم باید بگوییم ایمنی بالای این خودرو و همچنین امکاناتی که در آن به کار رفته است از مزیت های این خودرو می باشد. ۲۰۶ اقساطی و نقدی که توسط ایران خودرو تولید و به فروش می رسد دارای دو کیسه هوا بوده که در قسمت جلوی راننده و قسمت سرنشین جلو به کار رفته است. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

همچنین این خودرو دارای ترمز abs بوده که می تواند در زمان اتفاقات کاملاً هوشمند عمل کند. از ویژگی های دیگر این خودرو سیستم قطع کردن هوشمند سوخت و سیستم ضد سرقت از نوع ایموبیلایزر می ‌باشد. کمربند هایی که در این خودرو به کار رفته است دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند که این آپشن در بسیاری از خودرو های دیگر نیز قابل مشاهده می باشد. ۲۰۶ اقساطی و نقدی که توسط ایران خودرو به فروش می رسد در مدل های قدیمی تر دارای قدرت موتوری برابر با ۷۵ اسب بخار و در مدل های جدید نیز دارای قدرت موتوری با ۱۱۰ اسب بخار می باشد.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()