تعریف خرید اقساطی خودرو:

ممکن است شما نیز از افرادی باشید که  قصد دارید به خرید اقساطی خودرو بپردازید، ولی ندانید که چیست و چگونه باید انجام گیرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات نسبتاً مختصری در این مورد دست یابید. همان طور که می ‌دانید گرانی در سراسر کشور گسترش یافته که باعث شده است همه اقلام و ملزومات زندگی شامل خانه، ماشین، لباس و حتی مواد غذایی نیز از قیمت بالایی برخوردار باشند. البته همه این موارد واجبات زندگی بوده و بدون آن ‌ها، آن هم در زندگی های امروزی نمی ‌توان زندگی کرد. به خصوص قیمت خودرو ها که با قطعات وارداتی تولید شده اند و یا خودرو های خارجی از قیمت های بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای همیشه قید خرید آن ها را زده اند ولی شرکت های خودرو سازی برای فروش محصولات خود و همچنین رقابت کردن با شرکت ‌های خودرو سازی دیگر، روشی انتخاب کردند که بتوانند محصولات تولیدی خود را به افراد مختلف به فروش برسانند، که این روش همان روش خرید اقساطی خودرو است. در این روش که فرد می تواند با شرایط ویژه ای به خرید اقساطی خودرو بپردازد به این منظور که خریدار با دادن درصد جزئی هزینه کلی ماشین، برای خرید اقساطی خودرو ثبت نام کرده و پس از مدتی آن را دریافت نماید. خرید اقساطی خودرو مناسب افرادی است که دارای بودجه کمی برای خرید خودرو می باشند و با این روش می‌ توانند بعد از مدتی ماشین مورد علاقه خود را خریداری نمایند. بعضی از شرکت ها که نمایندگی فروش خودرو های خارجی نیز می باشند می توانند به روش خرید و فروش اقساطی خودرو به فروش این خودرو ها بپردازند. زیرا قیمت خودرو هایی که وارد می شوند بسیار بالا است و هر قشری قادر به خریدن آن ها نیست. روش خرید و فروش اقساطی خودرو فقط با پرداخت هزینه جزئی از خودرو انجام خواهد گرفت. پس از اعطای خودرو به فرد اقساط آن به صورت کوتاه مدت و بلند مدت شروع شده و فرد باید طبق موعد مقرر شده به پرداخت قسط های خود بپردازد.

خرید اقساطی خودرو و سایر اطلاعات در مورد آن:

خرید اقساطی خودرو فرصتی بسیار مناسب برای خرید ماشین مورد علاقه شما است و اگر قصد انجام چنین کاری را دارید بهترین فرصتی که می ‌توانید به آن بپردازید، هم اکنون می باشد. زیرا با بالا رفتن قیمت‌ خودرو ها مطمئناً قیمتی که فرد باید به عنوان پیش پرداخت بپردازد بالا رفته و قیمت اقساطی که باید بپردازد نیز بالاتر خواهد رفت. به همین منظور شرکت های خودرو سازی همیشه و در همه حال به ثبت نام افراد مختلف پرداخته و خریداران را به سمت خرید ماشین هدایت می کنند. همچنین باید گفت با گذشت زمان و بیشتر شدن تحریم هایی که علیه ایران انجام می شود ممکن است کیفیت و مرغوبیت قطعات استفاده شده در خودرو های این شرکت ها به سمت بی کیفیتی پیش برود که در این صورت خودرو ها نیز دارای کیفیت بسیار پایینی خواهند شد. برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید. 

خرید خودرو ها با اقساط فقط مختص ماشین های داخلی نیست و می توان انواع خارجی را توسط شرکت های مختلف خودرو سازی خریداری نمود. از شرکت های خودرو سازی مختلف می توان به کرمان موتور یا کرمان خودرو اشاره نمود که بیشتر به فروش خودرو های خارجی و وارداتی خواهد پرداخت. این خودرو ها مانند لیفان، گلف، دوو CLO و... دارای کیفیت های بالایی بوده و البته گران قیمت نیز می باشند ولی با پرداخت درصد مشخص شده ای از این خودرو ها فرد قادر به خرید این خودرو ها نیز خواهد بود. این شرکت ها و نمایندگی های آن به روش حضوری و یا غیر حضوری برای فروش اقساطی، قادر به ثبت نام خریداران هستند.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 974
نمایش همه
علاقه مندی ها ()